Ne ess kétségbe, ess inkább teherbe!

Ne ess kétségbe, ess inkább teherbe!

16. hét - Kiskarácsony, kisült kalács és bölcsességfog

2014. december 29. - Mangalány

Ott tartottam, hogy a szerdai adminisztrációs ámokfutás után egy szélvész sebességével kellett nekiállnom nagytakarítani. Ami elég vicces, ha van egy két és fél éves ellenlábasod, aki ráadásul élvezi a káoszt, sőt, maga gondoskodik a fenntartásáról... :) Mindegy, péntek délutánra már egész lakásformánk volt, már talán a szociális osztály sem utalt volna ki segélyt vagy tisztítószert. A hétvégén megenyhült az idő is, így Minivel egy kicsit tombolhattunk az udvaron, bár szombat estére akkora szél támadt, hogy ihaj, a macskák is elég borzasan repkedtek a ház körül. :D

A 16. hét 2. napja amúgy is emlékezetes lett: aznap éreztem először, de határozottan Mikro magzatmozgásait. :) Akkor tudatosult bennem, hogy te jó ég, már itt tartunk? Most valahogy jobban szaladnak a napok, ugyan az állandósult fáradtság miatt mindig nagyon lassan jön el az este, de a hetek repülnek. :) Nagyon jó érzés, ahogy érzem a kis rugdosását, és ahogy növekszik, egyre erőteljesebben feszül neki a hasamnak. Lubickolj csak, kicsi pocok! :)

Hétfőn ismét vérvételre iparkodtam, a hajnali nagy szél azonban megtréfált. Már félúton voltam a buszmegálló felé, amikor sajogni kezdett a fülem, éreztem, hogy na, egy kicsit biztos meg is hűlt. Majd 2 perc múlva egy éles fájdalmat érzek a jobb alsó bölcsességfogamban. Fasza, helyben vagyunk... :/

A vérvétel rendben lezajlott, aznapra nem is terveztem nagy városi shoppingolást, csak a rendelő környéki üzletekben néztem szét. Már ettől is kifáradtam, gondoltam, eszem egy balaton szeletet. E'basztam... A csoki belediffundált a fogamba, ami annyira megfájdult, hogy le kellett ülnöm. Brávó, 36 órával karácsony előtt! Terhesen! Mindegy, a nagy ijedtségre vettem magamnak egy szoknyát, rettenetesen rövid, pont téli kismamaviselet... :D 

11 körül értem haza, immáron elég éhesen. A kedves sütött nekem egy szendvicset, amivel pont úgy jártam, mint a csokival reggel, gyakorlatilag nyelésképtelenné váltam, ugyanis a fogam belső felszínén futó idegszál lobbant be, és ahogy a nyelvem hozzáért, már jelzett is. Tisztesség ne essék szólván, elsírtam magam, elegem lett a kimerültségből és az éhségből. Épp múlóban volt már a hányingerem, amikor meg most ez... Eléggé lehervadtam. Arról persze szó sem lehetett, hogy a TB-s rendelésre menjek vissza, így neten nekiláttam szájsebészt keríteni. Ja,mind szabin van... Végülis egy fél flectorral és némi arroganciával bírtam ki a napot. 

Másnap nekiláttam a karácsonyi előkészületeknek. Ez kimerült abban, hogy megcsináltam a franciasalátát, hogy jól összeérjen másnapra, meg gyúrtam néhány kókuszgolyót. :D A fogam továbbra is fájt, valaki odafent nagyon vigyázz arra, hogy ne hízzak. :D A szívkirálynak eszébe jutott viszont, hogy ki kellene festeni a két szoba közötti közlekedőt. Na, ha neki ez bevillan, hát én ugyan meg nem akadályozom. Ugye, milyen vérprofi csapat, ez aztán a karácsonyi nagytakarítás?! :D Festés közben csörög a telefon, délután felugranának a haverék. Hajrá, akkor húzzunk bele, Minimanga alvásidejében pakoltuk vissza a könyvespolcot. Aki pakolt már könyvet, az tudja, hogy milyen jó, amikor egy stóc könyv hirtelen elborul, amíg te a másik stócért mész éppen... :D A férjem még a lámpatestet is kicserélte nagy febuzdultságában, és vigyorgott, hogy "látod, milyen jó házigazda vagyok, délután jönnek vendégek, én meg ki is festek  nekik." :D

Szerda reggel. Viszonylag korán, már reggel 7-kor felkelek, hogy ne délután 3-ra legyen ebéd. Gyorsan összekészítem a baconba göngyölt, aszaltszilvás csirkemellet, és a reggelit. A süti még várhat. :) Délelőtt játszottunk a kölyökkel, majd alvásidőben gyorsan aludtam én is egyet, rákészülve a délutánra. :) Ahogy Mini felébredt, nekiláttunk együtt fát díszíteni, annyira édes volt, ahogy hordta nekem a nagy gömböket, és nézegette bennük magát. A szaloncukrot és az ukrán bonbont is megállta, hogy ne rángassa le egyből a fenyőről, a "kéjsz cokit?" felkiáltással. :D A fa feldíszítése után apuka kicsalta a lányt a szobából, addig én voltam Jézuska magyar hangja, és becsempésztem a fa alá az ajándékokat. Egy kis dobozka már engem is várt... :) A gyerek - a nagyobbik, a kicsi még ugye nem kompetens ebben - hirtelen nem tudott mit kezdeni a szituval, de elmagyaráztuk neki a fogyasztói szemléletű karácsony lényegét, és utána már vígan vetette bele magát a kirakó- és kockahegyekbe. :) Én pedig a vadonatúj karórámba. :) 

A sok-sok játék után este Mini is nyugovóra tért, én pedig még élvezhettem Mikro aprócska rúgásait. Ő is azt a fél deci pezsgőt... :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://hasasmanga.blog.hu/api/trackback/id/tr897019585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barbi.a.volgybol 2015.01.02. 19:00:48

a húgom meg Bak, szintén szűz aszcendenssel.. pacsi neki, anyám megszopta, haaaaaaaahaaaaaaaa :-DDDDD

Mangalány 2015.01.02. 19:03:47

@OriasCJ: :DD Nem volt túl kreatív az állatövi társad... :)

Kata kos? Haha, exanyós az volt... Helybe mentél a s...ggedbe a lóf...szért... :DDD

Mangalány 2015.01.02. 19:07:34

@barbi.a.volgybol: Húgom is és exem is bak. Fejjj... :/ :DDD

barbi.a.volgybol 2015.01.02. 19:14:15

@Mangalány:
én kijövök a bakokkal, apa is bak, egyik unokatesó is bak, barátnőm is bak.. húgom is.. :DD bár azt mondják az ezomókusok, hogy a bak meg a bika jól kijönnek :DDD

OriasCJ 2015.01.02. 19:16:34

@Mangalány: Tetézzem? Apám és a pasim is bak....

OriasCJ 2015.01.02. 19:17:11

De mentségemre legyen mondva, pasim szöges ellentéte apámnak. Jeeee. :)

barbi.a.volgybol 2015.01.02. 19:18:44

anyósokról nem tudok nyilatkozni, anyám rák, állítólag a legjobb anyósfajták egyike, aztán a lófaszt.. mama halak, anyósnak első osztályú (a többiről meg jót vagy semmit).. exem anyja szintén rák, soha többet.. :DDDD

ötvöscsöpi12 2015.01.02. 20:00:38

@barbi.a.volgybol:
Nahát, mikor született meg a kishúgod? S anyukád értesített? Láttad, láttátok már a babát? Bocs a kíváncsiskodásért, nem szeretnélek idegesíteni, ha nem akarod, nem kell róla írnod, csak ha úgy érzed, hogy o.k. :-)

barbi.a.volgybol 2015.01.02. 20:18:31

@ötvöscsöpi12:
27-én este :) igen, muter írt smst, és már láttam, voltam benn a kórházban megnézni

OriasCJ 2015.01.02. 20:23:17

@barbi.a.volgybol: Eddig bírtam a kíváncsiskodást. Valamelyik nap szerintem egyszerre kommenteltünk Minakó alá a fészen. Tudod, az ötvöscsöpis bejegyzés :) Ugye, hogy igazam van? Mármint hogy te voltál az, és nem haluztam???? :)

makimano80 2015.01.02. 20:23:20

@OriasCJ: Na és milyen volt az ujj évi kolbàsz? Szegény apàd korme, sot, ujja szakadtàig dolgozott vele, te meg itt leosztod?!

ötvöscsöpi12 2015.01.02. 20:29:30

@OriasCJ:
Szóval te is írogattál ott? :DDD már többször gondoltam különböző emberekről, hogy BA-sok lehetnek, csak nem tudtam biztosan beazonosítani :-)

barbi.a.volgybol 2015.01.02. 20:29:31

csak tudnám, minek egy 0-3 hónapos gyereknek tunika? voltunk ma a tuskóban, megnéztük a babaruhákat, és volt egy csomó tunika..

barbi.a.volgybol 2015.01.02. 20:30:06

@OriasCJ:
nem, nem haluztál, az én vagyok :)

OriasCJ 2015.01.02. 20:42:41

jujj de jó, új arcok a nick-ekhez :) Hálelúja :) Én is gratulálok hugicához! :) Kellene fészen is alakítani egy BA csoportot :)

Látnotok kellett volna fateromat. Úgy tartotta egész ünnepek alatt a bal középső ujját, mint aki táblára akar vele mutogatni, csak épp rossz napokon :D Nem lehet kiegyenesíteni, mert lecsíptek még a maradék ujjperce csontjából a sürgősségin, hogy össze tudják húzni rajta a bőrt varrásügyileg :D A béna. Jövőre majd használja az eszközt, amit kéz helyett kell beletömködni a darálóba, ha megakad a hús...

Egyébként minden cuki :) Én még az idén el sem vágtam semmimet sem :)

makimano80 2015.01.02. 20:51:20

@OriasCJ: Még az idén? Ugy érted az elmult két napban? Wow! Te vagy a legkiràlyabb! ;-DDD

OriasCJ 2015.01.02. 20:53:09

@makimano80: Hidd el, ez nálam már kőkemény teljesítmény! :D

barbi.a.volgybol 2015.01.02. 20:58:53

@makimano80:
ne nekem, meine Liebe ;-DDDDDD

@OriasCJ
:)))) Minakó anno azt mondta, hogy pontosan úgy képzelt el, mint ahogy kinézek..:DDD (első kérdésem azt volt, hogy mit szívott, a második meg az, hogy nem voltak-e rémálmai.. :DDDDDDD na majd mindjárt megjelenik és jól megcáfol :DDD)

makimano80 2015.01.02. 21:01:35

@OriasCJ: Ja, hogy nem esett messze az alma a fàjàtol? Hàt, akkor csak ovatosan! Nagyon vigyàzz magadra az uj évben! :-)))

dömbi · http://sarkanyfuarus.blogspot.com/ 2015.01.02. 21:59:37

@OriasCJ:
Gratulalok, csak igy tovabb. :DDD
Pampogtam, hogy eletlen bot az osszes kesem, vagy vesznek nekem ujakat, vagy megeleztetik, vagy nem fozok, es kesz. Valasz: na, meg csak eles kes kellene neked, es mar faragtathatnank az uj labadat, ami meg viszket is. Hetente haromszor kiejtem a kest a kezembol vagdalkozas kozben, persze a formas labaimat nem gyozom elkapkodni, bele ne alljon. :(((

Feszes otletet tamogatom, ott lehetne csetelni is. Elegem van ebbol az IMac-bol, elallitottak a vendegek, persze ugy hagytak. :(((

barbi.a.volgybol 2015.01.02. 23:17:15

@dömbi:
csináljunk nagy kék izés csetelést!

fleur_de_lys 2015.01.02. 23:45:11

Hát szevasztok!

Na hol töltöttük a csöpp első szülinapjának estéjét? Na hol? Hát persze hogy a traumatológián.
De legalább nincs semmi gebasz, itthon vagyunk már (azért a doki szerint jó lenne, ha éjjel fél óránként ránéznénk.... úgyhogy valszeg ő mellettem fog aludni a nagyágyban, apát meg lezavarjuk a kanapéra).
Köszönjük egyébként a jókívánságokat.

A horoszkóphoz:
az oroszlán nap, szűz aszcendens állítólag azért gázos, mert a zsarnok oroszlánt teljesen elnyomja a szűz (mármint külsőre), ezért megtévesztő, de nagyon. Tény, hogy engem külső alapján szűznek szoktak titulálni, de persze szó sincs róla, hogy zsarnok lennék. ;P

A tesóm is ikrek, na engem a hangulatváltásaival a világból ki tud kergetni. A szüleim nyilasok, hát izé.... nem könnyű velük. A férjem ízig-vérig kos, állítólag ő a nagy oroszlánszelídítő. Ebben lehet valami, mert senki nem tud úgy bánni velem, mint ő. A nagyfiam rák, tényleg szeretetbomba, a szülinapos viszont ugye bak, ettől kicsit tartok, mert az erős nárcisztikus vonásokat produkáló nagyanyám is az. Meglátjuk.

Én csak csöpihez tudok arcot kötni, de ha lenne FB-s csetelés, biztos bekuksiznék oda is. Aztán majd mondjuk dömbi jól megorrol rám, mert nem nyilatkozom kellő tisztelettel a skorpiókról, aztán letilt, és majd jól nem láthatom, hgoy mit ír.

Barbi, remélem jól vagy azért.

makimano80 2015.01.03. 00:15:14

@fleur_de_lys: :-(( Mi tortént?

(Nekem nincs facebookom.)

dömbi · http://sarkanyfuarus.blogspot.com/ 2015.01.03. 08:19:06

@fleur_de_lys: Mi tortent a kicsivel?
Ez nem igazsagos, igy ketsegekben hagyni a jonepet.
Ikrek fiamnak hangulatvaltasai sincsenek, kos lanyomnak meg csak az van. :(
Biztos hogy nem tiltalak le, mert nem tudom, hogy kell, meg egyebkent sem. Viszont ha valaki nem segit, ide se fogok tudni irni nehany oran belul, mert nem allitotta vissza a srac a gepet az eredeti allapotba, es sorra tunik el rola minden ami meg mukodott. Skype-t 1 napi keresgeles utan vegre megleltem, csak hiaba kattintgatom, nem jon elo, meg sem mozdul. Koszi bammeg, tok jo, du. tanfolyamot kellene tartanom rajta. :(((((

dömbi · http://sarkanyfuarus.blogspot.com/ 2015.01.03. 08:19:57

@makimano80:
Akkor majd csinalsz magadnak, nem tart semeddig. Nem maradhatsz ki a bandazasbol. :DDD

banyavari 2015.01.03. 08:57:50

Mangám, csók :) A te naplód nyert nálam :) :)

banyavari 2015.01.03. 09:34:10

@banyavari: na most van avatar, vagy nem van?

fleur_de_lys 2015.01.03. 10:08:46

@dömbi: @makimano:

Semmi vész, puff és kopp, csak egy órával utána vérzett az orra, az ügyelet meg leordította a hajamat, hogy azonnal a traumatológiára a gyerekkel. Röntgen, kiderült hogy nem fogyott tovább az agya, 2,5 óra alatt itthon voltunk (minden elismerésem a kórházé, azt hittem, egész éjszakás projekt lesz).

banyavari 2015.01.03. 10:29:57

@fleur_de_lys:

ajj. Remélem, most már oké...

barbi.a.volgybol 2015.01.03. 11:09:12

@banyavari: nincs bika ismerosom.. ja de, egy van, vele kijottem.. nem is ertem, miert nem ebbol allamvizsgazok.. :D kulonben azt hiszem, meglestelek a nagy kek arckonyvon, de nem vagyok benne biztos, hogy te voltal-e vagy nem.. annyit arulj el kerlek, hogy decemberben van-e a neved napja, a Mikulashoz kozel, ebbol tudni fogom, hogy te voltal-e (ha igen, akkor nagyon szep nap az a nap! :D)

Mangalány 2015.01.03. 11:09:23

@fleur_de_lys: Pff, hát, nem egészen így képzeltem el, hogy ünnepeltek... :/ Jól van már kiskrapek?

barbi.a.volgybol 2015.01.03. 11:11:24

@fleur_de_lys: jobbulast a gyeroknek, remelem minden oke lesz vele

megyek tanulni, kozben leskelodok, vigyazzatok, a fel papaszemem itt van mindig :D

Mangalány 2015.01.03. 11:13:55

@fleur_de_lys: A nyilassal könnyű, csak hagyni kell, hogy hadd csavarogjon. :D Szüleid is szeretnek utazni? Ők is megveszekedett idealisták? :))))

Nekem oroszlán az aszcendensem, így a nyilassal olyan a fellépésem, hogy sokszor megáll a levegő, ha bemegyek valahova. :D

banyavari 2015.01.03. 11:14:03

@barbi.a.volgybol:

Te kis cseles :D

Aham, nyert, Ferenc vagyok:)

Mangalány 2015.01.03. 11:22:22

Még csillagjegy: a két tutibiztos bak ismerősöm iszonyat egoista, mondhatni öntelt, és annyira befelé forduló, hogy az az én nyilasságomnak túl sok. :) Apám halak, hát, látszik, hogy vízjegy. Hullámzó, bizonytalan, és néha tényleg annyira tájékozatlan, mintha akváriumban élne. :DDD

Ismertem egy faszit, aki végigizélte a fél várost, és a horoszkópja Szűz volt... Ez az igazi ellentmondás.

A lányom bika. :) Egy szeretetcsomag - de csak amikor ő is úgy akarja. Ez az én függetlenségemhez pont jó, én tiszteletben tartom őt, és ő sem csimpaszkodik feszt rajtam. :) A férjem tartott attól, hogy ikrek lesz, mert két ekkora nagydumásól zsongana a feje egész nap. (nyilas és az ikrek a legbeszédesebbek)

Ja, Dömbi, van egy skorpió kolléganőm. de ízig-vérig skorpió: ül csendben, dolgozik, kettőt nem szól, majd egyik percről a másikra elüvölti magát, ha valami elbaszott ügyiratra talál (volt, hogy egy komplett aktát a földhöz baszott... :DDD). A mérleg kollegina kivolt tőle, én a házi skorpióm miatt tökre jól viseltem, mindig mondtam a csajnak, hogy akár a férjem látnám. :D

De úgy tudom, hogy az egyes csillagjegyeknek is 3 szintje van, az illető intelligenciájától függően. Anyósom bika, és őrá döbbenetesen passzolt a legalacsonyabb fokon álló bikák jellemzése. A középső szinten álló bikák már tökre másmilyenek, tökre, mint a szintén bika gimis osztálytársnőm. :)

Mangalány 2015.01.03. 11:23:12

@banyavari: Ahoj Banya! Téged is látni? :D

banyavari 2015.01.03. 11:25:43

@Mangalány:

Hát én nemtom. Én bika, de beszédességben nem tudsz űberelni (nem, írásban nem jön át). Lányom, a nagy, nyilas, kikészít:D, a kicsi meg a fiam bakok. Férj kos. anyám vízöntő, kiborít :D (nekem vízöntő az aszcendensem).

banyavari 2015.01.03. 11:26:42

@Mangalány:

Hát bedepiztem, mert a naplómat nem olvassa senki :D, aztán idejöttem, hgoy akkor majd bosszúból jól elolvasom a tiedet :D Aztán így... :D

banyavari 2015.01.03. 11:28:05

@barbi.a.volgybol:

Mellesleg valaki mondja meg, hogy, hogy....???? Hogy tudtok meglesni meg ilyenek?! Bárkit? Én ehhez hülye vagyok :D

Mangalány 2015.01.03. 11:31:34

@banyavari: LÁnyod nyilas? Csókoltatom!!! :D Éljenéljen!! :)

Szerintem olvassák a naplód, csak vagy több napos késéssel - lásd Manga - , vagy szarakodnak a mobil alkalmazással - lásd összes többiek -. :)

Többféleképp ki lehet deríteni a személyazonosságod. Egyrészt ha írsz emailt, már lebuktál... :D Másrészt megnézed egy adott BA-s személy legfrissebb ismerőseit, és úgy. :)

banyavari 2015.01.03. 11:40:47

@Mangalány:

Nyilas, és kamasz. Kikészít. :D A lehető legmegbízhatóbb, legtökéletesebb, legcsodálatosabb nagylány - aztán katt, és egy durcás hároméves kezes bárány hozzá képest :D Imádom. A kicsi annyival egyszerűbb, hogy minden pillanatban egyformán szarik az egész világra, az (mármint a világ) vagy csinálja, amit a lány akar, vagy kit érdekel tovább. Kész. Mondjuk ő még nem kamaszodik (nyolc lesz), és most a hideg kirázott a lehetőségtől :D

Na jó. Emilt azé a banyás mélemmel írok, kivétel, aki már bévül esett a körön (annak meg úgy kell).... nem is az, de honnan tudod, hogy én én?! Na jó, te tudod. De liba?!

makimano80 2015.01.03. 11:41:53

@dömbi: Azt én tudom, csak tudod okkal nincs facebookom. :-)

makimano80 2015.01.03. 11:45:00

@fleur_de_lys: Jajj! Szegényke. :-( De ez jó, ha nem lett nagyobb baj és inkább 'feleslegesen' menjetek kórházba vele, mint hogy baj legyen. Gondolom azért nem volt túl nyugodt az éjszakátok.

makimano80 2015.01.03. 11:52:11

@banyavari: Liba detektív másodállásban. Nem tudtad? ;-)

barbi.a.volgybol 2015.01.03. 11:52:55

@banyavari: kommenteltel Minakohoz asszem, es kilogikaztam (sok hatterinformaciot tarolok ugy, hogy nem is tudok rola, rossz tulajdonsag, tudom..)

he, Manga, milyen also meg kozepso bika? tudni akarom!!! :D

OriasCJ 2015.01.03. 11:53:40

Ja igen, a mobilos engem is kikészít. Nem látok semmit, és írni sem tudok komit... A gép meg lassú.Pfej
Én meg nem tudom mi az aszcendizém, de mindjárt kiderítem

barbi.a.volgybol 2015.01.03. 11:54:16

@makimano80:
nem is igaz, neked is csak a keresztneved tudom!!! :D

banyavari 2015.01.03. 11:56:59

@barbi.a.volgybol:

Na, majd ezt meséld el. :)

Mellesleg te is Ferenc? :)))

OriasCJ 2015.01.03. 11:57:11

Na aszondja ikrek vagyok oroszlán aszcendenssel. Az nagyon gáz? :D

banyavari 2015.01.03. 11:58:05

@OriasCJ:

Kikészítesz, komizó:DD

banyavari 2015.01.03. 11:59:12

@OriasCJ:

én bika, vízöntővel. ja, ezt írtam. Nagylány nyilas-nyilas, a két kicsi meg bak-szűz....

makimano80 2015.01.03. 12:02:21

@OriasCJ: Igen, de fejlődőképes. Ld. idén még nem vágtad el magad. Vagy ma már sikerült? ;-p :-D

OriasCJ 2015.01.03. 12:03:13

@makimano80: Most, hogy mondod... Még nem :D De a napnak még nincs vége. Bár ma már nem szándékozom késsel dolgozni, csak főzősös izével, szóval még a leforrázás lehetséges :D (Ja picit már megégette a tepsi széle a kezem :D)

makimano80 2015.01.03. 12:11:30

@OriasCJ: :-)))))) Vigyázz magadra!

banyavari 2015.01.03. 12:18:13

@OriasCJ:

és hogy vágod a lapokat egyformára? :)

Mangalány 2015.01.03. 12:31:19

@barbi.a.volgybol: Mint írtam, egy állatövi jegy 3 szinten tud megvalósulni: alsó középső, és felső szinten. Attól függően, hogy mennyire értelmes az illető, hogy mennyire ismerte fel az életfeladatait, hogy menyire szűk vagy tág a látóköre, ezen a 3 szinten tudja megvalósítani önmagát. Példa: a bika a középső szinten jó társalgó, érdeklik a művészetek, szorgalmas, kitartó, kedves, családias, igénye van a stabilitásra. De ha nem áll valami magas szinten értelmileg, akkor az alsó szintű bika kicsinyes, baromi erőszakos, szűklátókörű, kiabálós, földhözragadt. Mintha két eltérő jegy lenne, pedig csak a "szellemiségük" foka más.

Ez csak nagyon zanzásítva, azért erről többszáz oldalas könyveket írtak. :)

OriasCJ 2015.01.03. 12:52:34

Banya: Nem vágom, nyújtottam, és 3szorra sütöttem :D De már kész, díszes :P

Én is ixelhetek???

dömbi · http://sarkanyfuarus.blogspot.com/ 2015.01.03. 13:04:42

@banyavari: Skype mar elokerult, de a tobbi...:(((
Elegem van az egeszbol! Ha tudnad mennyire felesleges eletszerutlen nekunk ez a gep, elszornyulkodnel.
Comodor 64 eleg lenne amire hasznaljuk, foleg amennyit ertunk hozza. Nem rohogsz!!!
Itt a karacsonyi ajandekom, az okoska telefon. Ezt se kertem, sot, ellenkeztem ahogy birtam, persze senkit nem erdekelt. :(( Anyam azota azon torom a fejem, mit hazuggggyak majd, hogy miert nem veszem fel.
Szerencsere elfelejtettek beleillovalo kartyat venni, ezert meg nem mukodik.

dömbi · http://sarkanyfuarus.blogspot.com/ 2015.01.03. 13:05:58

@Mangalány:
Fogalmam sincs rola mi az aszcenakarmim, meg a csaladomerol sem.... :XDDD

banyavari 2015.01.03. 13:13:58

@dömbi:

Én egy kicsit jobban értek hozzá, mint az átlag, mert apámtól anno úgy kaptam gépet, hogy rakjam össze, és telepítsem fel, ha elakadok, szóljak. De én ilyen buzizós vgayok, gépileg. Sajnos, a távsegítségre még nem vagyok kiképezve :)

Okoskát én is csak telefonolásra használom, a netezés kiborít rajta. Viszont imádom az ébresztőóráját, plusz függő vagyok attól, hogy én állíthatom be, mikor mi szóljon, ébrsztéskor, csörgés, sms, stb :) (ha sms jön, néhány minion röhög a fülembe. Ha tudnád, mekkora mókás, ahogy a legmorcosabb pénztáros is elvigyorodik rajta)

banyavari 2015.01.03. 13:21:08

Manga: úgy látom, nem :D

Mangalány 2015.01.03. 13:21:16

CJ, Banya, a virtuális térben körbehugyoztattalak benneteket egy kandúrral. Azazhogy meg vagytok jelölve a facen. :D

Dömbi, ha megengeded, téged is körbehugyozlak a nagy kéken. :)

Mangalány 2015.01.03. 13:23:27

@banyavari: Azé' lőttelek, mert asszem nekem le van tiltva, hogy bejelöljön valaki. Vagy nemtom. :D

banyavari 2015.01.03. 13:25:15

@Mangalány:

nekem még az is, hogy lásson bárki - hacsak nincs közös ismerősünk :)

barbi.a.volgybol 2015.01.03. 13:39:35

@banyavari:
a másik :))) na mindjárt olvasok ám :D

barbi.a.volgybol 2015.01.03. 13:40:14

@banyavari:
húgom is bak-szűz.. mire számítsak? :DDD

barbi.a.volgybol 2015.01.03. 13:41:03

engem is, engem is hugyozzatok körbe, léccccccciiiiiiiiiiiii! (megyek vissza tanulni)

banyavari 2015.01.03. 13:41:36

@barbi.a.volgybol:

Állati jófejek, mind a ketten. Öntörvényűek, jó humorúak, makacsok, önállóak, fazonok, na. Találkoztál már a húgoddal?

banyavari 2015.01.03. 14:06:36

@barbi.a.volgybol:

Hugyozz körbe te engem, te tudod, ki vagyok, én meg nem. :P

dömbi · http://sarkanyfuarus.blogspot.com/ 2015.01.03. 14:12:03

@Mangalány:
Na vegre, de szigoruan korbe, ez vonatkozik az osszes tobbiekre is. Marminthogy ne legyek hugyos... :DDD

dömbi · http://sarkanyfuarus.blogspot.com/ 2015.01.03. 14:18:02

@banyavari:
De jo neked hogy ertesz hozza.
Te, en eddig azt gondoltam, en legyek okos, ne a telefonom :DD
Valaki tarthatna nekem tanfolyast PC tudomanybol :XXDDD

banyavari 2015.01.03. 14:25:40

@dömbi:

Ládd, milyen jó? Nálunk meg a gépek okosok, én régen minden telefon-, taj-, adó- és igazolványszámot kívülről fújtam, de most már mindent elfelejtek :( :)

barbi.a.volgybol 2015.01.03. 14:34:58

@banyavari:
merjelek? :P
voltam benn a korhazban, miutan megszuletett, majd ha allamvizsgaztam, otthon is megszemlelem.

barbi.a.volgybol 2015.01.03. 14:37:12

Dombi anyam, neha a nagy kek izen is irhatsz am, hogy mi ujsag a sviccer alpokban :) azt tudom telefonrol is nezni, minden massal ellentetben (isten aldja a Mangablogot, hogy ezt is tudom)

banyavari 2015.01.03. 14:38:42

@barbi.a.volgybol:

merjél, naná.

Szemléld meg :)

fleur_de_lys 2015.01.03. 15:25:41

@Mangalány:

akkor már értem, miért nem tudtalak bejelölni. Aszittem, én vagyok a balfék.

A nyilas apám nagy világjáró, anyura inkább az idealizmus a jellemző. De amivel kikészítenek, az a brutális, már-már szadizmusba hajló őszinteségük.

fleur_de_lys 2015.01.03. 15:29:17

@Mangalány:

Mondjuk az oroszlán aszcendens nálad elég erős lehet, írtad egyszer, hogy vörös loboncod van. Ha azt még rázogatod is időnként....:)

Mangalány 2015.01.03. 15:44:50

@fleur_de_lys: Majd mingyá' megböklek fácsén. :)

Őszinteség... Na igen. Nekem ezt meg kellett tanulnom kezelni (mondjuk anyám mellett nem volt nehéz, nála észen kellett lenni, hogy mikor mit mondhatok neki...), de igen, van az emberben egy adag igazságérzet, és némi cinizmus, hogy még élvezze is a hatását, ha kimond dolgokat. :))))

Sajnos csak festett vörös vagyok, de az asztromókus aszonta, ahogy rám nézett, hogy látszik az oroszlán jegy rajtam. :) Tényleg érdekes dolog, ha komolyan foglalkoznak vele. :)

Mangalány 2015.01.03. 15:48:09

Na, remélem, téged jelöltelek be. :)

Hóttkomolytalan 2015.01.03. 15:59:19

Mi ez az udvarlási ceremónia, hé? Mindenki mindenkivel, csak én maradok ki? :(

banyavari 2015.01.03. 16:04:17

@Hóttkomolytalan:

Mibőőmaracc mán ki?! Hugyozzál te is körbe :)

Mangalány 2015.01.03. 16:05:41

@Hóttkomolytalan: Baszki, valami emberi azonosítót dobj fel, így nehezen fogunk megtalálni... :D

Hóttkomolytalan 2015.01.03. 16:09:36

@banyavari: Biztos, hogy lehet? Nincs nálad is letiltva, mint Mangánál?

banyavari 2015.01.03. 16:12:17

@Hóttkomolytalan:

öö... ha van közös ismerősünk, tudtommal be tudsz jelölni, volt, akinek sikerült :)

Hóttkomolytalan 2015.01.03. 16:13:49

@banyavari: Még nincs, de majd megoldjuk itt a nagy ismerkedési hullámban :D

barbi.a.volgybol 2015.01.03. 16:43:19

@Hóttkomolytalan:
hé, én már körbeudvaroltalak, nem? :DDDDDD

Hóttkomolytalan 2015.01.03. 16:47:17

@barbi.a.volgybol: De igen, viszont téged meg látlak Banyánál. Vagy csak én vagyok a béna? :DD

ötvöscsöpi12 2015.01.03. 17:18:30

Lányok utólag is ezer bocs, hogy én simán jelölgettem mindenkit, akiről tudtam/feltételeztem, hogy az, aki... :DDD
(még nem ismerek mindenkit, de majd kialakul :-))

banyavari 2015.01.03. 17:30:44

@ötvöscsöpi12:

Nem gond, bár nyomoztam ám, ki az :))

dömbi · http://sarkanyfuarus.blogspot.com/ 2015.01.03. 20:31:15

@ötvöscsöpi12:
He-he, az en territoriumomat meg nem talaltad meg, most neztem. :DDD

ötvöscsöpi12 2015.01.03. 23:40:35

@dömbi:
igen most keveredtem újra gép elé az altatás és mosogatógép ki- és bepakolás után, van rád is tippem... :-)

dömbi · http://sarkanyfuarus.blogspot.com/ 2015.01.04. 08:28:43

Valaki legyszi mondja meg hanyadika van ma, es milyen nap.
Gondolom, pentek nem lehet, es azt mutatja a gep. :(((
Koszi.
süti beállítások módosítása