Ne ess kétségbe, ess inkább teherbe!

Ne ess kétségbe, ess inkább teherbe!

6. hét - népi hiedelmek, tengeribetegség és inkább mázolás, mint szobafestés

2014. október 22. - Mangalány

A 6. hét nem egészen önkéntes kávéabsztinenciával indult, bár már erről is az abszint jut inkább eszembe, lehet, hogy az javítana az állapotomon. Vagy rontana, de akkor legalább indokolt lenne az epehányás... :D Vasárnap reggel háromnegyed 9-ig ötször rókáztam, a vécédeszka lenyomata már glóriaszerűen keretezi az arcom. Én gyömbértől ilyen másnapos még nem voltam. Őszintén szólva, el is szontyolodtam nem kevéssé, hiszen azért még a fele hátravan az első trimnek, és az egy dolog, hogy úgy gondoltam, hogy ezúttal talán megúszom, de hogy még korábban is kezdődik, mint Egyeskével...

Folytattuk a szobafestést, vagyishogy inkább elkezdtük. Én már napokkal azelőtt kipakoltam a szobát, de a férjem a Jó munkához idő kell Brigád tagja, vagy volt valami jamaicai a családjában, nem tudom, de időhúzásból akadémiai székfoglalót írhatna. Ha nem lenne lusta hozzá... :D A kölyök marhára élvezi a rumlit, én kevésbé, a férjem pedig látványosan szenved, mert ő annyira úúúúúútálja ezt a fajta munkát. Mondom neki, pont annyira, mint én a mosogatást, és azt nekem ugye mindennap kell... Meggyőztem. :D 

Keddre volt időpontom a nődokihoz. Hát nem mondom, izgultam rendesen! Persze, azt éreztem, hogy terhes vagyok, de azért mégiscsak az a biztos, ha hallom a szívhangot. Meg ha már a kezemben fogom. Meg ha már beírattam középsuliba. Meg ha az apja kíséri az oltár elé. Franc aki megeszi ezt a sok aggódást! :D 

SZTK rendelés, sokat ne várjunk, gondoltam. Az időpont csak fél órát késett, azt is tb-alapon, szóval ennyi belefér. :D Behívtak, elmondom, mi van, beküld a doki az öltözőbe. Vetkőznék, mikor hallom, hogy az asszisztens csaj kiabálja nekem a kérdéseket, hogy utolsó menzesz, volt-e már terhes, hogyan szült, ezt a kölyköt akarták, vagy csak elszabadult a buli... Egy kicsit be is rágtam, hogy nem hallom, hogy mit mond, meg ennyire azért ne siessünk már... Bemegyek, jön a doki a kacsával, én meg csak hápogok zavaromban. :DD Megvizsgált az orvos, és persze megjegyezte, hogy nem voltam pisilni, nem tud tele hólyaggal vizsgálni. Mondom, voltam, édes, csak ugye fél órát ültem kint, és ez egy terhesnél már sok. Különösebben nem érdekelt, mert az ultrahangra úgyis tele hólyaggal kell menni, gondoltam. :)

Kimegyek, és ugyanott kell várni az uh-ra, mint ahol a nőgyógyászat van. Bemegy az utánam következő, és gyanús közelségből hallom a hangját. Akkor jöttem rá, hogy az ajtó melletti ajtó és a felette levő óriási szellőző az öltözőhöz hallatszik, szóval a várakozó plebs egyenes adásban hallhatta, hogy 13 évesen menstruáltam, és a magzat kívánt terhesség... Pff. :/ Az UH-s csaj megvizsgált, mondta, hogy minden okés, dobog a kis szíve, de még nagyon korai, még ne menjek a védőnőhöz. Ráhagytam. Megtanultam, hogy kár ezekkel vitázni, bólogatok, és úgyis úgy csinálom, ahogy én akarom. :D 

Apuka nagyon nagy örömmel fogadta a hírt, rendesen meghatódott. :) Ennek örömére délután ki is festette a gyerekszobát, a gyerek meg tanult néhány obszcén kifejezést. :D

Csütörtökön mentem a védőnőhöz. Azt már Minimangával megtanultam, hogy kiskönyv nélkül senki sehova, szóval rutinosan itt kezdtem. Persze, két és fél év alatt változott a rendszer, bonyolódott, így van. :D Olyannyira, hogy háziorvost kell cserélnem. Kinéztem a legközelebbit, ő fogadott, szóval mehetek a kettes pályára. :)

A hétvégi epehányás miatt egy pár napig csak pirítóst és teát ettem, meg almabefőttet, és mintha jobb lenne egy kicsivel. Persze, ez is aggaszt, hogy ugye nem azért enyhültek a tünetek, mert... De amúgy tök nyugodt vagyok, hisz nem tehetek érte többet, érzem azért a testemben a változásokat, a férjem látja is (mellesleg...:D) és elégedett a látvánnyal. Persze, ha neki dagadna a kétszeresére a golyója, másképp beszélne. Bár ő elég hülyén nézne ki úgy, nekem viszont tényleg jól áll. :DDD A fáradékonyság most is megvan, a vérnyomásom 80/60. Alig tudok tanulni, és bár elég jól állok, azért nem bíznám el magam. Remélem, decemberig még javul a helyzet, a pesti út sem lesz egyszerű, ha ennyire megvisel a rázkódás a kocsiban. 

A hétvégére maradt a fürdőszoba festése. Világosbarnát szerettünk volna. Sötét lett. :D Nekem tetszik, de a férjem idegében leverte a lámpát, szóval költségtúllépés történt. :) Elment, vett egy újat, de ennek meg akkora fénye van, hogy csak 6 percet lehet a fürdőben lenni,  mint a szoliban csőcsere után. Az akadémia most fényképezi a házat, mert a kínai nagyfal mellett mi is látszunk a Holdról. :DD

A héten tehát hivatalosan is terhes lettem. :) Most már papírom van a kis fél centis szivecskéről.:))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hasasmanga.blog.hu/api/trackback/id/tr546817379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

makimano80 2014.10.22. 17:29:49

Úgy sajnálom, hogy rosszu vagy, de ezt senki nem hinné el, mert röhögök miközben a rosszullétedről olvasok. De ez a Te hibád. ;-)))
Tudod, vizuális típus vagyok,így rögtön megjelentél szemem előtt a wc deszka glóriával.

Szóval most már nem, csak az Esthajnal csillag segíti a tájékozódást, hanem a Manga-lak fürdőszobai világítása is. Ezt jó tudni, minden esetre. :-DDD

Mangalány 2014.10.22. 17:33:05

@makimano80: Így van, el ne tévedj! De tényleg megtévesztő lehet, tegnap este is 3 szakállas fószer erőlködött a kapuban, hogy ők napkeletről jöttek, és az újszülöttnek hoztak ajándékot. Mondom, vagy nagyon elkéstek, vagy várjanak még pár hónapot... :DDDD

lilaliba.otvenedszer 2014.10.22. 20:09:36

ide akartam írni, nem a másikhoz, waaaaaaa, mindegy..

Mangalány 2014.10.22. 21:07:30

@lilaliba.otvenedszer: Nem baj, majdcsak utoléred magad. Még van 34 heted... :DD

Mangalány 2014.10.22. 21:12:46

@lilaliba.otvenedszer: Liba, most olvastam a BA-n. Nagyon sajnálom. :/

lilaliba.otvenedszer 2014.10.22. 22:14:06

akartok röhögni?
képzeljétek el, hogy este 10-kor a saját felmenőimet emlegetve pucolom a szőnyeget.. :DDDDDD

lilaliba.otvenedszer 2014.10.22. 22:14:56

@Mangalány:
:/ nagyon durva.. nem ismertem olyan jól, csak 1 társaságba jártunk hosszú hónapokig.. és maga a tény, hogy alig 3 évvel volt idősebb nálam..

lilaliba.otvenedszer 2014.10.22. 22:25:23

@makimano80:
na, ha elmesélem, hogy nem borítottam semmit, hanem... női bajok... :DDDDDDDD miss niagara vagyok, mondtam már? :D:D:DDD

makimano80 2014.10.22. 22:42:15

@lilaliba.otvenedszer: Wàààà! O, te szegény! Tényleg idoszeru lenne felkeresned ezzel egy nodokit, mert ez azért nem tul normàlis, hogy ennyire.
Te aztàn hazafi vagy a javàbol. Jon az àllamunnep és egybol a véredet ontod a hazàért, ha kell, ha nem. ;-)))

lilaliba.otvenedszer 2014.10.22. 22:52:02

@makimano80:
:DDDDDDD a héten már 3 nadrágot küldtem mosásba, és még csak szerda van.. :DDDD muszáj volt ma ontanom a véremet, holnap dolgozok, nem érek rá hazafiskodni ;-DDD

makimano80 2014.10.22. 23:00:09

@lilaliba.otvenedszer: En a pizsamàimat szoktam elintézni, meg néha a kanapét. Szerencsére piros a huzat. ;-DD Na, jo meg kisikàlom egybol, ha baleset van.

Most, hogy Manga nem figyel, ki tudjuk beszélni. Te birsz rohogés nélkul olvasni a rosszulléteirol? Vagy kiderul, hogy mégis én vagyok a genyo és nem o irja le tul viccesen. ;-))

Mangalány 2014.10.23. 09:32:57

@makimano80: Semmi baj, Makikám, majd viszonzom, ha jövőre te hánykolódsz fejjel a porcelánistenben. :DDD

Mangalány 2014.10.23. 12:53:54

Ez most nem ide tartozik, de megőrülök, ennyire sötét, értetlen, szűklátókörű és öntelt nem lehet valaki!!!!!!!

Tippeket az illetőre vonatkozóan várom a emailcímemre... :DDD

makimano80 2014.10.23. 14:50:18

@Mangalány: Mit kap a nyertes? En tippeltem. ;-)

Mangalány 2014.10.23. 15:16:19

@makimano80: Na, válaszoltam, úgyhogy most te jössz nekem egy levéllel. :)

Mangalány 2014.10.23. 16:47:16

@Mangalány: MOST - 16:46-kor - jelent meg itt is, és a freemailen is a válaszod... Lefosom a bokám. Szélessáv, azzzzz.

makimano80 2014.10.23. 16:56:21

@Mangalány: Nàlam 16:39-et mutat, de nem rég irtam, mert lementunk a gyogyszertàrba, aztàn meg lesétàltunk egy padhoz, napenergiàt szivni magunkba. :-) Ez olyan jol sikerult, hogy semmi kedvem visszamenni a dogozoba. :-))

lilaliba.otvenedszer 2014.10.25. 20:37:26

@makimano80:
izé.. én átérzem az ő rosszulléteit, emlékszel, benyeltem májusban valami hányós-fosós szart.. :DDDD

lilaliba.otvenedszer 2014.10.25. 20:37:58

@Mangalány:
én is tudni akarooooooooooooooooooooom, le vagyok maradva BA-val :DDD

Mangalány 2014.10.25. 22:13:51

@lilaliba.otvenedszer: És gondold el, hogy az a hányós-fosós 2 hónapig tart. :DD Ugye?!

Mangalány 2014.10.25. 22:35:24

@makimano80: Na, Makikán, a BA-n voltál kedves érdeklődni a glóriámról. Közlöm, hogy az esti fogmosásnál lehánytam a fogkefém. Az, hogy megundorodom saját magamtól, megfizethetetlen érzés.

Minden másra ott a Master Card... :DDDDD

Hóttkomolytalan 2014.10.28. 09:43:45

Itt vagyok ám én is, olvasok meg röhögök (de azt csak halkan :D), és persze sajnállak is Manga!
Májusban nekem is volt hányós-fososóm, ha azt kellene hetekig csinálnom, egészen elgondolkodnék, hogy inkább kiskutyám lesz gyerek helyett. :DD

Ha minden jól alakul, mikorra várható a gyerek érkezése?

Hóttkomolytalan 2014.10.28. 09:47:51

@makimano80: Én egyszer úgy intéztem el a kanapét, hogy fürdés után elfelejtettem pótolni az alkatrészeket, és mikor felkeltem, láttam meg a piros foltot magam alatt. Mentségemre szóljon, hogy fáradt voltam :DD

Mangalány 2014.10.28. 16:30:44

@Hóttkomolytalan: Kiskutya?! El tudjuk intézni, bár az anyakönyvezéssel biztos lesznek problémáid... :DDDD

lilaliba.otvenedszer 2014.10.28. 17:51:39

@Hóttkomolytalan:
na, nekem egyszer olyat sikerült csinálnom hajnali 3:45-kor, hogy elfelejtettem kivenni az éjszakait, és lazán raktam be másikat.. nem is volt baj, szépen elindultam a vonatra, mikor leültem, akkor valami iszonyat nagy fájdalom, csillagokat láttam, minden bajom volt.. akkor ugrott be.. alig vártam, hogy leszálljak :-/ :DDDDD

Mangalány 2014.10.28. 18:54:18

@lilaliba.otvenedszer: dupla dinamit... Te Liba, ez nem az a játék... :DDDDD

Suttogva olvasó 2014.10.28. 20:10:20

Koszi Manga ezer ève nem hasznàltam ezt a fiókot így kicsit sok idòbe telt bejelentkezzek.Sajnàlom,hogy a gyömbère kinley nem segîtett rajtad.Nekem az volt a megvàltás.
Pöttyök egy sima vírusnàl is jöhetnek.Nekem a gyerekek àllandóan pöttyöződtek ilyenkor.Az első alkalommal fràszt kaptam,a többinèl tudtam ez egy àtvonuló vírus.Mert megegyződtem.Imàdom a friss festék illatát,jó lehet most nàlatok.

Suttogva olvasó 2014.10.28. 20:27:43

Mondjuk van egy durva változata is.Kéz-làb-szàj vírus-De ahhoz adnak magas lázat is.Kifejezetten ezeken a területeken jelennek meg a pöttyök meg még a popsijukon.
De tuti ez nem az mert kifejezetten közösségben tarol.Ott viszont egèsz csoportokat képes padlóra küldeni.
Minimanga az otthon melegét élvezi,így erre kevès az esély-:-)

Mangalány 2014.10.28. 20:35:27

Hát ez kész. Naszóval, addig nem látom, hogy itt kommenteltetek, amíg a freemailen nem néztem meg, hogy jött hozzászólás. Az a fosch viszont órákkal később ébred öntudatra, hogy várjábaszki, van leveled!!!

Technika, azzzz.

Mangalány 2014.10.28. 20:40:13

@Suttogva olvasó: Szia Suttogva, örülök, hogy itt vagy. :)

Friss festék: hát igen, nálunk most nagyon jó: 3 kosár plüssállat hever szanaszét a nappali-hálóban (amerikai típusú, egyben van a háló a nappalival :DDD), az állandó kekszevés miatt térdig gázolunk a morzsában, az étkezőben meg 2 napig kerestük, hogy honnan jön a macskafosszag. Váááá! :DDD

Na, amúgy ez nem szokványos, nem szeretjük a putrit, csak most egy kicsit elkényelmesedtem. :) Még a 2 előszoba festése hátravan, mert az egész ház nincs 60 nm, de előszoba, az van minden helyiséghez. :DD

Tavasszal benyelt Minimanga egy 3 napos lázat, azzal is kiütéses lett, szóval én úgy vagyok vele, hogy még a beíratást sem teszem meg addig, amíg himlő ellen be nem oltattam. :)

Mangalány 2014.10.28. 20:40:59

@lilaliba.otvenedszer: 3:45...régi szép idők... régen akkor még könyörögtünk a DJ-nek, hogy nehagydabba... :DDD

Hóttkomolytalan 2014.10.28. 20:42:12

@Mangalány: Asszem nem értjük egymást :P :DDD

Hóttkomolytalan 2014.10.28. 20:44:19

@Mangalány: És legalább jól nézett ki a DJ? :P

Mangalány 2014.10.28. 20:44:59

@Hóttkomolytalan: Óóóó, dehogynem. Rejtett perverzióid nem maradhatnak titokban. :DD

Pedig még macskát csakcsak tudnék szerezni... :DDDDD

Hóttkomolytalan 2014.10.28. 20:45:56

@lilaliba.otvenedszer: És ki tudtad szedni mindkettőt simán? Vagy kellett segítség?

Mangalány 2014.10.28. 20:46:54

@Hóttkomolytalan: Nem emlékszem... Áh, én akkor már elkeltem, én a diszkóba egyetemistaként már csak táncolni jártam, azt is szemlesütve. :DDD

Mangalány 2014.10.28. 20:48:52

@Hóttkomolytalan: Libának vákuumozták a libáját. :DDDDD Áh, be ne dőlj már neki, tuti élvezte a helyzetet. nem tudták az utastársak, hogy hajnal 4kor mit ugrál sikítozva a vonaton... :DDDDD

Hóttkomolytalan 2014.10.28. 20:52:57

@Mangalány: Macska nem kell, mindig is a kutyákat szerettem jobban.. csak nem úgy, ahogy te gondolod :P :D

Mangalány 2014.10.28. 20:57:24

@Hóttkomolytalan: Ebben a mai rohanó világban én aztán már nem lehetek biztos semmiben. :DD

Ó, ha meglátnád az én görögdinnye méretűre hájasodott ciculijaimat, megváltozna a véleményed. :D Lassan behízzák a szemüket, és akkor majd koplalnak, mert nem látják majd, hogy hol a tányér. :DD

Hóttkomolytalan 2014.10.28. 21:05:00

@Mangalány: Nálunk a macska válóok. A férj fél órán belül könnyezik tőlük, kicsivel később már köhög, prüszköl és viszket is. Szóval ha elegem lesz belőle, akkor veszek 3 macskát és összezárom őket pár órára :DD

borsolyka 2014.10.28. 21:39:13

ollé! és ideértem!
Köszi Manga!!! :D

Mangalány 2014.10.29. 15:35:45

@borsolyka: Naszevasz. :D Igazán nincs mit! :)

Mangalány 2014.10.29. 15:37:23

@Hóttkomolytalan: Már látom is az RTL klub címsorát: "brutális öngyilkosság: macskákkal ölte meg magát a kétségbeesett férj" :DDDDDD

Hóttkomolytalan 2014.10.29. 20:08:53

@Mangalány: Kössz, szóval kétségbeesett férj, mi? :P Viszont nem gyilkosság, amiből én jövök ki jól :DD

Mangalány 2014.10.29. 20:43:04

@Hóttkomolytalan: Egy légy berepül a Mekibe. Leszáll egy pohár szélére, és véltlenül beleesik a shake-be. Nagy nehezen kimászik, majd amikor megszáradt, egy újabb pohárra repül rá, abba is beleesik, és ott már megfullad.

Tanulság:
Ne essünk két shake-be... :DDD

lilaliba.otvenedszer 2014.10.29. 21:12:31

nem óhajtom a BA-n bejelenteni, inkább itt.. öööööööööööö.....
NEM VAGYOK TERHES, NE LESSETEK MÁ', NA :DDD
elfogadta a konzulensem a szakdogám :))))))))))))))))))

lilaliba.otvenedszer 2014.10.29. 21:14:30

@Hóttkomolytalan:
ki tudtam szedni, második napom volt talán, akkor még simán megy..

@Mangalány:
jóvanmá', teeeeeeeee :D

lilaliba.otvenedszer 2014.10.29. 21:16:06

@lilaliba.otvenedszer:
meg amúgyis, a kalauzon kívül nem volt senki a vonaton, ő meg aludt, miután konstatálta, hogy nem fog tőlem bevételhez jutni :PPP

fleur_de_lys 2014.10.31. 14:24:51

Manga, mikor gyün a következő rész? Mán nem a sürgetés végett, de elég gány hetem volt, valami vidítóra vágynék.
Remélem, hogy minden ok, és csak a lakásfelújítás tart távol.

Mangalány 2014.10.31. 17:52:57

@fleur_de_lys: Fú, hát vagy holnap délelőtt, vagy vasárnap délután. :) Most nagyon elcsúsztam, nem, nem a felújítás miatt, egész héten, minden nap kellett valahova rohangászni, és olyan vagyok, mint a mosott szar. Bár nem tudom, az milyen, szerintem soha senki sem mosott még szart. Minek is?! :DD

Mangalány 2014.10.31. 17:54:11

@lilaliba.otvenedszer: Sajna igen, ma és tegnap kifejezetten rosszul voltam. Meg már takarítanom is illett... Fú, hát a lakás is elég gyatra állapotban volt, a mosásról nem is beszélve. :)))

Mangalány 2014.10.31. 18:01:06

Na jó, megírom most. Rekordot döntöttem: 3 percig, amíg a mikro melegítette a lyány kajáját, kétszer hánytam bele a mosogatóba. Ha ez így megy, nemcsak a festést kell befejezni, hanem jöhet a womás autó is... :D

lilaliba.otvenedszer 2014.10.31. 18:18:05

hadd nyökögjek egy kicsit, léccíííííííí
na, mi a faszomért kellett törvényeket szétszedni, összerakni, elvenni, hozzáadni, szorozni, osztani, miért????? eddig olyan könnyű volt: volt CSJT, GYVT, SZT, PTK, tudtam kívülről, mi hol van, hol keressem, stb, most meg másfél órámba telt, mire rájöttem, hogy összeolvasztották a CSJT-t meg a PTK-t.. a kurva életbe, így dolgozzon az ember.. és akkor még az adminisztrációról nem is beszéltem, GYŰLÖLÖM AZ EGÉSZET, NA
befejeztem

@Manga:
baszki :-/ én sose leszek terhes.. :DDDD

Mangalány 2014.10.31. 18:32:23

@lilaliba.otvenedszer: Nyugodtan dühöngd ki magad, tökre igazad van. Ez nem törvényhozás, amit csinálnak, ez ámokfutás. (az én szakterületemet is nagyban érintették, törvény, na az van dögivel, de végrehajtási rendelet... Képzeld, volt úgy, hogy kitaláltak egy ellátást, csak azt nem határozták meg, hogy mik a jogosultsági feltételek, és hogy lehet kiszámítani...)

Amúgy én tényleg csak elrettentő példának vagyok jó, de most komolyan, nagyon ritka, hogy valakit ennyire kiüt a terhesség. Lys majd biztos tud még mesélni, de amúgy általános, hogy kutya baja a várandós nőknek. nekem már juszt is terhesség. :DDD

lilaliba.otvenedszer 2014.10.31. 18:36:48

@Mangalány:
és akkor arról nem is beszélek, hogy olyat kérnek tőlünk, ami már abban a formában, ahogy kérik, nem létezik.. szerinted?! :DDDDD igen, hallottam hírét, mesélték kollégák, hogy micsoda dolgok vannak :-/

nemtom, anyám is szarul viseli.. pedig neki mindjárt vége.. :DDD cukros, magasvérnyomásos, minden baja van..

lilaliba.otvenedszer 2014.10.31. 18:42:10

aszondjahogy.. benne vagyok egy 1997-es törvényben, a keresett résznél hivatkozás, hatályon kívül helyezte a 2013-as blabla törvény.. írom a keresőbe az adott törvényt, hát azt meg juszt sem találja, vagy éppen azt is hatályon kívül helyezte egy újabb, amit szintén nem talál.. nóóóóórmálíííííííííííííííííís? (alapjáraton elég mély hangom van, de verem a magas C-t, meg a laptopot is..)
süti beállítások módosítása