Ne ess kétségbe, ess inkább teherbe!

Ne ess kétségbe, ess inkább teherbe!

13. hét - Ónoseső, ködszitálás, Mikulás

2014. december 10. - Mangalány

Ugye, minden kismama várja a 12. hétvégét, és ha ugyan még nem lehet pezsgőt bontani - azt ugye amúgy sem terhesen -, de a babonás első 3 hónap véget ért. Szerencsém is volt, hisz az uh-os kormeghatározás szerint már csütörtökön 13 hetes lett a Csöpp, nem kellett szombatig várnom. :) 

A japán nyelvvizsgám véghajrába érkezett, gondoltam, meg is váltom a világot, majd az utolsó héten nekifekszem. Ahan, ember tervez, Windows végez: a laptop szombaton nem indult el. Aztán vasárnap sem. Nekem pedig az összes nyelvvizsgatesztem és laborgyakorlatom ugyi a gépen tartózkodik... Jó, végülis rákészüléses relaxációnak betudtam, hogy a gyerek alvásidejében Charlotte Bronte-t olvasok. :D 

Az egész hét merő andalgásban folyt, így keddre beépítettem a vérvételt. Amit már egyszer levettek, csak hipsz-hopsz, felszívódott a minta... Mondom, a kedd épp vundabá lesz, hétfőn a házidoki a kezembe nyomta a táppénzes papírt, azt beviszem a Führernek, utána meg elmegyek karácsonyi hangulatilag shoppingolni. Jó korán felkeltem, még 5 előtt, mondom, haladjunk, haladjunk, és mivel hajnali sötét volt, csak induláskor láttam, hogy ebből szoppingolás lesz, mert szakad a hó, havaseső, meg ki tudja még, mi. Gondoltam, ha én egyszer felébredtem háromnegyed 5-kor, akkor ugyan vissza nem megyek, max. az új csizmám nem ma avatom fel. 

Kiléptem az utcára, és örültem, hogy nincs lefagyva a cucc, viszont elég nehéz volt két kézben tartani az ernyőt, a zseblámpát és a paprikasprayt. Mondom, milyen fasza, ha véletlenül megtámad egy kutya, még magam fújom szemen, így felpakolva. :D Kitartásom siker koronázta: én húzhattam ki a dicső 1-es sorszámot a vérvételhez. Szerintem erősen gondolkodtak a többiek, hogy én aznap bent aludtam a rendelőben. :D

A vérvétel után bebuszoztam a melóhelyre - értem én, hogy alacsonypadlós busz, de baszki, lengéscsillapítót azé' tehettek volna alá... Egy lemezkád puhaságával érkeztünk meg minden gödör aljára, és az ugye nem kevés van szép - na jó, nem is - városunkban. 

Egy nagy munkahelyen az a jó, hogy sok ember van, mind meg is fog állítani, és a tervezett negyed órából végtelen számú többszörösét tudod kihozni, ha le is állsz sajtótájékoztatót adni. Még a Big Bossba is belefutottam a folyosón, ő is jóváhagyta a terhességem, oszt mehettem a dolgomra. 

Éljen, éljen, boltban bambulás! Egy komplett listával érkeztem, hogy mire van szükségünk, azt már láttam, hogy ezzel másfél óra alatt nem fogok végezni... Azért a nagyját sikerült beszerezni, miután fellocsoltak a Sparban. Én hülye, a Lindt-es csokimikulás standhoz tévedtem, és a 80/60-as vérnyomásom a mérhetetlen tartományba ugrott. A jó öreg Boci és Tibi siettek megmentésemre, nehogy szégyenszemre egy 6 centis Mikulás kerüljön a lányom csizmájába, a csizmájának megfelelő árért...

Hazafelé félúton értem jött a család, és tudtam, hogy a délutánom el lesz baszva, amikor Minimanga rákezdett a "sétáljunk a pici hóban!" mantrára. Annyi engedményt kaptam, hogy az ebéd utáni alvása nem maradhat ki, így is volt némi gond, mire megértette, hogy ez nem tejszínhab, nem kéne enni belőle... :D

Ahogy kipattant a szeme a kiságyban, megint rákezdett a versikére, így délután lementünk a kertbe. Csodaszép látvány volt: minden hófehér, a fák, az erdő, a macskák, a bejárónak csúfolt repülőgép-leszállópálya a garázs előtt. Csajos először meglepődött, hogy ez biza csúszik, de hamar belejött, másfél órán keresztül meg sem állt, csak tiporta a havat. :) Az apja is lejött egy kicsit hozzánk, megmutatta, hogy kell a macskákat elriogatni hógolyóval itthonról, aztán a pusztítást befejezve, visszament dolgozni. :D

A hóesés kapcsán olyan jó karácsonyi hangulatom kerekedett, végképp lőttek a tanulásnak. Nagyon szívesen dekoráltam volna már a kérót, de ahhoz először fel kellene rendesen takarítani, és csak utána jó. Ezért csak a lyány szobájába tettem ki egy Mikolauszt, meg a fürdőszoba ajtajára egy óriási matricát. Ami nem ragadt, de ez most mindegy is. :D

A kezdeti szentimentalizmust realista rádöbbenés folytatta: a híradó szerint a fél ország romokban, így egy kicsit elbizonytalanodtam, hogy jó lesz-e a szombati pesti út... Mindegy, kidolgoztam a B, C terveket, kiírtam egy csomó telefonszámot, ha a gép is újra bedöglene (ugye ez is egy potenciális változó az algoritmusban), kiírtam a címeket is, és 2 évre előre megnéztem az előrejelzést. Semmit sem bízunk a véletlenre. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hasasmanga.blog.hu/api/trackback/id/tr506972269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

makimano80 2014.12.11. 16:21:28

@Mangalány: Mikor lesz a következő ultrahang? Mond meg Mikronak, hogy ne szégyellősködjön! Tudni szeretnénk a nemét. Legalább is én biztosan. :-)

Mangalány 2014.12.11. 16:25:15

@ötvöscsöpi12: Hát igen, amúgy nekem is lenne posztra ötletem, de nem biztos, hogy megírom, mert nem megyek helybe a lófaszért... :D

A stílus egy dolog: egy szüléstörténet vagy egy ilyesféle saját sztori így autentikus, így hiteles, hogy a saját stílusában, a saját szavaival mondja el, az egyéniségének megfelelően. Egy ismeretterjesztő poszt - pl. Juditty írásai - az megint más kérdés, ott persze, figyeljenek a stilisztikára, helyesírásra. De sokszor én is úgy látom, hogy sokan csak egy adott szóra várnak, és ugranak. Nem is számít a sztori egésze, indul a hajtépés...

Meg a névtelenségnek pont ez lenne a lényege, hogy MERJÜNK őszinték lenni, hogy a valós dogokról tudjunk beszélni, de nem, még így, nickek mögött is adni kell az úrinőt... :/

A harmadik, amit te is írtál: én is olvastam már olyan posztot, hogy a hajam égnek állt, de mivel neki joga van hülyeséget írni, nekem meg nem lesz karcsúbb a derekam, ha leosztom és megalázom, ezért megvonom a vállam, hogy hm, ilyen is van, oszt' sanyi. :)

Mangalány 2014.12.11. 16:28:12

@makimano80: Nagyon drukkolok, hogy meglegyen holnap a műtét!!!!! Ne halasztgassunk már, már szeretnélek hasasnak tudni. :)))))

A 18. héten megyek uh-ra, akkor már valsz kiderül a kölyök neme is. Én is kíváncsi vagyok, és itt még azt is le merem írni, hogy én biza kislányt szeretnék... (ti talán nem kezditek el, hogy Afrikában az éhezők, Szomáliában a gyerekkatonák, mi a lóizét variálok... :DD) Nyilván, ha fiú is szeretni fogom, de na, ha IGAZÁN magamba nézek, akkor evvan. :)

makimano80 2014.12.11. 16:51:17

@Mangalány: Köszi! :-). Egyenlőre, csak beles vagyok....:-/

Hát nézd, te egy liberális diktatúrában élsz jelenleg, tehát nevelheted lánynak még, ha fiú is. ;-p :-)
Szerintem leginkább azért vágysz lányra, mert lányod van és ezt a műfajt már ismered. (Legalább is sokaktól hallom ezt.) Vagy, tényleg csajos vagy és kész. Annak ellenére biztos, hogy ha fiad lesz azzal sem lesz gond, de miért ne lehetne preferenciád? Aztán úgy is ahoz leszel kénytelen alkalmazkodni, amit a gép dob. ;-)))

Mangapapa mit szeretne?

barbi.a.volgybol 2014.12.11. 18:00:54

@ötvöscsöpi12:
külön van, igen :-) de a jegybe mindkettő egyenlő arányban számít bele

NAAAAAAAAAAAA, avassatok már be, hetek óta nem olvastam el minden posztot, csak egyet-egyet, miről van szó? :D

barbi.a.volgybol 2014.12.11. 18:02:09

különben is, meg lett mondva, hogy az empátia meg a tolerancia csupán szóvirágok, amiket a sznob nőszemélyek használnak előszeretettel.. ejnye-ejnye, így olvastok ti BA-t? :DDD

barbi.a.volgybol 2014.12.11. 18:04:59

@Mangalány:
MITKÉPZELSZTEMAGADRÓL, mi???? még a gyerek nemét is meg akarod választani? nem elég, hogy beterhesedtél, még variálsz is???? BTK, mint olyan, ismerős, májne líbe? ilyet NEM lehet, fogadd el, amit a Jóisten alkotott! (vagy a zurad csinált, lehet választani, felfogás szerint) MINEKAZILYENNEKGYEREK?!
:DDDDDDDDDDDD

Mangalány 2014.12.11. 18:19:15

@barbi.a.volgybol: Nem tudom, mi köze van a Bölcsészettudományi Karnak az én nemi preferenciámimhoz... :DDDD

Hékás, állj neki akkor BA-t olvasni, ez itt a Manga Blogja, nem a Kötelezők röviden különszáma. :DDDD (nézd meg, hogy melyik poszt alatt van a legtöbb hsz, a posztot, ahogy van, szard le, a hsz-ek úgysem arról szólnak... :D :/ )

Mangalány 2014.12.11. 18:22:11

@makimano80: :DDD Mangapapa is lányt szeretne... :DDD Szép kis család, mi? :DD :)

Amúgy nem is tudom, én lánykorom óta lánygyereket szeretnék, bár nem hiszem, hogy gondot okozna egy szélvész kisfiú kezelése. Tudok elég kemény lenni, ha akarok, nemcsak a copffésülésben vagyok jó, tudok ezredesi szigorral bánni is a kölykökkel. :D

De őszintén, ha belegondolsz, hogy egy 14-15 éves fiú mit csinálhat egyedül a szobájában, hát izé... Ágyneműt nem fogok rá mosni, azt majd elintézi magának felső tagozattól. :DDDDD

barbi.a.volgybol 2014.12.11. 18:28:48

@Mangalány:
megyek is, olvasok is, muahahhaha! :DDD

makimano80 2014.12.11. 18:32:23

@Mangalány: En ennyire elore nem gondolkodom. ;-DDD

Hogy érted, hogy lànykorod ota? Koràbban fiu voltàl? :-o

Mangapapa ennyire birja hormongozt? Hàrom csajos minden honapban, ha nehezen viseli a kedvenc napokat azért elég kemény lehet. Meg az a sok tampon és betét. Egy vagyon. De a fiukkal is van gond biztos. Ah! A végén még kisul, hogy jobb lett volna megàllni a macskatartàsnàl? :-/

Mond meg oszintén, mert nekem még nem késo. ;-DD

Ha mégis fiu adjàtok nekem. Nekem az is jo. Nektek ugy is olyan pikk pakk osszejon, csinàltok màsikat. Mi az nektek? Meg mi neked még egy terhesség? Bàr, ha az is ilyen lenne a végén kétszer kéne ràdnézni, hogy egyszer meglàsson az ember, ha ennyit hànykolodsz. :-( Azért azt nem kivànom neked. Akkor ez a remekbeszabott otlet sztornozva.

makimano80 2014.12.11. 18:33:08

@barbi.a.volgybol: Ami a Bezzeg Anyàn tortént, az ott is marad. ;-DD

barbi.a.volgybol 2014.12.11. 18:39:12

@makimano80:
na jó, most inkább nem írom le, mit gondoltam... :DDDDD

Hóttkomolytalan 2014.12.11. 19:49:22

@barbi.a.volgybol: Garázdálkodnál, mi? Ehhez lenne eszed... :P

Hóttkomolytalan 2014.12.11. 19:56:24

@ötvöscsöpi12: Egy hetes út volt, Hévíz egyik szállodájában múlattuk az időt. :) Kaja helyben, medence szintén és még masszázs is volt. (Az egyik masszőr burkoltan ki is kezdett velem, de ez nem volt része a szolgáltatásnak, bónuszként gondolta. Én meg nem :D) Csend és nyugalom, volt időnk megbeszélni sok mindent. Bevallom, semmi kedvem nem volt visszajönni és belecsöppenni a karácsonyi láztól megbolondult embertömegbe.

Hóttkomolytalan 2014.12.11. 20:04:19

@Mangalány: Jún 13. :D Én ezt szeretném, és ha bejönne a tippem, megyek lottózni is. :)

makimano80 2014.12.11. 20:30:31

@Hóttkomolytalan: Irigy vagyok. Nem a Don Jozsira, de egy jo masszaàzsra annyira vàgyom!

Hóttkomolytalan 2014.12.11. 20:34:49

@makimano80: A keze ügyes volt (NEM félreérteni!!), tehát jól masszírozott. :)
Azt hiszem, neked panaszkodtam még az Offoldában, hogy mennyire költöznék már. Na, úgy néz ki, jövő év elején összejön :D

barbi.a.volgybol 2014.12.11. 20:39:29

@Hóttkomolytalan:
mehhhh :PPPPPP tényleg, Te miért nem vagy ismerősöm a nagy kék izén, mi? :DDD (igen, meg akarlak figyelni, tudni akarok rólad mindent, és vissza akarok élni vele!!! nemám, eddig senkivel sem éltem vissza, pedig 4 ember ismerősöm innen, sőt, eggyel már találkoztam is párszor, húúúúúúú : o ) :DDD

Hóttkomolytalan 2014.12.11. 20:45:23

@barbi.a.volgybol: Mert még nem mondtad, hogy érdekelnélek :P

ötvöscsöpi12 2014.12.11. 20:47:05

@Hóttkomolytalan:
Ez jól hangzik, nemcsak az Ügyeskezű Don Józsi, hanem az egész :DDD
(amúgy ez a pasi is mit gondolt, hogy majd amíg a férjed szaunázik egy jó nagyot, azalatt...???)
Ilyenkor télen is lehet fürdeni a tóban, vannak bátor belemerészkedők? Mi tavaly nyár végén voltunk Hévíz mellett Cserszegtomajon, sajnos csak 2 éjszaka/3 napot, de sokkal szebb, kiépítettebb volt a strand, mint ahogy gyerekkoromból emlékeztem :-)
S külföldre költöznétek, vagy csak kis hazánkon belül?

makimano80 2014.12.11. 20:51:00

@Hóttkomolytalan: WOw! Mi is koltozunk januàrban. :-) De ugye a férjeddel egyutt koltoztok?! :-o Csak mert olyan titokzatosan mondod...

Hóttkomolytalan 2014.12.11. 20:51:29

@ötvöscsöpi12: A pasi ezt gondolta, igen. Ő megmondta, élni kell a lehetőségekkel, amíg lehet. De nem nyomult durván, csak úgy finoman jelezte, hogy még megmasszírozna itt-ott.
Lehet, láttam bent fürdőzőket, de mi nem voltunk benne, engem nem vonz, bevallom. És 3 óráért 3000 Ft úgy drága, hogy nem is érdekel a program :)
Még a város is marad Bp, csak külső, kertvárosias kerület lesz (XVII.).

Mangalány 2014.12.11. 20:51:46

@makimano80:

Na, sorjában:
- Maki, a lánykor az lánykor, az asszonykor meg asszonykor. :DD
- Fődet és kölyköt vissza nem adunk, ha fiú, ha lány, ha feketepárduc. Nem, az talán mégsem lesz. :D
- Asszem terhességből is elég ennyi. Vagy elmegyek hajóskapitánynak, tengeribetegségből már lesz rutinom... .D
- Papa szerintem nem viselne sokkal rosszabbul 3 PMS-es csajt, mint 2-t, én mindig szóltam neki, hogy na, szombattól erre számíts. :D
- Ne tarts macskát, szőrös lesz tőle a bútor, a gyerektől meg nem. :D

Mangalány 2014.12.11. 20:53:43

@Hóttkomolytalan: Haha, na mi van, a masszőr jól megmaszott volna??? :DD Könyveld el bóknak, végülis valamilyen szinten hivatásos, ő már akárki teste előtt nem adózik csodálattal. :)

barbi.a.volgybol 2014.12.11. 21:01:44

@Hóttkomolytalan:
pedig, ha tudnád.. :P (nemúúúúúúúúúúúúúgy)

Hóttkomolytalan 2014.12.11. 21:03:16

@barbi.a.volgybol: várjál, felírlak a listára a masszőr mögé :DD

dömbi · http://sarkanyfuarus.blogspot.com/ 2014.12.11. 21:03:59

@ötvöscsöpi12:
Mikulas emlekszik a neveletlensegere a mai napig is. Fiam elso szava 10 honaposan a haggyal volt. Sirogorcsot kapott, ha valaki felvette, utalta ha simogattak. Szegeny mar akkor menekult, ha kiszurta, hogy valaki gyanusan kozeledik fele. Szombat esti furdesnel lefogtuk, es akarhogy orditott csaladilag vegig puszilgattuk. :))) Szerintem koran beszelt, de a lanyom sokkal korabban csinalt mindent. 1 evesen mar mondatokat mondott, es szobatiszta volt. Sokan mondtak/jak, hogy az nem szobatisztasag volt, hanem rakondicionaltam. Nem vitatkozom, de baromira orultem, mert meg csak textil pelenka volt, o meg mindenre allergias volt. Azert is lebakkerolt a gyerekorvos, hogy 1 eves a lany, es tul sok a foga, mind kinott mar. Jo, es most akkor kiverjem neki a felesleget? :(((

Mangalány 2014.12.11. 21:04:04

@Hóttkomolytalan: Hékás, lécci, május végét szuggeráljátok inkább, az uramnak lenne dolga nyáron egy kicsit nyugatabbra Viktortól... :)

makimano80 2014.12.11. 21:08:50

@Mangalány: Szerintem, ha Minivel ennyivel hamarabb indult be a szulés, akkor Mikorval is sanszos.
A sogornomnek is koràbban jott az elso. Hivatalosan koraszulott volt a làny. A màsodikkal meg veszélyeztett terhes lett, olyan hamar elkezdett nyilni a méhszàja. Fekudnie kellett elég sokat. Remélem ennyire azért nem indul be nàlad is, de ha màjusra gyursz, legyen màjus! :-))

dömbi · http://sarkanyfuarus.blogspot.com/ 2014.12.11. 21:09:15

@makimano80:
Makikam, szoritok neked en is. :)))
Akarod, hogy megsamankodjalak teged is 1 kiados vemhesseggel? :DDD

dömbi · http://sarkanyfuarus.blogspot.com/ 2014.12.11. 21:13:01

@Mangalány:
Azert az a gyerek maradjon ott ahol van ameddig o akar, pontosan juni. 12-ig!

Csak, mert fiu lesz, nem kell vele kemenykedni.
En is lany parti voltam, aztan jott a fiam, azota meg fiu maniam van. Latod, megvert az isten, az osszes unokam lany, meg a patik is leszbik. :DDD

Mangalány 2014.12.11. 21:17:33

@makimano80: Minivel én is feküdtem a 30. héttől, örömébódottá volt. :/ Látod, megint nem jó semmi sem, se korababa ne legyen, se a terminust ne lépjük túl... .D

Hóttkomolytalan 2014.12.11. 21:18:06

@Mangalány: ÉS téged itthagyna? Vagy együtt mennétek, gyerekestül?

Mangalány 2014.12.11. 21:18:15

@dömbi: És úgy érzed hogy 12-én fog világra jönni, vagy egyéb okból nevezetes ez a dátum? :)

Mangalány 2014.12.11. 21:19:16

@Hóttkomolytalan: Elsőre távapuka, és ha bejön, akkor cuccolás. Na, aztán majd meglátjuk, mit dob a gép...

dömbi · http://sarkanyfuarus.blogspot.com/ 2014.12.11. 21:21:42

@Mangalány:
:DDD
Nem hagyom magam kikerdezni, de amit tudok, azt en tudom!
Persze, hogy nevezetes datum, Kisdombi szulinapja.
Meg a Banyat fogom megmaceszolni, marcius 27-el.

Mangalány 2014.12.11. 21:24:20

@dömbi: Március 27, Hajnalka napja. :DD

na reggel jövök, és minenre válaszolok.

Szép álmokat, rózsás csókokat! Vagy a Fürge ujjak masszőr-különszámát. :DDD

Hóttkomolytalan 2014.12.11. 21:24:59

@Mangalány: Merrefelé? Egyébként te bírni fogod a két gyerekkel, egyedül?

makimano80 2014.12.11. 21:29:29

@Hóttkomolytalan: Kellemes koltozkodést nektek! :-)

Hóttkomolytalan 2014.12.11. 21:36:39

@makimano80: Nektek is! :) Akkor nálatok a tulaj ugyanaz marad, csak a lakás változik? Tényleg, láttátok már az új helyet?

makimano80 2014.12.11. 21:42:03

@Hóttkomolytalan: Igen, làttuk. :-) Jo lesz, csak a pàromnak van egy csomo lomja, amit én nem szivesen tàrolnék a lakàsban, viszont ott a teraszra nem pakolhatunk, mert a szomszéd a mi teraszunkon keresztul tud bejutni a lakàsàba. Szoval az egy kicsit kozos, meg nyitott is, tehàt oda max. valami novényt lehetne helyezni.
Ezzel leszunk gondban, de majd lesz valahogy.

ötvöscsöpi12 2014.12.11. 22:07:30

@Hóttkomolytalan:
"élni kell a lehetőségekkel, amíg lehet" - ez jó duma :-)
Mi is Pest, csak északabbra :-)

ötvöscsöpi12 2014.12.11. 23:03:45

@Mangalány:
Fürge ujjak masszőr-különszám - Te!!! Mi a Fürge lábak alapítványhoz járunk tornázni, ezentúl arról is mindig ez a hüleség fog eszembe jutni :DDD

Mangalány 2014.12.12. 09:58:13

@Hóttkomolytalan: Dömbiékhez szeretne kijutni, ha összejön. Ha nem, akkor egyelőre csak Sopronig batyuzunk. Hát, azt hiszem, muszáj lesz bírni, valahol még meg is lesz az előnye. Az elsővel sem volt semmi segítség, ez nem lenne újdonság, meg a férjem akkor tette le a cigit, szóval volt egy ideggondozós hanglat itthon. Most neki sem kellene akkor meló után hallgatni a gyereksírást, és nekem sem kellene rögtön mindenkihez ugrálnom. A másik, mivel Mini már adott, nem tudnék belesüppeni a gyermekágyas depibe, és még ha csak egy kis csipisz 3 éves is van itthon velem, de mégsem vagyok állandóan egyedül (Minivel gyakorlatilag ugyanúgy egyedül voltam, férj dolgozott egész nap, utána építkezés).

Szóval tuti, hogy kemény lesz, de megpróbálom a jó oldalát nézni. és lehet, hoyg csak pár hónapról lenne szó, Mini szeptembertől ovis, akkor őt már reggeltől estig ellátják az oviban, lesz kocsim elméletileg, nem leszek bezárva, mint először, mehetek a kicsivel csavarogni néha, szerintem megoldható lesz. Meg itt vagytok ti is, lelket tartani bennem. :D

Mangalány 2014.12.12. 09:58:50

@ötvöscsöpi12: Ahan, nem a Fürge ujjak, széles terpesz Egyesület az inkább? He?!

barbi.a.volgybol 2014.12.12. 10:03:58

@Mangalány:
szépen vagyunk, én zúzok el Sopronból (közel sem biztos, de egyelőre úgy néz ki), ti meg jöttök.. :DDDDDD szomorú!

Hóttkomolytalan 2014.12.12. 20:34:02

Jaj, azt elfelejtettem mondani, hogy a wellnesezéskor belenéztem egyik reggel a TV-be, és láttam egy olyan kislányt, aki beszélt hozzám és nekiállt angolul számolni. Ő lenne Dóra, akit itt emlegettek néha?

Hóttkomolytalan 2014.12.12. 20:35:17

@barbi.a.volgybol: Ha írsz nekem az ak1985@freemail.hu-ra (és meg is kapom), akkor megbeszélhessük a kék oldali randit. :)

Mangalány 2014.12.12. 20:45:57

@barbi.a.volgybol: Hát Sopron még nekünk sem tuti. Jobb lenne, ha a határ túloldalán cuccolhatnánk le...

Mangalány 2014.12.12. 20:47:04

@Hóttkomolytalan: Ha volt egy éneklő térképe, és egy mindent megment hátizsákja, akkor személyesen Dórához volt szerencséd. Enyhén spanyolos beütésű amúgy... :D

Hóttkomolytalan 2014.12.12. 20:54:26

@Mangalány: Akkor stimmel. Elgondolkodtam, hogy ha nagy mennyiségben ilyet kell majd néznem, megéri-e gyereket vállalni :DD

makimano80 2014.12.12. 21:01:43

@Hóttkomolytalan: Én önként nézem a Peppa Pig c. mesét. Nem tudom otthon fut-e, de tök aranyos. Bénán van megrajzolva, de kifeejezetten kicsiknek (és nekem) való. És minden sztori végén kifekszik banda és fetrengve röhögnek. :-)

Mangalány 2014.12.12. 21:11:39

@Hóttkomolytalan: Hát, arra készülj fel, hogy pusztulnak az agysejtjeid, mint egy kiadós abszintos buli után... :DD

Mangalány 2014.12.12. 21:13:04

@makimano80: Kifekszenek, és röhögnek? Majd jól rádküldöm a Nemzeti Önkéntes Drogteszt Osztagot, és majd jól szétnéznek nálad, hogy mit nézel. :)

Hóttkomolytalan 2014.12.12. 21:14:50

@makimano80: Én pingvineket nézek. Madagaszkáriakat. Holnap megyünk moziba :D (Nem, nem vagyunk teljesen normálisak a férjemmel :P)

makimano80 2014.12.12. 21:17:16

@Mangalány: Hát disznóságot! Peppa Pig ;-D

Hóttkomolytalan 2014.12.12. 21:19:17

@Mangalány: Az kimaradt. Mármint az abszint. Azt sosem ittam. És azt hiszem, már nem is fogok :D

makimano80 2014.12.12. 21:19:45

@Hóttkomolytalan: Gondolom. Különben nem lennétek egy pár. :-)
A Madagaszkár jó, bár az újabb részekről lemaradtam, de még pótolhatom.

Mangalány 2014.12.12. 21:29:45

@Hóttkomolytalan: Hú, az nagyon jó, a pingvinket mi is éljük.

Abszintot egyszer ittam, vagyis inkább kóstoltam, kellő tisztelettel voltam, nem mertem meghúzni a poharat. :)Kockacukorral ettük.

Hóttkomolytalan 2014.12.12. 21:38:06

@Mangalány: Én egyszer voltam nagyon tiszteletlen, méghozzá vodkával szemben. Szó szerint két vállra fektetett. :)

ötvöscsöpi12 2014.12.12. 22:25:42

@makimano80:
Igen a Peppa jó mese, csak a papamalac kicsit undi, különösen amikor nagyokat horkant :-)

Nálunk most Thomas-őrület van, tegnap volt egy jó jelenet: Lidi mered a tv-re Thomast nézve, ölében a Thomas-könyv és mellette ül a nagy plüss Thomasa :-)

makimano80 2014.12.13. 08:40:21

@ötvöscsöpi12: :-D Edes lehetett. Akkor elmondhatjuk, hogy Thomas fun a csajos? Mégpedig a kemény magbol. ;-)))

ötvöscsöpi12 2014.12.13. 09:36:48

@makimano80:
Az biztos, hogy nagyon kemény, mert a Thomas-részeken belül sem mindegy neki, mit néz: 1. vannak a legrégebbiek, amikben még makettszerűek az emberek és a mozdonyok, tereptárgyak, és régi a zenéje 2. van egy köztes évad, amiben már másképp mozognak a figurák és már az ismert zenéje van 3. még újabb, ahol maradt a jó zene, és már nagyon animált. Na most ő csak a 3. fajtát szereti, és már a kezdő képekből megismeri, ha nem ilyen fajta lesz a rész és kiabál! A jutyúbon viszont összevissza jönnek a részek, úgyhogy résen kell lenni folyamatosan!

Nem, nem akarom elvenni senki kedvét a gyerekvállalástól... :DDD

Mangalány 2014.12.13. 09:56:55

@ötvöscsöpi12: Édes, 6 rajfilmcsatornát kapcsoltam végig most a kölyöknek, és feszt azt hajtogatta, hogy "nem jó mesze". na, akkor hallgatsz MTV-t, én meg megyek főzni... :D

makimano80 2014.12.13. 12:33:23

@Mangalány: Parlamenti kozvetités? Az jo mese. A képviselok is mind jot hajcsikàznak. ;-DDD

barbi.a.volgybol 2014.12.13. 13:37:16

tudtam én, hogy nem kéne leülnöm a gép elé, egyből tüptüptürüp Dóra, a mocskos hátizsákja és a még mocskosabb térképe fog velem szembejönni!!!
tegnap voltunk Osztrákiában megnézni a karajcsonti vásárt (ami amúgy dönölűűű), és volt egy stand, ahol óriási méretű Dórát lehetett venni... no comment :DDDDDDD

barbi.a.volgybol 2014.12.13. 13:40:38

@ötvöscsöpi12:
imádom a Thomast! mikor még gyerök voltam (kb. 4-5), csak az osztrák adón ment.. nem érettünk belőle semmit unokahúgommal, de feszt azt néztük :D (meg a Barney és barátait)

barbi.a.volgybol 2014.12.13. 14:13:19

@Hóttkomolytalan:
ha el nem felejtem, írok :) (nem a libásról, hanem a "hivatalosról", mert a libás meg van hülyülve)

barbi.a.volgybol 2014.12.13. 14:21:44

aszondta valami okos, hogy cihopata vagyok, mert a kedvenc karácsonyi számom a Coldplaytől a Christmas Lights.. :DDDDDDD (pedig szeretem nagyon Train Shake up Christmas-át is, de na.. :DDD)

fleur_de_lys 2014.12.13. 14:30:03

Hát hellósziahogyvagy mindenkinek, csak ide értem az újabb poszt előtt.

Manga, örülök, hogy jobban vagy, a férjem meg a nagyfiam meg bármit megadna, ha itt is lenne hó, legalább egy fél délutánra.

Miért akartok költözni, ha nem túl indiszkrét a kérdésem? Kalandvágy, létszükséglet, vagy egyszerűen csak tele a tökötök a nagy magyar valósággal (ez utóbbival nekem nagyon, de költözésig még nem jutottam)? Drukkolok egyébként, hogy összejöjjön.
Férjed németjének felturbózásához ajánlom a Deutche Welle nyelvtanulós oldalát, tök pöpi kis anyagok vannak összerakva (cikk+hanganyag+szókincs+nyelvtan, hetente egy pakk, Deutsch als Fremdsprache a rovat címe).

fleur_de_lys 2014.12.13. 14:37:25

A nagy Thomas-korszak nálunk már lecsengett, időnként néha kéri, hogy ezt vagy azt a részt tegyem be, de viszonylag fájdalommentesen túljutottunk a hasznos mozdonyokon (hála az égnek, mert a Thomasos játékok kibacott drágák, de egy mozdonnyal megúsztuk, nem kellett egész Sodor-sziget vasúthálózatát kiépítenünk).
Nálunk most helyette Rozsdás és cimborái a sláger (Villám McQueen is fut még, de Thomashoz hasonlóan leáldozóban a csillaga). Na emiatt viszont dühöngtem már nem keveset, egy kisebb vagyont toltam már át a Disneynek, mert egy tetves piros kisautó, csak azért mert ragasztanak rá két szemet, meg egy sárga villámot, 3x annyi, mint egy matchbox. És mindenhonnan ez folyik (hogy szakadna rájuk az ég!) És amikor már azt gondolnám, erről a rókáról több bőr nem jön le, csak sikerül nekik. Most már Lego Duplóban is kijött a Repcsik, persze a nagyfiam azonnal ki is sasolta (valaki, csak tudnám ki, soha nem szűnő "hálával" gondolok rá, bevitt egy nagy legokatalógust az oviba), úgyhogy most megy a mantra.

Mangalány 2014.12.13. 14:40:46

@fleur_de_lys: Hello! :)

Igen, valahogy így, a nagy magyar valóság... Meg legfőképp a nagy sötét borsodi valóság... :/ Ebben a megyében már túl sok a probléma, ezt már köszönöm szépen és oldják meg nélkülem. És köszi a drukkolást! :)

Köszi a tippet, ránézek majd a német oldalra. Jövőhéttől bekeményítek az öregnél, most pénzbehajt (:DD), de keddtől nincs kegyelem. :)

Hát tudod, egy fél délutáni havazás még nekem is beleférne. :))))

ötvöscsöpi12 2014.12.13. 14:44:55

@barbi.a.volgybol:
Az örök kihagyhatatlan szám, ami nélkül nincs karácsony: a Last Christmas a Whamtől :DDD
Amúgy a mai napig nem értem, miről is szól pontosan...?

barbi.a.volgybol 2014.12.13. 14:50:45

@ötvöscsöpi12:
arról, kérlekalássan, hogy tavaly a fiatalember odaadta a hölgyikének a szívét karácsonykor, de az a galád céda köszönte szépen, nem kérte.. és a fiatalember, tanulván a galád céda viselkedéséből, valaki különlegesnek adta oda! (valszeg éppen egy másik galád cédának.. :DDDDDDD)

ötvöscsöpi12 2014.12.13. 14:54:35

@fleur_de_lys:
Használtan vettem jó áron a kerületi adok-veszek csoportban egy bazi nagy thomast, azaz bocsánat, a mikulás hozta :-) azóta vele alszik, evéskor a másik széken figyel, szóval elválaszthatatlanok :-)

ötvöscsöpi12 2014.12.13. 14:57:12

@barbi.a.volgybol:
Someone special :DDD
igen, de közben mintha újra nézegették volna egymást, mintha még fellobbanhatna a láng újra...?

barbi.a.volgybol 2014.12.13. 14:58:53

@ötvöscsöpi12:
hát, mert a céda biztos rájött, hogy a fiatalember szívénél tisztábbat, kedvesebbet, szeretetreméltóbbat nem kaphat!! (a fenéket, biztos gazdag volt a srác...)

ötvöscsöpi12 2014.12.13. 15:00:41

@barbi.a.volgybol:
és akkor még a lányokat szerette! (hivatalosan, legalábbis) :-)

barbi.a.volgybol 2014.12.13. 15:03:33

@ötvöscsöpi12:
mélylélektanilag ez egy hatalmas trauma lehetett a drága George-nak, okozhatta ez is a hirtelen pálfordulást.. (lyukváltást.. na jó, nem leszek buta :DDDDD)

ötvöscsöpi12 2014.12.13. 15:15:47

@barbi.a.volgybol:
azt mi tökéletesen tudjuk (mármint, hogy nem vagy az) :DDD

barbi.a.volgybol 2014.12.13. 15:51:48

@ötvöscsöpi12:
nem-e? :DDDDD majd meginterjúvolom a "barátaimat" :DDDDD

dömbi · http://sarkanyfuarus.blogspot.com/ 2014.12.13. 18:23:10

@fleur_de_lys:
Lesz ez meg rosszabb is. :)))
Velem tavaly vetetettt Kisdombi McQueen-es tortaformat. Mai napig vesz/ker Legot, az osszes katalogusa megvan, mar a legujabb is. Viszont mar regesreg nem gyerek. Novere soha semmilyen jatekkal nem volt hajlando jatszani, csak konyv.

barbi.a.volgybol 2014.12.13. 21:49:23

@dömbi:
pirospont a tesónak a McQueenért és a Legoért :))))

fleur_de_lys 2014.12.14. 16:33:22

@dömbi:

Nem csodálom, hogy Lego-buzi, tavaly a férjemet is alig lehetett a Lego-boltból kirángatni, pedig a gyereknek mentünk Duplót venni. Kicsit még benne is megmozdult valami, olyan csudi dolgok voltak ott. :)

dömbi · http://sarkanyfuarus.blogspot.com/ 2014.12.14. 17:00:31

@barbi.a.volgybol: Ezennel tied a tisztesseg, hogy igeny szerint sutogess benne.
Termeszetesen ocsi igenye szerint. :DDD

barbi.a.volgybol 2014.12.14. 21:45:23

@dömbi:
szeretek sütni.. állítólag tudok is, de lehet, hogy csak a család elfogult.. :DDD

dömbi · http://sarkanyfuarus.blogspot.com/ 2014.12.17. 10:53:57

@barbi.a.volgybol:
Kapd ossze magad es gyere sutni.
Pentekre es szombatra is kell rengeteg. :))

dömbi · http://sarkanyfuarus.blogspot.com/ 2014.12.19. 20:19:50

@Mangalány:
Anyos hivja Mangamenyet, Mangameny jelentkezzzzz!!!

Hol vagy mi van veletek? Nagyon eltuntel!

Mangalány 2014.12.20. 13:02:30

@dömbi: Dömbi, a két újabb poszt alatt megtalálsz. :))

Hékás, ha nem figyelsz, hogy leszel naprakész a kisunkából?.:D

Mangalány 2014.12.20. 14:04:15

@dömbi: Itt.:D A 14. hetit már szétökörködtük, tegnap tettem fel a 15. hetet. :)
süti beállítások módosítása