Ne ess kétségbe, ess inkább teherbe!

Ne ess kétségbe, ess inkább teherbe!

5. hét - a kezdeti hányattatások...

2014. október 14. - Mangalány

Szóval eltelt egy újabb hét. Szombat délután játszóterezni indultunk a kölyökkel, ahogy az egy minőségi családhoz illik, anyóst áttettük vasárnapra, aznapra mondtak egy kis szelet, gondoltuk, pont jó idő a sárkányeregetéshez. :D

Játszótér: hát igen. Ilyen, amikor az elszigetelt békés magányból beszabadulsz a liberalista gyereknevelés fellegvárába. Kb. 5 perc után jutottam el oda, hogy felrúgom a Zsombika nevű gyereknek csúfolt majomivadékot, amikor anyukája volt szíves rászólni, hogy "Zsombiiiikaaaaa, ne lökd le a kislányt a csúszdáról..." Ne bizony, mer' meghalsz... Egy kb. 6 éves forma kissrác a delikvens, aki a szó szoros értelmében félretaszította a lányom a csúszda legtetején, nem is egyszer. Nem tudjátok, Vekerdi tán írt valamit arról, hogy a gyerekre káros hatással van, ha kivárja a sorát?! Jó, Minimangának volt több esze, néhányszor lecsúszott, utána megindult a távolabbi részek felé, sétálgatni. Hősünk a nyomunkba szegődött, és némi elégtételt éreztem, amikor a gyerek nekiállt a másik csúszdán csúszó kölyköket kaviccsal dobálni, majd széttörte a saját műanyag játékát. A többi szülő összevon szemöldöke édesapát visszavonulásra késztette, úgyhogy felcihelte a valószínűleg woodstocki memoárokon szocializálódott anyukát, és a kisebbik tesót. Zsombika tekintete egy végórás tömeggyilkoséval vetekedett, de a megdobált gyerekek szülei állták a pillantását. :DDD

Nem kis izgalommal vágtam neki kedden a szájsebészetnek. Ott is akadt egy kis félreértés, a beutaló orvos szerint lyukas a fogam, a szájsebész szerint tömött, szerintem pedig le van törve a fél fog. Mindegy, megegyeztünk, hogy most nem piszkál a számban, mert okés, hogy van terhesek részére kiváló fájdalomcsillapító, de ha vésni kell - ami törött fognál nem elképzelhetetlen -, akkor az annyira nem törpös. Tett  egy gyógytömést, és figyelmeztetett, hogy ne egyek 3 órán át. Hah, ha tudta volna, hogy ez az átok másnaptól még vagy 2 hónapig állni fog...

Szerdán Mikromanga bejelzett, hogy most már koncentrálja rá is. Egyszerűen fogta, és egy csomót kötött a gyomromra, vagy nem tudom, de azóta a napi 8-10 hányás az alap. Egy pár nap után kitapasztaltam, hogy a pirítós és az almakompót egész jó, most már kevesebbet hányok, de gyakorlatilag egész nap fáj a gyomrom, és valsz az epém is a fülemen bugyog ki. :/ 

Azt hiszem, használ Minimangának a TSMT. Vagy legalábbis egyik délután kimentem a fürdőszobába, és csak azt hallom, hogy "bojszót főztem, jól megsóztam, meg isz paprikáztam...", és az egyik kedvenc játékát lóbálja-rázza, ahogy mi szoktuk őt a lepedőben. 5 perc alatt a Katrina hurrikánt meghazudtoló pusztítást vitt véghez a szobában... 

Mivel hétvégére pazar időt jeleztek, megkérdeztem a férjem, hogy nem akarnánk-e kifesteni. Márhogy én már tavaly akartam, de a kifogásai erősebbeknek bizonyultak... :D Sóhaj, és nekiláttunk. Most olyan a két szoba és a fürdő, mintha 2 fészekrakós családot sóztak volna a nyakunkba, merő emberbarátiból. :DD 

Szombaton betöltötte Mikromanga a 6. hetet. :) Ezt meg is ünnepelte azzal, hogy azóta a kávét sem bírom meginni, pedig nekem nagyon nyomós érvek kellettek ahhoz, hogy ne 4-et igyak egy nap... Kipróbáltam a gyömbért, ott és akkor tök jól esett. Másnap... Másnap meg hánytam, ha csak a palackra néztem... Hát, ez hosszú lesz... De a keddi UH a szívdobogásával, azért visszaadta a jókedvem. :)

De ez már a jövőheti mese. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hasasmanga.blog.hu/api/trackback/id/tr156793047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hóttkomolytalan 2014.10.14. 19:48:02

Gratulálok a szívhanghoz :) És persze mielőbbi javulást. Minimangával meddig tartott? (Azért zárójelben hozzáteszem, nem hozod meg a kedvem a saját babához ezzel a sok rosszulléttel.)
A sárkányeregetős mondatnál hangosan felröhögtem, a férjem sem értette, mi bajom van. Bár szerintem már nem is akarja tudni, kezdi megszokni, hogy sosem leszek normális :DD
Anyós tudja már? Vagy neki még nem mondtátok?

Mangalány 2014.10.14. 20:01:23

@Hóttkomolytalan: Minimangval a 15. hétig voltam tengeribeteg. Ne belőlem indulj ki, ez elég ritka, komolyan, sokkal több ismerősöm volt tök jól, alig 2-3 volt hányós. :))
Még nem tudja anyós sem, meg apám sem, ugye anyám solved problem, hát, kíváncsi leszek a reakciókra... Végülis mindegy, magamnak csináltam, nem nekik. :)

Hóttkomolytalan 2014.10.15. 09:08:06

@Mangalány: Basszus, éjjel veled álmodtam. Kiderült, hogy te vagy Katalin hercegnő. :DD
(Gondolom, jól összemostam álmomban a te rosszulléteidet és a róla szóló híreket)
Tényleg, mit szeretnétek inkább, fiút vagy lányt?

Mangalány 2014.10.15. 09:54:00

@Hóttkomolytalan: Én most inkább egy wellness-hétvégét szeretnék... Hát izé, lányt... :) Persze, fő az egészség meg mittomén, nem is azért, de mégegy kislány, hmmm... :)

Hát tudod, nekem is jobb lenne, ha én lennék Katalin hercegnő. Anyagilag mindenképp. Bár az uram biztos zokon venné, ha a derékig érő haját le kellene cserélnie Vilmos kopasz fejére... :DDDD De ahogy Kelemen Anna mondaná, van az a pénz... :DDDDD

makimano80 2014.10.15. 10:47:29

@Hóttkomolytalan:
"Anyós tudja már?" Egy pillantaig elgondolkodtam, hogy csak nem olyan gonoszak Mangàék, hogy milyen sàrkànynak tartjàk....Hàt izé...most keltem, na. :-DD

makimano80 2014.10.15. 10:50:18

@Mangalány: Eloszor is itt is gratulàlok , hogy minden oké! :-)
Màsodszor meg, annyira jol irsz, olyan jo humorral, hogy nem tartom elvetélt otletnek, hogy a végén ezt a naplot osszefuzd és megprobàld kiadatni. Egy kis plusz pénz meg nem àrt. En megvenném konyvként még ugy is, hogy folyamatosan olvaslak. ;-)

Hóttkomolytalan 2014.10.15. 11:45:18

@makimano80: Hát, aki csak most kelt :P Egyébként folyamatosan olvasva tényleg félreérthető a dolog :DD

Mangalány 2014.10.15. 12:36:37

@makimano80: Nem, anyós nem tudja még, hogy sárkánynak tartjuk. Bár biztos sejt valamit... :DDDDD

Olyan Bridget Jones-féle naplóra gondolsz? Amúgy meg tényleg semmi extra, csak az, hogy velünk mindig történik valami ökörség. :DDD De köszi az elismerést. :)))

makimano80 2014.10.15. 14:33:07

@Mangalány: Jo, de egy iràs nem feltétlen attol jo, hogy mirol szol, hanem attol, ahogy azt eloadjàk. Ez utobbi nélkul akàrmilyen izgi torténet is lehet unalmas.
Te meg, mondjuk azt, hogy felkel a nap, még azt is képes vagy ugy eloadni, hogy az ember fetreng a nevetéstol. ;-)))

fleur_de_lys 2014.10.15. 19:29:51

Liberalista, persze.... még szerencse, hogy itt nem a Vakmacska a szerki, mert repülnél a libsizésért! ;P
A Bayer Zsótti nem a kedvencem, de neki volt egy szösszenete a Liberális nevelésrűl, könnyesre kacagtam rajta magam.
Egyébként bevallom, ezért utálok játszótérre járni a gyerekkel, nálunk nem is mindennapi program, pont az ilyen Zsombikák és szüleik miatt. Mindig, mindenhol van egy.

Szurkolok, Manga, hogy rókakoma egy házzal odább álljon végre. És a fogadhoz is, én most küzdök vele (némi gyulladás esete forog fenn, kis törött töméssel fűszerezve, gyulladt fogínybe ágyazva, úgyhogy első körben lórugás antibogyó, amitől már a második után fájt a gyomrom). Ez a fogászat dolog pl. egy olyan alattomos, időzített bomba, amire senki nem figyelmeztetni a gyanútlan kismamákat. Mármint hogy teherbeesés előtt MINDENKÉPP tetesd rendbe, mert utána qrva sokáig nem tudod és csak a nyűg van vele.

Mangalány 2014.10.15. 19:45:59

@fleur_de_lys: Hát én rendbe akartam rakatni a fogsort, de Mikro megelőzött. Ennyit Czeizelről, meg arról, hogy 23 éves kor után legalább fél év kell a teherbeeséshez...

Na, most tényleg nem az egy gyerekes anyatigris beszélt belőlem, de kajak hülye volt a kölyök, már a tekintete is zavaros volt. Meg gondold el, hogy a kis két éves már csúszna le, és AKKOR túródik elé, meg rálépett a kezére, amikor megelőzte a felfelé vezető létrán. Anya meg bamba képpel bámul a semmibe. Pff. :/

Mangalány 2014.10.15. 19:46:51

@fleur_de_lys: Na, akkor te is benne vagy a lecsóban... Meddig kell szedned a gyógyszert? És ki fogják húzni, vagy így még megmenthető?

lilaliba.otvenedszer 2014.10.22. 20:07:41

jaj ja, csak ideértem.. olvasok is, a múlt hetiről is lemaradtam, meg úgy általában mindenről.. de ez most nem az én felületem :D
süti beállítások módosítása