Ne ess kétségbe, ess inkább teherbe!

Ne ess kétségbe, ess inkább teherbe!

20. hét - félidő, térfélcsere nélkül

2015. január 24. - Mangalány

Hát ezt is megértük, a felén túl vagyunk a terhességnek. :) Csütörtök reggel le kellett mennem a védőnőhöz, mivel előző héten a hóesés miatt kihagytam. Na, ma nem a hó esett, hanem a jeges eső. Fél óra alatt tettem meg az amúgy 15 perces utat, de 10%-os zúzottköves lejtőn nem lehet ám szaladgálni, legalábbis akkor nem, ha nem a traumatológiát választom a terhesgondozás helyett. :D 

Mire megérkeztem, egy csaj már volt előttem. A férjemmel úgy beszéltük meg, hogy fél 9 körül jönnek értem, mert onnan még mennénk tovább ügyintézni, de mivel a csajt már legalább a 7. hónaposra tippeltem, gondoltam, nem fogok többet csúszni, mint amennyit a férjem szokott késni. :D Aztán a 25. percben elkezdek figyelni a kiszűrődő hangokra: "utolsó menzesz mikor volt? Na, ez a kiskönyv, ezzel kell menni majd a nőgyógyászhoz..." Te atyaisten, ez a csaj első jelentkező, az meg minimum háromnegyed óra... :/ (így utólag a csaj testarányait akkor el lehet képzelni...) Felhívtam az uram, hogy csúszás van, nem az úton, hanemhogy a rendelésen. Végülis 9-kor jutottam be, már rohadtul untam az üldögélést, azon a kemény padon... 

Na, bent a védőnő elmondott mindent, amit ilyentájt elmondanak a kismamáknak, meg vééééééégre előkerült a toxoplazma leletem is. Negatív azaz fogékony vagyok a fertőzésre. Csók, macskáim... 

1 óra csúszás után felszedtek a férjemék, elvittek a terhesgondozásra a táppénzes papírért (20-a előtt naggyon figyelni ám, hogy adjak le papírt, a tisztelt Államkincstár aztán nem vár a számfejtéssel), ők meg továbbmentek anyóshoz, mosógépet szerelni. Úgy látszik, valami fosós-hányós terjed a mosógépek között is, az én gépem ugye már összefosta magát... A terhesgondozáson a szokásos nihil, én 3/4 10 után érkeztem, és a doki még nem kezdte meg a rendelést... Mire az a nagy sietség... :D Fél óra várakozás után megkaptam a várva várt rózsaszínű ívet, és vihettem be a béreseknek, az adókedvezményes papírral együtt. A hivatalban változott a beléptető rendszer, kaptam visitor kártyát. Amivel az egyik épületből nem tudtam kijönni, mert csak kint volt lehúzó, belül már nem... Éééééés ez az irodaszárny el is lett költöztetve egy tök másik épületbe, szóval volt pár köröm, amíg találkoztam egy emberrel, már komolyan féltem, hogy a végén a kormányhivatali Minotauruszba fogok belefutni. :D Na, negyedóra liftezés-keringés-táblaolvasgatás után megleltem a bérszámfejtőket, majd végre mehettem a már itt várakozó családhoz. :) Azt gondolom, az előző részek után már mindannyian sejtitek, hogy pénteken 11 óra 45-kor azért kaptam egy újabb sms-t a munkahelyemről, hogy LEGKÉSŐBB hétfőig menjek újra be... :D 

Vasárnap apámékkal találkoztunk Szilvásváradon. hazajöttek egy hétre, és ott nyitottak, egy vadászattal, meg gondolom, előtte egy felessel. :D Az már biztos, hogy idén a Mikulás vonattal fog körbejárni, mert apámék már a szarvasborjakra mentek, szóval az utánpótlás csapatot is erős ritkítás fenyegeti. :D Az öreg megkért, hogy 10 körül érjünk oda, mert ők mennének Szegedre ebéd után. Odaértük. Ők sehol. Na mindegy, kiszállunk a kocsiból, és én egyből észrevettem, hogy egy hatalmas vértócsa van a füvön, gondoltam is, hogy na, a tegnapi les sikeres volt. :) A lányom és apukája hozták az ábrándos formájukat: Enikő kiszállt a kocsiból, és püff, elsőre bele a vérbe. Na, kikiabálom a tócsából, erre látom, hogy életem párja szedi ki a csomagtartóból a dzsekim - az ujjánál fogva, és épp bele készül lógatni valami májdarabba a kabátkám. Fogalmazzunk úgy, hogy eldurrant az agyam. :D na, hazaszivárogtak az ősök, dumáltunk, ment a kajasütés, majd ebéd után elbúcsúztunk. Eni remekül bírta az autóutat, bár pont az alvásidejére esett. 3 után érkeztünk haza, meg is kérdeztem tőle, hogy nem akarsz aludni? "nem jó aludni", érkezett a válasz. Jó, mondom lemegyek a konyhába uzsonnáért. A férjem is lejött utánam, majd 5 perc múlva felmentünk, és a férjem nagy vigyorogva int csendre, meg hogy nézzem már meg a dedet. A nem álmos, aludni nem jó című ded az ágyunkra felmásztában, a franciaágyról lelógva aludt el. :D Átvittük a kiságyába, és a nem álmos 2 órán át békésen szuszogott. :D

Ha hétfő, akkor ügyintézés, szólt a régi reklám, szóval megint útra keltem. Az áramszolgáltatónál indítottam a címváltozással, ahol az ügyfélszolgálatra egy előzetes ügyfélszolgálat adott sorszámot. Egyből az ún. felszopólányok jutottak eszembe... :D Szerencsére majdnem az összes szolgáltatót letudtam délelőtt, de mindenütt ment a meglepődés, hogy dehát eddig is ez volt a cím. Igen, de a postacím nem. Jaaaaaa... :D A munkahelyemre is bementem aláírni 2 vonalat, majd vettem egy kifőzdében kaját, és berendeltem a családot a városba értem. :)

A 20. hetet a szájsebésznél zártam. Délre kellett mennem, hát nem mondom hogy nem voltam ideges... Szépen kimostam a fogam, elköszöntem a bölcsfogtól, majd elmentem egy ATM-hez, hisz ha már fogorvos, nem elég, hogy meggyötör, még nem kevés lovettát el is kér érte. :D A dokihoz belépve, nem kicsit meglepődtem, mert orvosunk egy melegítőnadrágban meg valami pólóban álldogált, míg az asszisztens lány teljes műtős felszerelésben. (a férjem szerint lehet, hogy az a nadrág egy afrikai törzs éves élelmiszerszükségletébe került, de akkor is meglepődtem, hogy most gyúrunk vagy húzunk? :D ) A kezdeti halálrarémültségemet némileg oldotta a vazelines sztori: az asszisztens csaj bekente a számat a zsírral, hogy ne száradjon ki. Gondoltam, te jó isten, mégis mennyibe fog kerülni, ha már előre előkészítenek?! :D Mindenki nagy megkönnyebbülésére a fog rögtön kijött, én örültem, hogy a kicsit talán így nem viseli meg annyira a dolog, a doki meg örült, hogy mehet zabálni. :D Varratszedés kedden. :)

Alapvetően mozgalmas hét volt, legalábbis nekem ennyi mozgalom elég is, bőven megelégszem, ha minden más- vagy harmadnapra jut csak valami izgalom vagy adóbevallás. :D Mikro egyre erősebben mozog, és ő is akkor van elemében, ha fekszem, így nem is erőltetem a pörgős kismama-létformát. :) 

p1120060.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://hasasmanga.blog.hu/api/trackback/id/tr867104179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

makimano80 2015.01.24. 20:46:37

De édes Mini! Egyem meg! :-DDDD

Jol teszed, hogy nem porogsz nagyon. Bàr nem tudom hova porognél még miutàn ellàtod a csalàdot, meg intézed az ugyeket. Nem vagy te bugocsiga! ;-p :-DD

Mangalány 2015.01.24. 21:02:28

@makimano80: Eh, dolgozni pl. nem bírnék. Ahhoz már nincs energiám, hogy 8-10 órán át üljek az íróasztalnál, meg feszített figyelemmel legyek. :) Most tényleg elég ennyi, hogy kényelmes nyuggertempóban házimunka, gyereknevelés, meg buszozgatás-sorbanállás. :)

OriasCJ 2015.01.24. 21:12:24

Nem unatkozol, annyi szent :)

Jófejek a vadászok :) Vicces, mikor mamámék egy éjszaka alatt szétrántanak 2 vaddisznót :D Reggelre már bezacskózva ül a hűtőben :D

Mangalány 2015.01.24. 21:21:50

@OriasCJ: :D Bizony! Egyszer voltam disznóvágáson, mire megittam a kávém, a malac már a saját beleiben figyelt, oszt mehettünk haza. :D Én egy kiló lapockát is negyed óráig nyiszálok, bár mentségemre legyen mondva, ad 1, szarok a késeim, ad 2, auchanos hús... :/ :DDD

Amúgy nem unatkozom, bár már azt várom, hogy lehessen előszedni a kis babaruhákat, meg rendezkedni. Még most korainak tartom, majd a 7-8. hónapban nekiállok a mosásnak, varrásnak. :)

makimano80 2015.01.24. 21:54:05

@Mangalány: A nyelvvizslàd eredménye februàrban lesz meg? Nem lehet, hogy a neten hamarabb is meg lehet nézni az eredményt? Nekem az angolnàl ugy volt, hogy a honalja lapjukon hamarabb meg lehetett vizslatni mi a szitu.

Mangalány 2015.01.25. 09:20:14

@makimano80: De, neten hamarabb fent lesz, ott ígérték februárra, az értesítéseket postázzák majd márciusban. A távol-keleti országok eredménye már fent van, bezzeg az overseaseket megváratják. :D

OriasCJ 2015.01.25. 10:37:12

Anyám volt kiakadva a múltkor. A sógornője invitálta kacsát pucolni. 4-en 8 kacsát egy egész nap pucoltak, anyám teljesen ki volt akadva, és legközelebb elvitte az epillátorát :D Az első kacsa után befulladt :D Lényeg a lényeg, azon akadt ki, hogy ő egymaga 2 kacsát nyúzott 4 órán keresztül. Miközben - mint köztudott - 4-en 2 disznót bezacskózunk reggeltől délutánig, és még el is van mosogatva, a töpörtyű kisütve, a disznósajt prés alatt, kolbász a füstölőben, hurka a fagyasztóban.... :D (Viszont már nincs disznónk, csak álmodozni lehet a jó kis gőzölgő belekről a téli mínuszokban :D)

Mangalány 2015.01.25. 11:27:39

Csajok, lehet, hogy reggel láttam az eltűnt cicámat... Nem biztos, de láttam egy feltűnően hasonlító macskát a házunk környékén. Hú, olyan boldog lennék!!!!! :''')

fleur_de_lys 2015.01.25. 14:33:08

@Mangalány: Juhuhúúúúúú! :DDDD
Látod, mondtam én, nem kell ezeket félteni. Lehet, hogy a 9-ből 1-2 élet oda, de egy macskát nem könnyű elpusztítani. Csak hát hálátlan, opportunista dögök. Ha hazatalál, heréltesd ki, hátha akkor kicsit kevésbé lesz kalandvágyó.

Mini meg irtó cukker, a fb-n is jót röhögtem ezen a képen! :D

Mangalány 2015.01.25. 15:01:10

@fleur_de_lys: Nem hálátlan, az egyik legkedvesebb macskám, csak túl sok az elvadult kandúr a környéken, és elzavarhatták. :( Nagy, 5 kilós görögdinnye, de iszonyat félős. Sokszor röhögtünk is rajta, hogy milyen beszari. :)

:D Szerintem is jó kép lett, én is röhögtem, mikor élőben láttam. "nem jó aludni" nem, a jó fenét nem... :D

fleur_de_lys 2015.01.25. 15:19:20

@Mangalány: Jóvan-jóvan, ne vedd személyes sértésnek! :) A macskanép összességében hálátlan fajta, sajnos, de én is nagy rajongójuk vagyok. :)

Az elvadult kandúrokról jut eszembe, anyukámék egyik szomszédjának volt egy hatalmas, vörös kandúrja, tényleg gyönyörű dög, de iszonyat kegyetlen, a környék összes macskáját rettegésbe tartotta. Köztük persze a mieinket is, volt egy viráglelkű, herélt kandúrunk, na azt napi szinten verte, állandóan cakkos volt a füle, meg hiányzott a farkából egy nagy csomó szőr (pedig azért lett kiherélve, hogy ne akarjon verekedni). De még a szomszédos kutyákat is rettegésbe tartotta (köztük két németjuhászt). Odáig jutottunk, hogy lepacsiztuk az állatorvossal, hogy befogjuk valahogy (apukám már a vadász cimbitől csapdát is szerzett), és suttyomban kiheréltetjük, mert ez nem állapot.
Mielőtt nyélbe üthettük volna, a szomszédék elvitték nyaralni, és sajnos-sajnos, ott elveszett...... sajnáltam őket, de fellélegeztünk.

makimano80 2015.01.25. 16:01:08

@Mangalány: De jo lenne, ha a te macsekod lenne! :-) Gondoltam rà, hogy mi lehet vele, csak nem akartam ràkérdezni, nehogy sebeket tépjek fel. :-/ Remélem o az!

Mangalány 2015.01.25. 16:03:09

@makimano80: Olyan édes vagy! :) Köszönöm, én is nagyon-nagyon remélem, hogy ő az! Mit bánom, ha van egy új gazdija, csak jól legyen. :)

Mangalány 2015.01.25. 16:05:12

@fleur_de_lys: :D Én is macskabuzi vagyok! Nekem eddig varázslatos egyéniségű cicáim voltak, bár legidősebb kandúrom a férjem szerint egy összeférhetetlen köcsög, de ez nem igaz, csak érzékeny. :D

Szegény vörös cica! De igen, rossz, amikor terrorizálja a környéket, itt is lakik egy hatalmas szürke jószág, a férjem egyszer megdobta egy féltéglával(!), és még csak odébb sem ment, hanem merően elkezdett szemezni az emberrel. Vah, ijesztő! :D

fleur_de_lys 2015.01.31. 19:43:06

@Mangalány: Mangácska, drága, nem akarnálak sürgetni, de megint eltelt egy hét.......
süti beállítások módosítása