Ne ess kétségbe, ess inkább teherbe!

Ne ess kétségbe, ess inkább teherbe!

8. hét - Shea vaj és nebáncsvirág, anya pisil a vécén és róka rege róka

2014. november 04. - Mangalány

Az előző hét csehovi állóvize után ez a hét elég mozgalmasnak ígérkezett. Már örömmel néztem elébe. Mindaddig, amíg nem szólt az ébresztő...

Hétfőn örömmel tapasztaltam, hogy a róka is egy hűséges állat, de akkor költözne Sopronba, lenne ott hűséges, vagy bárhol, csak lenne már testen kívüli élmény. Hát nem. Aznap egy konkrét listát írtam, hogy a következő napokon hová kell mennem, megmondtam az öregnek hogy tankolja tele az autót, mert ugye magyar egészségügy, terhesgondozás, szóval megyünk majd, mint a mérgezett egér. 

Kedden az ultrahangon nyitottam, szeretem, amikor negyvenen ülünk az ajtó előtt, az asszisztens kiszól, hogy jöhet a következő, és senki sem nyitná szóra a száját, hogy baszki, én nem ide várok... Mindegy, legalább kellemes csalódás volt, hogy nem voltak előttem. :) Bent megmérték a Mikrot, 15 mm, és azt mondta a szonográfus, hogy kisebb, mint a menzesz szerinti kora szerint kellene, hogy legyen. Hát nem fogadtam kitörő örömmel ezt a hírt, de most valahogy tényleg nyugodtabb vagyok, ha egészséges, akkor úgyis fejlődik szépen. :) A következő vizsgálat a 12. héten lenne esedékes, ez a 4 hét így elég hosszúnak tűnik, de legalább lesz időm helyet intézni egy profi vizsgálatra. A megyei kórházban van lehetőség profi ultrahangra, kérésre genetikus is megnéz. :) Miért ne? 

Mivel megértük a 8. hetet, és a pénz azért továbbra is fontos tényező maradt az életemben, bementem a munkahelyemre is bejelenteni a nagy hírt, hogy tudják, hogy táppénzt kívánok igénybe venni. Namost elég érdekes végigvonulni 80 nőn, akik mást sem tudnak kérdezni, mint hogy "és, jön-e már a kistesó", anélkül, hogy lehánynám bármelyiket, mert akkor szirénavisítással rohannának a vezetőséghez közölni az észrevételt, nálunk meg erre nagyon hiú a főnökség... Szóval előbb a főosztvez, aztán az apámék, nehogy főnökúr zokon vegye, hogy nem tud előre mindenről. :D Meglepően jól fogadták a hírt, rugalmasan, ami az én szakmámban utópia... 

Az irodában beszélgetek a kolléganőimmel, amikor Minimanga megáll a szoba közepén, és belekezd a monológba: "anya piszilt a vécén." Röhögés. "Anya megmoszta a kezét isz." Köszi, kislányom. "Anya a papírkával megtörölte a ..." Bogaram, fogd be szépen! Megítéltem a lányomnak az Égető Honorka díjat... :D

Hallottam már arról, hogy az apukák is produkálhatnak terhestüneteket. Egyik este a férjem az én tusfürdőmmel zuhanyzott le, és magából kikelve undorodott, hogy ez mekkora pacsuli, mekkora szar. Mi ez? Sheavaj és narancsvirág? Mondom neki, nem, az nebáncsvirág, és különbenis, te hoztad. :D

Szerdára ütemeztem a helyi sztk-rendelőben elvégezendő vizsgálatokat, szóval 5-kor keltem, hogy a vérvételen sorra kerüljek még délután fél 5 előtt. Fah, sötét, hideg, tiszta borzalom. Viszont mivel most önszántamból nem bírom a kávét, végre tényleg éhgyomorra mentem a vérvételre... 

Én nem tudom, de vonzom a lelki toprongyokat. A váróba bejött egy asszony, és hajnali fél 7-kor nekiállt monológot tartani a kézműtétjéről. Nem bírom, amikor az orvosi rendelőben úgy tesz valaki, mintha csak ő lenne beteg... Meg különben is, kurvára nem érdekel a baja, csak zúdít, meg megállás nélkül panaszkodik. Oly szerencsefia voltam, hogy együtt hívtak be vele a vérvételre (itt 5 embert hívnak be egyszerre, szóval végignézzük egymásét...), és addig is tudta lökni a sódert. Ezek valahogy nem veszik észre magukat... A vérvétel érdekes módon fájt. A csaj szerintem balfék volt, minden egyes kémcső cserénél megszúrt a tűvel. 

A vérvételről lebattyogtam a sorszámosztóba, mert ugyi EKG-ra is kell menni. Komolyan, egy szervdonort nem vizsgálnak ki ennyire. Ennyi papírral a NASA-hoz is felvennének asztronautának... Persze minden rendben van a kicsi szívemmel, így már 10 előtt jöhetett értem a család. Kócosan, mert apuka nem fésül Minimangát... Neki elvei vannak. Meg nem szereti hallgatni az üvöltést... :D A kocsiban felhőtlen volt a hangulat, Minimanga minden egyes megálláskor elordította magát, hogy "sétálunk", és már szállt volna ki. Persze ezt 10 km-en 70 piros lámpánál... Apuka feje elég reszketeg lett, mire hazaértünk... :DDD

Csütörtökön megint túra, újra melóhely, a kérelmet vittem írásban is leadni. Apuka addig sétálhatott Minikével. Aztán meg ketten feszegettük be az autóba, nemigen akaródzott neki beszállni... A LIDL-t is sikerült átrendezni, a végén már nem fáradtam azzal, hogy visszahordok mindent, amit leszed a polcról, erre vannak az eladók. :) És persze könnyes szemmel nézem azokat, akik a 7 év körüli gyereket is be tudják könyörögni a bevásárlókocsi ülőkéjébe...

A 3 nap szaladgálás után hulla fáradtan vártam a hétvégét. Apámék is bejelentkeztek szombatra ebédre, szóval főzni is kellett, na ez csitított a hangulatomon némelyest. A lakást is katasztrófasújtott övezetté nyilvánítottam, legszívesebben a magasnyomású mosóval mentem volna neki a nappalinak, hogy eltűnjenek a kéznyomok, a hajszálak, a kenyérmorzsák, a kirakós darabjai, és a samponos flakonok. 

Majd elfelejtem: ugye van az a mondás, hogy időzíteni tudni kell. Csütörtökön csörög a telefonom, egy fejvadász ismerős hív, hogy az újonnan nyílt, japán érdekeltségű gyár igazgatója keres asszisztenst, és nagyon kellenék, mert a megyében nincs senki, aki beszél japánul. És angolul. És németül - tettem hozzá, hisz a helyi góré meg német... Felhomályosítottam, hogy az én japántudásom tulajdonképpen gimnazista tankönyvi párbeszédeken alapul, évek óta nem használtam az idegennyelveket, és különben is terhes vagyok. Hát mindegy, adjak be életrajzot, mert nagyon neki vannak keseredve. (És még hogy neki lesznek, ha közlöm, hogy azért a munkáért kb a 2-3szorosát kérném, mint a jelenlegi melómnak, ami azért errefelé szintén nem számít szarnak...) 

Szombaton apáméknak is meg sikerült főznöm a szarvaslevest, egész finom lett, bár azóta még nem sikerült a zöldségízt kitakarítani a számból. De eltelt egy újabb hét, szóval minden egyes nappal közeledik a jó közérzet. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hasasmanga.blog.hu/api/trackback/id/tr186863137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

makimano80 2014.11.04. 16:04:41

Kiràly! Most màr tudok kommentelni. :-)))))

De màr nem irom le ide is, amit elkuldtem végul mailben. :-)

Mini Manga csuda pofa! :-DD Annyira birom, hogy olyan kis oszinték és gàtlàstalanok a kicsik. Elég vicces tud lenni. :-)))) Foleg, amig nem engem égetnek. ;-DDD

Mangalány 2014.11.04. 16:12:53

@makimano80: Te, most nagyon ráállt az altesti dolgokra. Én úgy tudtam, hogy 3 éves kor körül kezdi őket érdekelni a punci meg a fütyi, de ezt bezzeg hamarabb kezdi... A járásban nem volt ilyen kis éllovas...

makimano80 2014.11.04. 16:28:07

@Mangalány: Hàt na. Valamiben lemaradt, van amiben meg gyorsabban fejlodik. Igy aztàn ki van egyenlitve a dolog. ;-DDD

Hogy àlltok a bilizéssel? Màr gondolom neked és a férjednek egész jol megy, de Mini Mangànak, hogy megy? :-))
Nem lehet, hogy emiatt foglalkoztatja most ez a kérdés?

lilaliba.otvenedszer 2014.11.04. 17:55:06

Sopronba csak ne költözzön semmiféle rókamóka, jóvan? :DDDDD na, folytatom az olvasást, a sajátomon már kikomolykodtam magam :DDD

lilaliba.otvenedszer 2014.11.04. 18:01:51

@Mangalány:
unokahugi akkor csinálta ezt, mikor nappalra szobatiszta lett. magyarázni nem magyarázott, mert még nem volt hajlandó beszélni, de állandóan az altesti irányokba mutogatott, meg be akart velünk jönni pisilni.. :DDD

Mangalány 2014.11.04. 18:22:37

@makimano80: Igen, a férjemnek már valóban megy önállóan a bilizés. :D Minike egy pár hete szünetelteti a dolgot, akkor nagyon megijedt, amikor lehúztam a vécét, szóval nem erőltetem. :) Érdekli a dolog, sosem hagy nyugton pisilni, szóval fejlődik, de még van ideje. Meg most az én gyomrom sincs felkészülve ilyenekre, a pelenkázás is eléggé megvisel. :D

Mangalány 2014.11.04. 18:23:59

@lilaliba.otvenedszer: Figyelj, ülök a vécén, erre odajön a lányom, szétfeszegeti a térdeimet, és visít, hogy pisil anya a vécén. Tiszta őrület, de egyrészt még nagyon kicsi ahhoz, hogy megértse anya természetes szégyenérzetét, másrészt meg így talán hamarabb megbarátkozik a pelenkaeldobással. :)

lilaliba.otvenedszer 2014.11.04. 18:54:05

@Mangalány:
egyem meg :DDDD a törpilla ilyet nem csinált (velem legalábbis, én nem engedtem be magamhoz.. :DD)

lilaliba.otvenedszer 2014.11.04. 19:42:13

nektek el merem mondani: holnap lázadok, és szoknyát fogok felvenni! :DDDD

Hóttkomolytalan 2014.11.04. 19:58:18

@lilaliba.otvenedszer: Csak szoknyát vagy lesz rajtad más is? Az előbbi nagyobb lázadás, még Híradóba is bekerülhetsz :D

fleur_de_lys 2014.11.04. 19:59:18

Minimanga cukker, bár a gyerekszáj dolgon mostanában már nem nevetek olyan szívből jövően.... Az enyém által elém tartott tükör szerint én lehetek a kerület legmocskosabb szájú perszónája. Pedig annyira nem - vagy csak tényleg nem veszem észre.

Múltkor játszóházba mentünk (őszi szünet az oviban, ó, jeeee), erre közli egy játéknál, hogy "mindig szétesik ez a lófasz". Hibátlanul, egyetlen hangzót sem tévesztve. Máskor meg jövünk haza, erre az utca közepén egy költöztető autó úgy áll, hogy nem férek el. Megfordulok, majd a szomszéd utcából hátulról támadunk. Ott is egy teherautó. Valószínűleg a plusz út miatti csalódottságomat verbálisan is kifejezésre juttattam, mert a ház elé érve a nagyfiam közölte velem, hogy "anya, már ne legyél szomorú, nincs már itt az a kurva teherautó".

Ez az állásajánlat érdekesen hangzik. És ha jól értem, némileg diktálhatsz is. Majd írd meg, hogy alakul.

lilaliba.otvenedszer 2014.11.04. 20:12:53

@Hóttkomolytalan:
jézusom, hát nem akarom a fél világ retináját kiégetni :DDDDDD

makimano80 2014.11.04. 21:07:59

@fleur_de_lys: :-DDDDD
De olyan drága, hogy vigasztalt! :-)))))

Mangalány 2014.11.04. 21:09:01

@lilaliba.otvenedszer: Béjbi, ne legyél szoknyafóbiás, az nagyon csinos. Megfelelő szabással és hosszal nagyon csinos leszel. :) Nőies. Érted, az nem valami szitokszó. :D

Mangalány 2014.11.04. 21:14:30

@fleur_de_lys: Na, ez az, sebaj, majd akkor neked megírhatom, ha Minimanga is elkezd komolyabban káromkodni. Egyszerűen nem tudok lakatot tenni a számra, és előbb-utóbb eljön az az idő, amikor simán visszamondja...

Hát ez az állásajánlat azért nem a százas, nem tudom, hogy itt mennyi lenne a kezdő licit, de tudod, nincsenek illúzióim, hogy a sárgák miért ebbe a fos megyébe jöttek... Meg hát a kicsi is, ahhoz nagyon nagy pénzt és minden szépet kell ígérniük, hogy én egy pár hónapos gyerek mellől menjek melózni (van fix állásom, oda elméletileg visszavesznek, ha 3 évig itthon héderelek is...) Biztosat a bizonytalanért meg...

Hóttkomolytalan 2014.11.04. 21:25:17

@Mangalány: Majd az első basszamegnél meglepődsz :)

lilaliba.otvenedszer 2014.11.04. 21:34:28

@Mangalány:
fujjjjj, ne káromkodj :DDDD 2 szoknyám van, egy pamut szürke, ami combközépig ér, meg egy snassz farmerszoknyám, ami kicsivel térd fölé.. a farmer mellett döntöttem :DD

lilaliba.otvenedszer 2014.11.04. 21:36:50

@fleur_de_lys:
határozottan emlékszem, hogy kb. 7 éves koromban ismétlem keresztanyámat, aki azt találta mondani, hogy "bassza meg a jegesmedve".. nem tudtam, mit jelent, de ismételtem :DDDD de cuki a kölök, hogy vigasztalni próbál :)

Hóttkomolytalan 2014.11.04. 21:47:31

@lilaliba.otvenedszer: na, ezen felbuzdulva, holnap én is farmerszoknyába megyek :)

Mangalány 2014.11.04. 21:53:09

@Hóttkomolytalan: A macskára már mondta, hogy "pici fos". Akkor elbeszélgettem az apjával... :DDD

Mangalány 2014.11.04. 21:54:47

@lilaliba.otvenedszer: A combközép is jó választás lenne. :) Arányosabban látszik a térd alatti és feletti lábrész. :) De mivel vonatozol, praktikusabb a farmerszoknya. :) Felső, csizma, kabát milyen lesz?

Mangalány 2014.11.04. 22:00:24

SAJTÓHELYREIGAZÍTÁS KÖVETKEZIK:

A cenzor végigolvasta a posztot, és kérte, hogy közöljem Veletek, hogy ő igenis megfésülte a lányt, és még copfot is kötött a fejére.

Most megyek ostorozni, meg önsanyargatni. :D

Hóttkomolytalan 2014.11.04. 22:00:46

@Mangalány: mármint a lányéval vagy a macskáéval? :DD

Mangalány 2014.11.04. 22:14:55

@Hóttkomolytalan: A macskának az anyja sem tudta már, hogy ki az apa, így maradt a lányomé. :D Állandóan fosnak szólítja az ember a macskákat, Minimanga meg persze figyel és fülel... :D

makimano80 2014.11.04. 22:39:06

@Mangalány: Ha visszajöttél az önostorozásból, kérlek köszönd meg az uradnak a neveemben a pontosítást!
Felháborító, hogy micsoda csúsztatások jelennek itt meg. Nem, hogy meg volt fésülve a gyermek, de még copfja is volt?!
Hah! Manga, Manga, ebből így nem lesz pulitzer.;-DD

borsolyka 2014.11.05. 12:06:49

merre van ez a japán munka?
én anno a lányomnak vettem hajkifésülő spray-t, a kócos gubicsok megszelídültek a hatására!

Mangalány 2014.11.05. 14:56:29

@borsolyka: Itt Borsodban. :)

Én is fújtam valami izét a hajára, de azonkívül, hogy kiegyenesedett, és összeragadt, nem történt semmi. Elbaszcsiztam. :D

lilaliba.otvenedszer 2014.11.06. 15:16:58

@Mangalány:
hagyjuk az utóbbi 2 napomat inkább.. na :D fekete csizma volt rajtam, fekete hosszúujjú meg az átmeneti kabátom, ilyen izé színű.. aranybarna :))

ötvöscsöpi12 2014.11.06. 16:03:05

Csak sikerült bekeveredni a blogodba, hát nem volt egyszerű (de megnyugtatott a lilaliba "ötvenedszer" elnevezés...) :-)
eskü, mindent elolvasok ma este, amit itt elkövettél :D

ötvöscsöpi12 2014.11.06. 17:55:57

A 12 a manó születési éve :-) jó-jó, tudom, te se 50X próbálkoztál, csak már tele volt a ... hócipőd :DD

makimano80 2014.11.06. 18:09:33

@lilaliba.otvenedszer: Szia (ga)liba!Biztos csini voltàl! :-) Mizujs?

lilaliba.otvenedszer 2014.11.06. 19:16:20

@makimano80:
röviden, tömören, agyfasz.. amint levegőhöz jutok tartósan, írok emilt :-)

lilaliba.otvenedszer 2014.11.06. 21:19:22

állandóan felajánlotta a facebook, hogy szeretném-e megtekinteni a sütiket.. arra számítottam, hogy kapok valami jobb fajta mignon vagy linzer képet.. erre.. pppfffff :DDD (ne nézzetek hülyének!!!)

makimano80 2014.11.06. 21:51:50

@lilaliba.otvenedszer: :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
En sutottem sutit, ha érdekel. Igaz ezt a félkész kikeveros. Csokis fondu suti, vanilia sodoval.

ötvöscsöpi12 2014.11.06. 23:03:12

@lilaliba.otvenedszer:
:DDDD
o.k., én biztos nem nézlek annak, mert amit írtál, annak értelmezése is nehezen ment :-)
későőő van, csak ez az oka.

Mangalány 2014.11.07. 17:50:11

@lilaliba.otvenedszer: Őszi színek, jó választás volt a ruha. :) Miért, mi volt a két napban? Meló vagy mág más is?

lilaliba.otvenedszer 2014.11.07. 17:54:46

2 napig szabad, ismétlem SZABAD vagyok :-DDDDD

Maki:
sosenem ettem még fondüt :-/

Csöpi:
most, így viszonylag tiszta aggyal.. :DDDDD

Manga:
szakdolgozat inkább.. meg tanulmányi konferencia-előkészítés.. szerdáról csütörtökre, meg csütörtökről péntekre összesen 8 órát aludtam.. de nyomdában van a gyerek már, keddre kész :-)

Mangalány 2014.11.08. 18:00:44

@lilaliba.otvenedszer: Ügyes vagy! Látod, megcsináltad ezt is, pedig nyár végén még hogy izgultál!!! :) Most pihend ki magad, meg irkálj nekem sokat, apámék jönnek nemsokára, majd jó lesz a vendéglátás után olvasgatni. :)))))

lilaliba.otvenedszer 2014.11.09. 09:46:25

@Mangalány:
tegnap delíriumban voltam.. észrevettem egy óriási hibát.. :DDDDD ma meg arra riadtam fel, hogy "meg kell néznem, jól mondtuk-e a nyomdában a köttetés formai követelményeit".. megbolondulok már :DDDDD az agyam elhagytam valahol a kanyarban, februárra talán visszatér :DD

lilaliba.otvenedszer 2014.11.09. 18:40:37

@Hóttkomolytalan:
mármint? 2 bejegyzésem van, a második egy halottak napjás.. fejben már kész a harmadik, de még nem volt időm begépelni

Hóttkomolytalan 2014.11.10. 09:17:11

@lilaliba.otvenedszer: Csak hogy vigasztaljalak: kézhez kaptam a frissen bekötött diplomamunkámat, kinyitottam és már a tartalomjegyzék nem stimmelt (két külön betűtípus szerepelt benne). Na, itt be is csuktam :DD

Mangalány 2014.11.10. 12:33:34

@Hóttkomolytalan: Én az évfolyamdolgozatnál elbasztam a konzulens nevét... :DDDDD

fleur_de_lys 2014.11.10. 19:30:06

Hajrá liba, ügyi vagy! :)
Nekem az elsőnek a gerincén gépelték el a nevemet.... kicsit csalódott voltam. Persze így jár, aki expressz kötteti a diplomamunkáját.

lilaliba.otvenedszer 2014.11.11. 20:47:57

@fleur_de_lys:
itt csücsül a gyerök a laptop mellett :D:D
süti beállítások módosítása