Ne ess kétségbe, ess inkább teherbe!

Ne ess kétségbe, ess inkább teherbe!

14. hét - Mitulátbácihotta, szerva itt, nyelvvizsga ott

2014. december 14. - Mangalány

A 14. hét nagy izgalmak közepette telt: vasárnap nyelvvizsga! Sztoikus belenyugvással mantráztam magamnak, hogy amit eddig nem tudtam megtanulni, azt most már az utolsó pár napban teljesen felesleges pánikszerűen olvasgatnom. Egyelőre jobban izgatott az időjárás, a tévé nem túl szívderítő képeket mutatott Pest környékéről, a pár nappal azelőtti ónos eső után... 

Már pénteken nekiláttam csomagolni, hogy szombat reggel korán (muhaha...) tudjunk indulni. Naggggyon tanulságos egy 2 és fél éves kíváncsi és akaratos lánygyerekkel pakolni... Amit a kezembe vettem, egyből elkérte, és a lakás egy kevésbé frekventált pontján eldugta, mintegy időkapszulának szánva. Ha a szekrényajtót kinyitottam, egyből felhangzott a sziréna: "Kéred a juját!" Nem, nem kéred a ruhát. De. Illetve nem. Nem kérte, hanem kiszedte, nagyon törpös volt, a pakolás felére már úgy nézett ki a lakás, mintha a TEK rajtaütést és házkutatást végzett volna. (Pedig sajnos nem, így a 3. hónapon túl már nem kiabálnak rám széleshátú fiatalemberek, hogy: "feküdjön a földre, lábakat szét!" :DDDDDDD)

Szombat reggel fél 9-kor sikerült elindulnunk. Fél órával hamarabb a tervezettnél... Erre a férjemmel való közös fennállásunk óta nem volt még példa. :D Mondjuk, azért kapkodtam is rendesen, szóval mire beültem az autóba, már fáradt voltam. És még a kapun sem mentünk ki... Néhány zacskót bekészítettem, ha Mikro is jelezné, hogy unja a banánt, meg Mininek is bekészítettem egy hátizsák cicát-kutyát-kengurut-dvdlejátszót-spongyabobot-ceruzát-mákteát, hogy valahogy kibírjuk Pestig. És persze a reggel a kiságyában talált Mikuláscsomag és a benne fellelhető ezer csoda és édesség is egész kezessé tette. A férjemnek is jött a Mikulás, bár ahogy figyeltem, csak a harmadikra sikerült neki kiszúrnia, hogy valami piroslik a bakancsában. :)

Az első 2 óra gondtalanul telt. Nem, nem elírás, egy régi, mintegy 50 lóerős autónk van, amivel meg sem próbáltuk feltartani az összes frusztrációját és hatalmi törekvését az autópályán kiélni óhajtó audis és béemvés sofőrt, és mivel régen sok Cobra 11-et néztünk, azt megtanultam, hogy mindig a 20 évnél öregebb autók törtek ronccsá Semirék munkássága alatt, szóval maradt a régi autóút. Ott meg várt ránk a nagy semmi - sehol egy autós rajtunk kívül -, és a 3 és fél órás út.

Nemigen mertem reggelizni, nehogy kiengedjem a szellemet és a rókát a palackból, így a 2 óra elteltével már éhes voltam. A magyar úthálózat kritikán aluli színvonalának megvan az az előnye, hogy menetközben gyakorlatilag nem kell vesződnöd a rágással, egy-egy nagyobb gödörben úgyis összecsattan a fogsorod. :D Gödöllő után kezdett besűrűsödni a forgalom, ott már Mini is elvesztette a humorérzékét, így engedélyeztem neki a Spongya dvd-t. Bob és Patrik idétlen nevetésétől legalább nem hallatszott a hidrotőkék csattogása... :/ :D

Pontosan délben érkeztünk meg, Mini átlendült a déli álmosságán, és nem bírt magával. Olyan szinten produkálta magát, annyit nevettünk rajta, tök édes volt. :) Vagy háromszor megpróbáltuk lefektetni, hát, volt sikítás, aztán feladtuk, és délután a sógornőm és a férjem elvitték télapónézőbe, hogy én egy kicsit pihenjek és tanuljak. A gyerek annyira fel volt pörögve, hogy a Hősök terén almát osztogató Miku kezéből menetközben tépte ki a kis csomagot, meg sem állt, szegény Miku nemhogy verset nem kapott, be kellett érnie egy rövidke meghökkent pillantással. :)

Másnap reggel nagy izgalommal és egy 1991-es kiadású térképpel nekivágtunk megkeresni az egyetemet. Még jó, hogy időben elindultunk... :) Hát, ha New York az a város, ami sosem alszik, akkor Budapest az, ami kizárólag egyirányban közlekedhető. A tanteremben a már bekészített zacskóval, radírral és ceruzával felfegyverkezve ültem le  a kijelölt helyemre. Röpke 20 perc alatt elmondták, hogy mi miatt zárhatnak ki, hány példányban kell kitölteni a lapokat, és hogy mely golyócskákat hogyan lehet besatírozni. Maradjunk annyiban, hogy jócskán bonyolult maga a hivatalos része is, ez olyan, mint egyetemi vizsgára a beugró.:) A vizsga közben eleredt az orrom vére - terhestünet, ami előtte persze nem tudott jelentkezni, még jó, hogy volt nálam zsepi, bár lehet, hogy helyből megszán és átenged a bizottság, ha összekoszolom a lapot, hogy "nézmá, a csaj vért izzadt a vizsgán, ne legyünk már szemetek vele!". :D Aztán szépen ez is végetért, értem jött a férj, és megpróbáltuk felkutatni a macskás kávézót. Mint említettem vala, a sógornőmtől kapott térkép egyidős volt Rákosival, úgyhogy elég nehéz helyzetben voltunk. Egy ideig nézegettük, de amikor megláttam a Samuely és Majakovszkij utcákat, berágtam, és egy helyi séta után hazamentünk a kölyökhöz. 

Ennyi izgalom után jócskán ki is merültem, aznap már csak feküdtem, és amíg apjuk fürdetett, én a szívhangfigyelővel ellenőriztem a kisebbiket.

Hétfőn a hazaút is - szerencsére - eseménytelenül telt. Annyi gondom akadt,hogy a második trim legeleje óta rohadtul fáj a medencém, elég sokat ropog is. Bizonyára tágul, de emiatt olyan érzésem van, mintha a két csípőcsont egymástól elkülönült volna, és emiatt egyrészt nem tudom terhelni, másrészt olyan furcsa, bizonytalan érzés a járás. A kocsiban hátul ülök Minimanga miatt, de ott meg rohadt pici a hely. Ha kihúzom magam, akkor a fejem a plafonhoz ér, ha előrecsúszok, akkor pedig pont a medencémre esik a súly. Egyszóval, nem bántam, amikor végre megcsörrent a kulcs, és kiszállhattam az autóból. 

A hétre ennyi kaland elegendőnek is tűnt, úgy vagyok vele, hogy ha fáradtnak érzem magam, akkor az is vagyok, szóval kedden és szerdán már csak itthon ténykedtem, kívül-belül 1-1 gyerekkel. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hasasmanga.blog.hu/api/trackback/id/tr106981665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

makimano80 2014.12.17. 12:42:09

@barbi.a.volgybol: Miért? Sopronbol nem tudsz akàrmit mondani? ;-DD

barbi.a.volgybol 2014.12.17. 12:45:40

@makimano80:
onnan nem, mert nem vagyok ott :PPPPPPPP

makimano80 2014.12.17. 13:12:30

@barbi.a.volgybol: Tok mindegy. Onnan, ahol vagy. Ez nem foldrajzi kérdés. ;-))

barbi.a.volgybol 2014.12.17. 13:14:32

@makimano80:
nem szokásom bármit mondani :P mondhatnám akár azt, hogy zöld lett a hajam, de akkor rögtön jönne vagy DömbiAnyu, vagy Minakó, vagy Manga, és közölné, hogy hahaha, nem is.. ellenőrizve vagyok :P

barbi.a.volgybol 2014.12.17. 15:07:58

"Szép, decemberi este volt,
mikor Maki ide belovagolt.
Dougie, milyen jelmezt viselnél?
Erre a kérdésre, Manga, felelhetnél.
Szopóálarc lett a téma hirtelen,
Liba meg csak néz ijedten.
CJ gésagömbökről diskurál,
Maki - látván mi a téma - vígan szalutál.
Közölte, ő mindent lenyel,
e megállapításra felelni senki sem mer.
Csöpi a forralt bort hozza fel terelésként,
Maki azt hiszi, ez jó lesz feledésként.
Megjön Manga, kinek estje csupa arany,
Komolytalannak meg januári munkára kell alany.
Gugli, gugli, mondd meg nékem,
hol terem latex e vidéken?
Lys felvilágosít minket a keresztény erkölcsről,
de a diskurzus kezdődik elölről.
Liba négy órát aludt az éjszaka folyamán,
Csöpi kérdez: mit tettél, ugyan mán'?
A szopóálarc akkor jó, ha peckes,
Sógor szíve eziránt repes.
Lys Párizst ajánlgatja, ingyér' van minden,
Hallom Mangát, ahogy kiáltja: IGEN!
Szóba kerül itt minden: múzeum, animál,
Liba meg csak békésen agitál.
CJ cihológusért kiált,
Maki éjszaka, ki tudja, mit csinált.
Terelődik a téma Sopron felé,
mindjárt jön Csöpi, aki azt mondja: elég!
Ő is guglizott éjszaka serényen,
odavan a múzeumért egészen."

makimano80 2014.12.17. 15:19:24

@barbi.a.volgybol: Ooo, te kolto géniusz!! :-DDDD

OriasCJ 2014.12.17. 16:03:07

@barbi.a.volgybol: Óóóóó sírok!!!! :D:D:D::D Azért az gáz, hogy animál helyett anált olvastam???? :D

makimano80 2014.12.17. 16:11:27

@OriasCJ: Az tényleg gàz. ;-DDDD Vagy nem is tudom. Biztosan àllatvédo vagy. Az jo. :-)))))

barbi.a.volgybol 2014.12.17. 16:35:47

@makimano80 es @OriasCJ
orulok, hogy oromet okoztam :DDD

Mangalány 2014.12.17. 17:29:51

Na jó reggelt! :D

Hehehe, honnan tudjátok, hogy nem ÉN vagyok a pszihomókus, oszt én elemzek mindenkit? :DD

Amúgy anno Mininek vezettem terhesnaplót, az ún. Pocakosnapló kiadványban. Most ezt kihagytam, gondolván, Mikronak meglesz elektronikusan a pocakosnaplója. Hát, ezekután nem biztos, hogy el is olvashatja... :DDDDD

Liba, jó lett a vers. :D

barbi.a.volgybol 2014.12.17. 17:38:04

@Mangalány:
tudom, hogy nem vagy cihológus.. ahhoz túl.. öööööö.. normális vagy.. :DDDDD

OriasCJ 2014.12.17. 17:40:06

@Mangalány: Legfeljebb letiltod a kommenteket :D

ötvöscsöpi12 2014.12.17. 17:45:39

@barbi.a.volgybol:
Szuper a vers, azaz Kőkemény Költemény :DDD
ezt a mézga családból loptam, amikor a köbüki megiszik valami löttyöt, és kapásból költ ómagyarul. Jesszusom, Liba, mi volt rád ilyen hatással??? :-)

barbi.a.volgybol 2014.12.17. 17:52:54

@ötvöscsöpi12:
nem a boldogság, maradjunk annyiban.. :DDD fáradtság inkább..

Mangalány 2014.12.17. 18:07:47

@OriasCJ: Frászt. Első menzesz alkalmából megkapják felvilágosításképp.:DDDD

OriasCJ 2014.12.17. 19:02:09

@Mangalány: Végül is... Van aki úszni is úgy tanul, hogy belökik a mély vízbe...
- Anya, mi ez ez a piros vér a bugyimba?
- Kislányom, az úúúúúgy van, hogy zúg a méhecske a szopóálarcban, rászáll a latexes napraforgóra... Aztán elmennek a misére... :D

OriasCJ 2014.12.17. 19:35:23

@OriasCJ: Természetesen "bugyimbaN". Mielőtt még bárki belekötne, hogy nem végeztem el az 4 osztályt általánosbaN :)

barbi.a.volgybol 2014.12.17. 19:40:13

Manga pocakosnaplója eléggé nyilvános,
a cenzúra pedig kifejezetten hiányos.
MiniManga ha ezt meglátja,
kezét-száját széttátja.
Már a piros vérnél járunk,
hogy jutottunk idáig? Várjunk.
Dr. CJ a bizonyítványt magyarázza,
ő, bizony, megtanult írni a plajbásszal.
Ne aggódj, ez nem a Minőségi Anyák Klubja,
néhány helyesírási hibára simán futja.
Csöpi egy szót sem szól a múzeumról,
biztos sokat nézegette, azért smúzol.
Liba meg csak költ és költ,
gondoljátok biztos, mi lelte ezt az ökröt.

barbi.a.volgybol 2014.12.17. 19:42:22

Dömbi anyáám, merre vagy?
(fogadott) gyermeked lassan megfagy.
gyere, Muter, gyere csak,
Dömbi anyám, merre vagy?

Mangalány 2014.12.17. 20:03:44

@OriasCJ: :DDDD te, te agyoniskolázott, jó a méhecskés hasonlat... :DDDD

Mangalány 2014.12.17. 20:04:53

@barbi.a.volgybol: :DD te, te költőzseni... :D :)

OriasCJ 2014.12.17. 20:10:19

Gondoltam már rá, hogy megkérem a kedves társat, aki hűséget esküdött, hogy vegyen elő egy nehéz tompa tárgyat, és suhintson halántékon... Lehet mindenki jól járna :D

ötvöscsöpi12 2014.12.17. 20:11:50

@barbi.a.volgybol:
Jaj lelepleztél, azért hallgatok, mert hóttciki, hogy alapos tanulmányozás után sem tudtam megállapítani sok eszköz pontos használati módját... :DDD

ötvöscsöpi12 2014.12.17. 20:15:32

@Mangalány:
Lehet, hogy túl sok volt az agyserkentő vitamin, amit a vizsgákra szedett Liba, és még tart a hatása (szerencsére) :DDD

Mangalány 2014.12.17. 20:16:02

@ötvöscsöpi12: Na, majd akkor szervezek egy társas utat Prágába, és idegenvezetek nektek. :DDD CJ-vel karöltve, aki nem tudom, hogy mit akar már megint azzal a tompa tárggyal, és hogy akar jóljárni mindenki által... :D

barbi.a.volgybol 2014.12.17. 20:18:00

@Mangalány:
a négy órás alvás teszi ezt velem,
ha a fejem így akarja, ám legyen
:DDDDD

barbi.a.volgybol 2014.12.17. 20:22:25

@ötvöscsöpi12:
agyserkentő? ugyan már.
agyam egymagában tudástár.
ámde, kevés az idő január közepéig,
ha ezen múlna, el nem jutnék az öregségig. (így sem fogok, mert.. nem :D)
de még mindig boldog vagyok
ezért nektek teát is adok.
még mielőtt félreértés lenne,
nem talált meg még álmaim hercege. (nem talált még ide, mióta bezárt a Lipótmező :DDD)
a lírai én egyelőre távozik,
írásom stílusa mostantól változik

makimano80 2014.12.17. 20:29:18

@barbi.a.volgybol: :-DDDD Hát ez jó. Hogy melyik? Mind. De azért próbálj többet aludni, mert még rosszul leszel. Nem ezt beszéltük meg!

makimano80 2014.12.17. 20:30:17

Egyébként nincs ebben a ferselésben semmi meglepő. A liba természete, hogy költ.

ötvöscsöpi12 2014.12.17. 20:31:56

@barbi.a.volgybol:
Azt hiszem megvan a következő melód: rigmusok gyártása a kedves megrendelők igénye szerint (jó pénzért természetesen) karácsonyra, szüli- és névnapra, esküvőre, évfordulóra, sikeres válásra stb. .DDD

makimano80 2014.12.17. 20:33:04

@makimano80: Persze verselés az a fetselés. Ah, mindegy! Megyek CJ-vel korrepre.

barbi.a.volgybol 2014.12.17. 20:40:33

@makimano80:
az a probléma májne líbe Maki, hogy az agyamat nem tudom kikapcsolni.. :DDD

@ötvöscsöpi12:
ah, csak nektek csinálom.. :DDD

makimano80 2014.12.17. 20:44:31

@barbi.a.volgybol: Éccaka mikor becsukod pici szemed, kezdj el visszafelé számolni 300-tól. Közben, csak a sötétre koncentrálj, vagy képzeld el anszámokat. Ez segít lemenni alfába. Én még nem nagyon jutottam el 1-ig. :-)

barbi.a.volgybol 2014.12.17. 20:58:53

@makimano80:
egyszer csináltam ilyet.. 25-re még emlékszem.. :D

OriasCJ 2014.12.17. 21:00:03

@makimano80: Teljesen perverz vagyok, az "anszámok" helyet análszámokat olvastam már megint... Pedig amúgy NEEEEM! :D

Mangalány 2014.12.17. 21:08:19

@makimano80: Miért pont 300? A spártai harcosokat kell megszámolni, vagy miért? :D

Mangalány 2014.12.17. 21:10:33

@OriasCJ: Teneked most nagyon telihold van, vagy nem is tudom... .DDDD

Mangalány 2014.12.17. 21:24:36

Na pá, csajok vANdÁLKODJATOK CJ-vel reggelig, majd megnézem, mennyire dobtátok fel a nézettségi adatokat. :DD

Én megyek aludni, a jövőheti részből kiderül, hogy ma miért is voltam úton-útfélen-földön-vizen-levegőben reggel 6:25-től délután fél 4-ig... :/

Csók. :)

barbi.a.volgybol 2014.12.17. 21:42:22

@Mangalány:
mi leszünk a vadista szandálok.. :DDDD

makimano80 2014.12.17. 22:03:10

@Mangalány: Nem tudom miért 300-tól kell számolni. Én is, csak olvastam a módszert. Kipróbáltam és bejött. :-)

Karácsonyi vásároltál? Vagy ismét elvesztél a védőnő, nőgyógyász, SZTK bermuda háromszögében? Na jó, majd elolvasom. :-)

makimano80 2014.12.17. 22:04:35

@barbi.a.volgybol: Nah, hát akkor bejött. Néha nekem sem működik jól elsőre, de kettőnél többször nemigen futottam neki.

makimano80 2014.12.17. 22:07:18

@OriasCJ: Háát ugye kinek a papné, kinek a paplan. :-)
Minimális anomáliát analizáltam, ah nálad.
Na, hányszor olvastad ebben a mondatban az análnszót? ;-p :-DD

barbi.a.volgybol 2014.12.17. 22:10:55

@makimano80:
kinek meg a pap lova.. (vagy ló-vaginája) :P

barbi.a.volgybol 2014.12.17. 23:21:45

engedjétek meg, hogy elmélkedjek egy kicsit az oltásos poszt kapcsán (nem enged belépni, pedig úgy de úgy..)
valaki felhozta, hogy mer' anno a H1N1-es oltásnak is micsoda következményei lettek, stb. stb.. nekem kötelező volt beoltatnom magam anno. és egész idáig azon gondolkodtam, hogy vajh hogy van az, hogy se nekem, se azoknak, akik velem együtt oltattak, nem lett semmi bajuk? semmi következmény, az ég egy adta világon semmi bajom sincs, nem vagyok gyakrabban beteg, semmi.. most akkor mi vagyunk ritka esetek, vagy csak a hiszti ment és megy azzal kapcsolatosan is?

ötvöscsöpi12 2014.12.17. 23:26:07

@Mangalány:
Kár magyarázkodnod, hol voltál, úgyis tudjuk, hogy vagy Prágában vagy Keszthelyen (anno nem hoztatok el minden cuccot a múzeum szuvenírboltjából) :DDD

Mangalány 2014.12.18. 08:44:53

@ötvöscsöpi12: Sajnos nem ilyen kellemes időtöltésben volt részem, bár a nap végére már baszhatnékom volt. Úúúúúúúgy szétbasztam volna valaki fejét egy baltával... :D :/

A táppénzes papíromért indultam 6:25-kor. A papírt 12:10-kor nyomták a kezembe... És még volt egy köröm a melóhelyen is...

OriasCJ 2014.12.18. 10:26:51

@Mangalány: Mikor én VÉLETLENÜL egy tehetségkutató műsorára kapcsolok, akkor MINDIG megjegyzem, hogy ennek a nőnek/férfinak olyan erotikus a hangja.... Bassza a fülem...

barbi.a.volgybol 2014.12.18. 10:32:18

szep, megint csak a szexualizacio!!! az ember lanya probalna tanulni, es pihenes gyanant valami konnyedet olvasni, erre vazze, megint csak a szex meg Keszthely meg Praga!!!! :D:D

Mangalány 2014.12.18. 10:37:16

@OriasCJ: :DDD Ez is jó... :)))))

(egy haver mondta a volt nőjének: "Nedves álmom volt veled. Mellbe b@sztalak egy szívlapáttal..." :DDD

makimano80 2014.12.18. 10:37:19

@barbi.a.volgybol: Most mi a gond? Keszthely, Pràga nagyon szép kulturvàrosok. Ez kérlek egy utazàsi magazin (és kismama naplo, ha jol emlékszem..). Te meg teljesen osszekuszàlsz itt mindent. Biztos nem volt mellékhatàsa annak az oltàsnak? :-o
;-DDD

barbi.a.volgybol 2014.12.18. 11:17:12

@Mangalány: :D:D:D
@makimano80: bleeeee :P utazasi magazin, persze persze, tudod kit nezzel te madarnak :P

Hóttkomolytalan 2014.12.18. 15:33:07

@barbi.a.volgybol: Nagyon köszönöm, hogy engem is beleszőttél a versedbe, feldobtad a napom. :)

Hóttkomolytalan 2014.12.18. 15:35:13

Lányok, tippeket kérnék. Már fáj az orrom, annyit fújom (UTÁLOOOM a náthát). Mit kenjek rá, hogy ne repedezzen még ráadásnak szét a bőröm (és emberi fejem legyen a karácsonyi fotókon)?

OriasCJ 2014.12.18. 16:30:10

@Hóttkomolytalan: Bimbóvédő krémet. De komolyan :) Vagy körömvirágkrémet. Nekem ezek váltak be. Volt időszak - nem is olyan régen - mikor a napi több, mint egy 100as zsepit simán elfogyasztottam :)

barbi.a.volgybol 2014.12.18. 16:32:43

@Hóttkomolytalan:
természetes :)
körömvirág krém!! szétrepedt a bőröm az orrom és a felső ajkam között a 1,5 hónapja tartó taknyolás miatt (meg belül is szétrepedt a számban a bőröm.. :DDD), 2 nap alatt helyrerakta

Mangalány 2014.12.18. 16:45:52

@OriasCJ: Vagy ami a legjobb: a körömvirág bimbójából készült bimbóvédő krém. :D

ötvöscsöpi12 2014.12.18. 16:48:26

@Hóttkomolytalan:
Sima labelloval szoktam az orrom alatti részt kenegetni, minden fújás után. Én is annyira úúútálom, nemrég 3 hétig voltam náthás :-(

ötvöscsöpi12 2014.12.18. 16:49:26

@barbi.a.volgybol:
már láttam.... úgy látszik, most minden a szexről szól :DDD

OriasCJ 2014.12.18. 17:03:52

@Mangalány: Megvan itt a főperverz :P :D

barbi.a.volgybol 2014.12.18. 17:14:38

@ötvöscsöpi12:
:DDDD kultúrába ágyazottan, szigorúan!

Mangalány 2014.12.18. 18:03:39

@OriasCJ: Mint a poszt tulaja, muszáj vinnem a prímet, nem? :DDD

barbi.a.volgybol 2014.12.18. 18:05:01

és, akkor, egy, két, há
Liba megint költ, némmá'
valami tininóta megy a rádióban,
én ezt nem ismerem, hát jól van.
(ÁÁÁÁÁÁ-s szünet)
Manga napi szava a bimbó,
ha így gondolja, akkor nekem jó.
Komolytalant sem hagyom ki,
ha ő nem lenne benne, akkor vajon mi.
(ERROR)
Csöpi már látta a kultúrás linkemet,
emiatt mosom ingemet (vagy kezeimet?)
(FATAL ERROR)
nem megy ez nekem ma.. :DDDD

Mangalány 2014.12.18. 18:13:26

Lilaliba verset ír,
Grétsy László attól sír.
Rímbe szedett perverziók,
szexuális illúziók,
Csöpi néha belepirul,
A társaság azon virul,
Ha megkérdi, hogy emberek,
a szopóálarc
Vajh' mi lehet. :D

OriasCJ 2014.12.18. 18:45:11

Azt hiszem mára is ledobta az agyam az ékszíjat :D

makimano80 2014.12.18. 18:48:27

Azt irja itt alul, hogy aszongya: "Szolj hozzà!"
Dehàt szohoz sem jutok! :-DDD

barbi.a.volgybol 2014.12.18. 18:50:18

@Mangalány:
Grétsy László azt sem tudja, ki vagyok,
nem jut eszembe rím, így ihatok .
Fatal Error van a rendszerben,
a gondolkodni akarás nem megy nekem.
Folyik a sok könny szememből,
asszem, feltöltődnék néhány elemtől.
CJ elveszett ékszíját siratja,
biztos jön Maki, ki sajátját odaadja.

barbi.a.volgybol 2014.12.18. 18:53:06

csak említenem kellett, és itt van lőn,
megjött Maki, sebesen, mint a főn.
ha nem tudod, ez mit jelent,
doktor Gugli úgyis megment.
kifolyt a tollamból a tinta,
szemeim táncolnak, mint a hinta

Mangalány 2014.12.18. 19:09:49

@OriasCJ: Már megint csak a sztriptíz, hogy csak ledobhass valamit magadról. Szégyentelen. :D

barbi.a.volgybol 2014.12.18. 19:16:10

esküszöm, nincs rosszabb kombináció, mint egy influenzás pasi, és egy influenzás nyugdíjas.. S O S

OriasCJ 2014.12.18. 19:25:20

@Mangalány: Nem bííííírom :D:D:D:D:D:D Én vagyok a megtestesült szégyentelenség :D Dobálózok, nyelek, bólogatok, szopok, köpök... :D Ja, ugrálok... :D Pfej... Nem is értem miért nem vetett még ki magából a társadalom :D

barbi: Az influenzás pasi az a nyugdíjas influenzás? :D

barbi.a.volgybol 2014.12.18. 19:28:17

@OriasCJ:
nem, a kettő külön létforma, viszont egy háztartásban élünk, és én "élvezhetem" a jajongást meg az úristenbelefogokhalni-t, és a mártírvagyok műsort.. aaaaaaaaaaa :DDD

ötvöscsöpi12 2014.12.18. 19:44:56

@OriasCJ:
Hogy miket csinálsz??? (19.25-kor) amikor itt van körünkben az ártatlan lelkű Lilaliba? Tán nem kéne ennyire rossz példát mutatni :DDD

ötvöscsöpi12 2014.12.18. 19:46:38

@Mangalány:
hm, hát valóban belepirultam abba a ló vagy kutyafej álarcba, azt ki és miért veszi fel??!! és még sorolhatnám :DDD

makimano80 2014.12.18. 19:48:36

@barbi.a.volgybol: Nàlatok meg: micsoda fertozés!

OriasCJ 2014.12.18. 19:51:17

@barbi.a.volgybol: Amikor kicsiként én is bele akartam halni egy kis bibibe, és jajongtam, hogy "jajj fáááj", akkor anyukám mindig azt mondta, hogy "azt hiszed nekem talán nem fájt még semmim???" :D Valamiért ez belémnevelődött, és én is ekként vagyok toleráns más bajával :D "Fáááj a fejem" - "mindenkinek az fáj, ami a leggyengébb.." :D:D:D "Fáááj a lábam" - "Le kell vágni, akkor majd nem fáj" :D Nem szoktak nekem panaszkodni :D

OriasCJ 2014.12.18. 19:52:43

@OriasCJ: Ja, utóbbi, fater beledarálta az ujját a kolbászba. (Tavaly meg lekaszálta egy másikat, évekkel előtte meg legyalulta egy harmadikat) Na szóval hív, hogy ujjas lett a kolbász, meg vissza kellett varrni. Csepp jánya együttérzően: "Mit izgulsz, még van 7" :D

makimano80 2014.12.18. 19:57:50

@OriasCJ: Jàjj! Akkor o el tudja sutni ,a szakàllas, az asztalos mutatja 5 sort kérek cimu viccet.
De miért teszi ezt magàval? Ez valami bizar visszaszàmlàlàsi mod? :-o

OriasCJ 2014.12.18. 20:12:33

@makimano80: Mer hülye? :D Na meg mert férfi :D

makimano80 2014.12.18. 20:22:31

@OriasCJ: Na jol van, akkor most màr, csak azt mond meg, hogy finom volt-e a kolbàsz? ;-DD

OriasCJ 2014.12.18. 20:38:08

@makimano80: Még nem kaptunk. Majd jövőhéten megmondom :D

makimano80 2014.12.18. 20:41:36

@OriasCJ: Jah, hogy ez ennyire friss eset! Ujj évi kolbàsz lesz? (Helyesen irtam.)

barbi.a.volgybol 2014.12.18. 20:47:50

@OriasCJ:
konkrétan nekem se, csak hallom.. morognak magukban, meg ingerlékenyek, meg nemakardolgoznimenni meg jajmileszakarácsonybólígy, nemleszkészabajgli.. rettenet :DDD

barbi.a.volgybol 2014.12.18. 20:48:09

@makimano80:
ujj évi kolbász, aaaaaaauuuuuuu :DDDDD

OriasCJ 2014.12.18. 20:49:33

@makimano80: Értettem én :) Áááállítólag anyukám azt a részt, ahová darálták, kidobta, és elmosta a darálót is, de UJJabban már nem hiszek nekik :D Szóval igen, ujjdonsült kolbászunk lesz. Ujjévben.

makimano80 2014.12.18. 20:52:26

@OriasCJ: Hàt izé. Jo étvàgyat hozzà! :-DDD

Apukàdnak meg jobbulàst! :-))) Gondolom ujjas kesztyu nem lesz a fa alatt...

(Bocs!!! Befejezem.)

OriasCJ 2014.12.18. 20:59:31

@makimano80: :D:D:D:D:D:D Hát az nem :)

Hol van Manga, hogy az UJJ-ban is lásson valami perverziót???? :D

barbi.a.volgybol 2014.12.18. 21:10:57

@OriasCJ:
majdnem azt mondtam, hogy teszteli a művelődés céljából bemásolt cikkemet, de rájöttem, hogy ő egy Szent Kismama, aki drága férjurával csupán a Farkaslyuk-pozíciót gyakorolja.. :DDDDDDDDDD

Mangalány 2014.12.18. 21:29:27

@barbi.a.volgybol: Van rosszabb: ha a náthás férfi a férjed. Ne feledd, amíg gyerek üzemmódban futsz, VAN KÜLÖN SZOBÁD. A férjeddel nincs, azt éjszaka is hallgathatod (nekem van e célra füldugóm...) :D

A farkaslyuk pozíció csak a gyermekágy 6 hetére opció. :DDDD

Mangalány 2014.12.18. 21:30:53

@OriasCJ: Itt vagyok, édes? A Fürge ujjak című magazint már múltkor kitárgyaltuk, de ha ujj-donságot kérsz, nesze.

Ki az, 7 gyereke van, de csak 3 ujja?
Az asztalos, aki nem vigyázott. :DD

barbi.a.volgybol 2014.12.18. 22:15:37

@Mangalány:
nincs külön szobám.. 2 szoba van, egyikben a beteg férfi, a másikban én a beteg nyugdíjassal.. mecccsoda élet ez, borzalom.. :DDD

barbi.a.volgybol 2014.12.18. 22:17:45

illetve pardon, jelenleg nincs.. na mindegy, ez bonyolult, mire odajutnánk, hogy átköltözöm, addigra remélhetőleg megyét váltok.. :DDD

barbi.a.volgybol 2014.12.19. 13:04:43

na, mi van, mi? kifogytatok a muzeumokbol meg az ujjakbol? :DDDD
süti beállítások módosítása