Ne ess kétségbe, ess inkább teherbe!

Ne ess kétségbe, ess inkább teherbe!

31. hét - Hull a pelyhes fehér hó, húsvétolni ajdejó

2015. április 17. - Mangalány

A hetet ismét egy vezetéssel nyitottam, hát, voltam már jobb formában is. Rosszabban még nem... :D Neki is keseredtem, őszintén szólva többet vártam magamtól, hisz mégsem a nulláról kezdtem, persze, gondoltam, hogy nem lesz könnyű, hiszen az autó annyira más egy motorhoz képest, de azért ez nem ok a 2 percenként való lefulladásra. Na, mindegy, majd legközelebb. 2 nap múlva. Jajj. :)

Apám hívott délután, hogy akkor este, munka után indulnak hozzánk, hogy reggelre ideérjenek. Hát, azért azt sejteni lehetett, hogy a húsvéti csúcsforgalom miatt nem fog köridőcsúcsot dönteni, de aztán mégis döntött, csak negatív irányba, ilyen hosszú idő alatt az a bizonyos március 15-i hóesés óta nem értek még magyar földre. Délben érkeztek, a kölyök már aludt, mi dumáltunk egy kicsit, és felmentünk, szintén szunyálni. Apámék ugye nem aludtak egész éjjel, én meg a szokásos hajnal 1-es ébredés után nem tudtam visszaaludni, szóval az 5 karikás játékokat velünk lehetett volna szimbolizálni. Vagy az audi gyárat, ott is van karika dögivel. :D 

Délután bevásárolni indultunk, és úgy látszott, hogy az autópályán észlelt tömeg mind a helyi madaras teszkóba igyekezett, annyian voltak. Begyűjtöttünk mindent, ami kellhet és beálltunk egy pénztárhoz. Ahogy nekilátott a pénztáros lehúzni a termékeket, egy idősebb nő egy ezressel a kezében, feltűnően felhúzott orral megállt a szalag végén. Mivel elég sok mindent vettünk, pakolt mindenki ezerrel vissza a bevásárló szekérbe, még én is, 31 hetes terhességem üde-hajlékony frissességével, és már kb 10 tétel lehetett vissza, amikor a nő megszólalt:

"Mondja, kérem, nem veszi észre, hogy mióta itt állok?! Kicserélné végre ezt a szakadt ezrest, amit az előbb adott, mielőtt ezek megveszik az egész áruházat?!" 

Na, 2 mondatban lebaszott mindnyájunkat... A pénztáros nő sík ideg lett, mondta, hogy nem tud pénzt váltani, amíg viszi be az adatokat, meg kell, hogy várja, amíg végzünk. A nő erre nekiállt sikítozni, hogy de hát már mióta vár, meg micsoda szemtelenség. Erre apám fogta, kivett a tárcájából egy ezrest, kitépte a nő kezéből a kb. 3 mm-es szakadása miatt immár értéktelennek tartott bankjegyet, és ezzel rövidre zárta a vitát. Csak néztünk ki a fejünkből, mint egyszeri prosti a SZÉP-kártyára... :D 

A húsvét egyébiránt gyorsan eltelt, szombaton vezetni voltam újfent, immár sikerült ráéreznem a szájbahugyozott pedálok fogáspontjára, oly annyira, hogy a pályáról a garázsig én vezethettem a kocsit a forgalomban. Férjem látta is, jött is tőle egyből a várt "naugye". Hazaértünk, apám hangos "Fittipaldi, Fittipaldi" kiáltozásából már tudtam, hogy az öreg nem szomjas... :D

Vasárnap korán reggel indult is vissza a kis csapat a lila tehén hazájába, és romantikus hóesésben integethettünk nekik a kapuból. A kerti tojásvadászat is elmaradt, igazán húsvéti hangulatom nem is volt, a tonnaszám megfőzött sonka és tojás ellenére sem. 

A havas, szeles, hirtelen hidegre vált idő miatt elég sokat keményedem is, azt vettem észre, hogy ha ideges vagy fáradt vagyok, akkor a hasam percenként vált betonkeményre. A magnézium meg annyi, mint kakaós tekercsben a mágneses indukció... Szedem, de inkább panasz esetén bedobok egy pezsgőtablettát. 

Kedden megint vezetni voltam, a reggeli fél 8-as csúcsban mentünk valahova, a gránát sem tudja hova, volt elég bajom a 40-es táblákkal, nemhogy még azt is nézzem, hogy merre csavargunk. :D Jó volt újra felvenni a  forgalom ritmusát, már kifejezetten élveztem, és önfeledtem markolásztam az oktató térdét a váltó helyett útközben. Én nem tudom, ezek a japánok okés, hogy mindenből törekednek a minél kisebbre, de azért egy autó legyen már akkora, hogy ne a hónom alatt legyen a váltókar. :D Viszont ebből legalább az oktató is láthatta, hogy - néhány női sofőrrel ellentétben - nem követem el azt a hibát, hogy a váltót nézem a forgalom helyett, szóval ebből mégiscsak a sárgák jöttek ki szarul. :D 

Szerdán végre, 6 hét után újra láthattam a kis beltérit. Miután kivártam az egy órát a terhesgondozáson a leleteimért, és kivártam az újabb egy órát az uh-ra, láthattam, hogy hogy dobog a kis szíve, hogy milyen kerek a pici arcocskája, és hogy mindene működik, jól érzi magát odabent. Hivatalosan is megerősítették, hogy menetirányba fordult, és a 31. hét utolsó napján 2200 grammra becsülték a súlyát. Hát, nem kicsi... De még van 8 hetünk a terminusig, így az első riadalom után ("ha csináltál nekem egy 4 kilós gyereket, akkor te szülöd meg!!!") lazára vettem, okos kölyök, tudja ő, hogy meddig növekedhet. :))

Minő meglepetés: újfent vérszegény vagyok. :D A vasam a minimumérték fele sincs, a vaskötő kapacitás meg elszállt, de nem értem, nálam ez az alapértelmezett program, az utalt szokatlan működésre, hogy eddig normális értékek között voltak. Persze, a doki kiküldött egy receptet - igen, kiküldött mert terhesgondozásra nem mehetsz be, csak kiadják a papírokat... -, amit legszívesebben ott a helyszínen dobtam volna ki. Mindegy, elteszem emlékbe, szedni úgysem fogom, a doki élvezze az aranyér gyönyöreit, én még elszántan küzdök ellene. Ez a terhesség minden téren felborította a működésem, szóval semmi szükségem valami olyan anyag bevitelére, ami a kimeneti oldalon korlátozza a lehetőségeket... :D 

Összeírtam a listát, hogy mit kell még beszerezni. Lassacskán összeállítom a kórházi csomagom is, végülis innentől már szülés lesz, akármi történjék is... :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hasasmanga.blog.hu/api/trackback/id/tr107375874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

makimano80 2015.04.18. 12:41:45

Ezt a dumàt! Jo, hogy nem egy munkahelyen olvasoma naplod, mert igen csak néznének a kollegàk, hogy mit rohogok ennyire magamban. :-D

Nekem minden "uj" (értsd ugy, addig àltalam nem vezetett autonàl) gondot okoz a kuplung kezelése. Minden autoban màshol fog, igy mindegyiket meg kell szokni. Màrmint nekem, van akinek nem okoz gondot. :-)
Az oktatod biztos orult a siminek. Nem mondta, hogy ha a vizsgabiztost is igy fogod simizni, akkor tuti meglesz elsore a forgalmi? :-D Igaz o hàtul fog ulni, ha jol emlékszem, de ha olyan kicsi az a kocsi, akkor biztos eléred a térdét. Vagy valamijét...:-o ;-D

A bolti nyanyànak ez legyen minden orome, amit ott muvelt! Nem érzik az ilyen emberek, hogy mennyire cikisek? Apud viszont jo fej! :-)

Készitgesd a korhàzi csomagot, nehogy aztàn nagyon kapkodni kelljen vele. Ez a kis ido, ami még hàtra van, màr hamar elroppen. :-)

Mangalány 2015.04.18. 14:43:11

@makimano80: Namost akkor képzeld el, hogy az én jövendőbelimnél ( a kelet-német kisautónál) meg kajakra 2 centin játszol a kuplungpedállal, és egy idő után fogja, és visszarúg. :D Néhány lefulladás/csőgázon indulás borítékolva van... :D
A vizsgabiztos térdét majd a kéziféknél fogom matatni, nem viccelek, akkora hátul a yaris, hogy a csizmám nem tudom letenni a hátsó és az első ülés közé... :D Mikrobusz bazmeg, az. :DDD

A boltos öreglányon én sem tudtam kiigazodni, vannak ilyenek. :) Most a villamoson futottam bele egy hasonszőrűbe: fennhangon ecsetelte, hogy ő nem ül le, mert egy ismerőse azt mondta, hogy a fiatalok is lehetnek fáradtak, azért ülnek. "Na, én akkor megfogadtam, hogy többet nem ülök le a villamoson...Hogy nekem ilyet mondott..." :DD Jól kibasztál az ismivel, mama!!! :DDD

Ó, a csomag már készül, Minimanga különleges perverzióval élvezi, hogy széthordhatja a táskából az újonnan vett kozmetikumokat, papucsot, miegymást. :) Nyilvánvaló, hogy a kontaktlencse folyadékos palackkal akar aludni 3 napja... :))))

ötvöscsöpi12 2015.04.18. 16:48:22

@Mangalány: ez a villamosos néni egy észlény, tényleg bosszút állt az egész világon ezzel, hogy többet nem ül le... :DDD
Gyorsan repülnek a hetek amúgy is, de az utolsó trimeszterben végképp felpörög az idő! Én legalábbis úgy éreztem. Milyen receptet dobtál ki majdnem?

fleur_de_lys 2015.04.18. 16:53:12

Manga, ne konyulj le, én 16 éves jogsival a zsebemben is rendszeresen megszámolom a fogaskerekeket a váltóban. Férjem ilyenkor fájdalmasan felsóhajt. A másik nagy ellenségem az útpadka, azt is folyton le akarom csapni. Olyankor meg nyög a drágám mellettem. Ennek semmi se jó. :D

Mikro ügyesokos, pont annyit fog még hízni, amennyit kell. A kórházi csomagból meg ha hiányzik majd bent valami, legalább melegség önti majd el a kebledet, hisz Enikő jut az eszedbe! :)

Mangalány 2015.04.18. 17:22:27

@fleur_de_lys: Nem, a kuplung okés, csak gázt nem nyomok annyit, hogy elég legyen. Spórolok, na. :DDD

A férjemnek volt már mindenféle autója, és tényleg jól is vezet, de egy eset volt, azon úgy röhögtem: akkoriban 2 autónk volt: egy 4 és egy 5 sebességes. A 4 sebességesben ültünk, valami forgalmi helyzet felbaszta az agyát, és egy óvatlan pillanatban be akarta tenni a váltót 5-be... :D Szóval tolt egy hátramenetet izibe, na, annak is jó hangja volt. :D

Jaja, csak ne a kontaktlencse tartóm hiányozzon, vagy a hálóingem. :D Nem, nyilván úgyis vagy 2szer átpakolom majd az egészet. :)

makimano80 2015.04.18. 21:54:21

A villamosos mami is "jo" fej. Nem àlltàl fel nagy pocakkal, hogy "Ooo, ne tessék màr igy buntetni! Tessen lehuppanni!" Vagy te sem ultél. :-)

Az én autom is 4 sebességes, sokszor hiànyzik az az otodik. ;-D

Az ures palack is jo Mininek, vagy csak is a bontatlan, netàn félig teli? :-D

Mangalány 2015.04.20. 08:46:37

@makimano80: Nem álltam fel, őszintén szólva, én terhesen biza immunis vagyok az udvariasságra: végülis nekem 2, fiatal életre kell vigyáznom, nekik meg az 1 öregre, szóval ez most elég embertelenül hangzik, de na... ;-)

Egyszer olvastam egy vicces autóhirdetést: "a kocsi 6 sebességes, 4 előre, és még ott van a hátramenet és az üres..." :DD

Mininek bármilyen palack jó, tegnap egy flakon samponnal indultunk vendégségbe. :DD
süti beállítások módosítása