Ne ess kétségbe, ess inkább teherbe!

Ne ess kétségbe, ess inkább teherbe!

4. hét

2014. október 08. - Mangalány

 

 4. hét

Ott tartottam, hogy a szombati kétcsíkos rózsaszínű varázs elöntötte az agyunkat, ezen felbuzdulva vasárnap naaaaagy családi bevásárlásra indultunk. Na, ott éreztem először igazán, hogy állapotos vagyok. Idegállapotos. Minimanga egész nap nem volt hajlandó enni, és persze, hogy a multi közepén esett le a vércukra, ami kihozta először belőle, majd belőlünk, végül pedig a felebaráti vásárlókból is az állatot. Végülis a kezébe nyomott keksz mentette meg a helyzetet, meg a pénztárosnőt az epilepsziás rohamtól. :D

A jólsikerült bevásárlás után este fürdetés előtt látom ám, hogy a lány testén egyre több kiütés van. Gondoltam, közlöm ezt a tényt a férjemmel is, akit épp egy diókrémes üvegbe hajolva találtam meg. Bevezetésképp megmondtam neki, hogy akkor innentől leszarom, hogy fosik-e-é-e vagy nem, nekem ne vérnyogjon, majd mondtam, hogy hétfő reggel randizunk a háziorvossal, mert nem tetszik nekem Minimanga. "De miért, olyan szép baba..." Te hülye, a kiütései... "Jaaaaavagyúúúgy"... :DD 

Hétfő reggel fél 9, vonulok a talpig rózsaszínbe bujtatott Minimangával a váróba. Ahogy belépünk, a kölyök megpillant egy kislányt, akin hellokittys felső van, mire elsötétül a kis arca, és szemrehányóan közli, hogy "baba jujáján cica!!" Kicsim, a tiéden is. De kit érdekel, ha a zsákmányszerzési ösztön már beindult... A váróban egyre többen lesznek, én épp azon gondolkodom, hogy még ajándékba egy szárazleprát is ránk ragasztanak a gyanús kinézetű betegtársak.. Na, 1 óra várakozás után bejutunk - közlöm, 2 gyerek volt összesen előttünk... - , vetkőzzenek, nesírjfoglakálljfeldoktornőhaddnézzenmeggyerevissza, és mehetünk is. 

A többi napunk már nyugisan telt. Őszintén szólva, csak este, a gyerek fektetése után tudtam azon gondolkodni, hogy újra terhes vagyok. De, ha ez mégoly hülyén hangzik is, jobb így. Nincs agyalás, nincs állandó gondolkodás, hogy milyen bajok lehetnek, hogy vajon egészséges lesz-e, hogy jaj, szedjek vitamint vagy ne, nincs felesleges aggódás. Még akkor sem jelent meg álmomban Czeizel szemrehányó tekintete, amikor egyik este vacsorára gumicukrot és alkoholmentes gyümölcsös sört ettem. :D 

Apropó, kaja. A kívánósság most is megvan, még nem durván, de azért egy délután kovászosuborkaleves babapiskótát ettem. Na, ezt ugyan nem szándékosan, Minimanga falatozta a piskótát, majd a felét rátette a tálcára. Gondoltam, megeszem, de nem számoltam azzal, hogy azon a tálcán korábban a kovászost kilötyögtettem... Garantált hányinger, ha valaki rosszul kíván lenni. :DD

A kívánósság mellett a fáradékonyság is megjelent. És ezzel párhuzamosan az éjszakai ébredés is. Jó párosítás, nappal fáradt vagyok, éjjel meg kipattan a szemem. Egy éjjel a férjem is velem virrasztott. Na, semmi voluntarista hajlam, csak amikor meg akartam nézni, hogy hány óra van, leejtettem a mobilt, az meg volt szíves felverni 500 méteres körzetben mindenkit. 

Eltelt hát még egy hét. A következő szombaton újra teszteltem, a második csík egyből megjelent, nem is kellett kivárni a hatóidőt. Erősödik a kis zigóta, növekszik, más dolga nincs is most. :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hasasmanga.blog.hu/api/trackback/id/tr466765043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fleur_de_lys 2014.10.08. 15:27:58

:D
A koviubis babapiskóta gondolatától mondjuk most kissé felszaladt a savam....

Mangalány 2014.10.08. 16:58:38

@fleur_de_lys: :D Kellőképp elvette az én kedvem is a további csemegézéstől. :D

makimano80 2014.10.08. 19:06:18

Hmm. De most mi a baj? A koviubi jo. A babapiskota jo. Egy helyre megy, nem? ;-p :-DDD

Ismét elég mulatsàgosra sikerult a naplo. Mi lesz Minimanga pottyeivel? Kiderult mitol lehet?

lilaliba.engeddma 2014.10.08. 20:11:15

na, a mai fos nap után kellett ez :)))) a pöttyös MiniMangának jobbulást, uradnak no comment.. :DDDD különben a babapiskótára nekem is szarul reagált a szervezetem, úgy begörcsölt a vesém, hogy menten ríva fakadok.. :DD

Mangalány 2014.10.09. 08:30:19

@lilaliba.engeddma: Ma mégy dokihoz? Remélem, nincs nagy baj!!!

Mangalány 2014.10.09. 08:33:40

@makimano80:
:DDD Persze, olyan finom, mint a fokhagymás csoki. Bér inkább bele sem gondolok, tegnap megjelent a durva rosszullét, most pár hétig a kaja gondolatától is hányni fogok. :DD

Minimanga pöttyeit egy vírusfertőzés okozza, illetve nem kifejezetten a pöttyöket okozza, csak ez is egy tünete. Állítólag ebben a korban egy sima megfázás is járhat kiütéssel.

Megyek, meg kéne kajáltatni a kölyköt, remélem, kibírom hányás nélkül. Bár, ha még sokáig nézem Dorat és Diegot, akkor nem biztos... :DDDDD

lilaliba.otvenedszer 2014.10.09. 09:26:32

@Mangalány: oszt vajh miért kellett újra regisztrálnom.. mindegy :D vérvételen voltam reggel, vinnem kellett vizeletmintát is.. elnéztem a többi vizeletmintát, és befostam :DDDD vagy az enyém nem stimmel nagyon, vagy az övéké.. :DDDD 4 kémcsővel vettek le (broaff), eredmény vagy holnapra, vagy hétfőre.. egyelőre szedem a koktélomat, aztán meglátjuk, mi lesz, a vérvétel többet fog mondani :)
veled mizu? :)

Mangalány 2014.10.09. 09:56:45

@lilaliba.otvenedszer:
:DDD ötvenedszer... :DDD

Remélem, holnapra már kitenyésztik a kis alient a csurgatásodból, biztos találnak benne nemkevés érdekességet. De szép munka is a laboránsoké! :DD Azé' jó lenne, hétvégére nem maradnál gyógyszer nélkül.

Tegnap este megjött a hányás, ma tiszta szarul vagyok. Úgy tudtam elmosogatni, hogy bekötöttem az orrom, és füstölőt gyújtottam, különben kiteszem a taccsot a szagoktól.

Hóttkomolytalan 2014.10.09. 10:07:26

Ideértem én is :)
Manga, mosogattass a férjjel, hátha attól nem hánysz be :)

fleur_de_lys 2014.10.09. 11:00:17

Részvétem Manga a hányás miatt. És igen, mosogasson a ház ura! Nálunk Ketteskénél a nagy peluscseréje volt a kritikus pont. Sokszor vártam meg vele a férjemet.

Liba, gyógyulj!

Mangalány 2014.10.09. 11:36:55

@Hóttkomolytalan: :DDDD A férjem üzeni, hogy ő is hány a mosogatástól... :DDDDD

Mangalány 2014.10.09. 11:40:47

@fleur_de_lys: Na, az még a másik érdekes dolog lesz... Pff, biliztetni sincs sok kedvem, de azt meg már muszáj lenne... Hát majd viszek lavórt is mellé. :DD

makimano80 2014.10.09. 16:40:40

@Mangalány: Szegény Minimanga! A virus fertozésre nem jo az antibiotikum. Remélem azt nem kapott! Mondjuk az orvos ezt valoszinu még jobban tudja, mint onjelolt dr. makimano. ;-DDD

Sajnàlom, hogy hànykolodsz! Azért a folyadékot igyekezz potolni.

Kérdezd meg kedves férjurad, hogy aztàn, ha nem lesz tobb tiszta tànyér mi lészen? Onnantol elorecsomagolt mikros kaja lesz a menu, vagy hogy? ;-p

Az enyém mosogat, csak sajna nem abban az utemben, ahogy én szeretném. Igy elofordul, hogy hogy, hogy nem sikerul beeloznom. :-))

Mangalány 2014.10.09. 16:56:43

@makimano80:
Nem, nem kapott antibiot, sőt, azzal indított, hogy erre nincs olyan szer, ami gyorsítaná a pöttyök elmúlását. Gondolta, megelőzi esetleges paramami kérdésözönét.

Iszpm eleget, most főzök egy kis levest, úgy megkívántam. :) Apjuk a héten bevásárolt mirelitkajából, a jövőheti folytatásból kiderül, hogy miért, a következő sztem a papírtányér lesz. :DD

makimano80 2014.10.09. 17:46:29

@Mangalány: Ugy is kell azt. Kornyezetvédelem, ujrahasznositàs. Eloszor a soralàtétrol emeli a korsot, hogy ne hagyjon takaritanivalot, aztàn arrol eszi a porkoltot. ;-DD
Mondjuk irtad, hogy a férjed mindig leeszi magàt, az asztalt, a foldet, a macskàt. Mi lenne, ha egybol a padlora helyeznéd az ételt? Akkor, csak felmosni kell? Mondjuk a leves egy kicsit necces, bàr szivoszàllal az is megoldhato. ;-DDDD
Ma nagyon kostruktiv otleteim vannak! :-DD

lilaliba.otvenedszer 2014.10.09. 18:48:18

a hányástól én is mosogatok.. vagy mi, izé, a mosogatástól én is hányok.. :DDD
gyógyulgatok, szedem a dilibogyót, amit kaptam rá, meg is látszik.. alapjáraton is ki vagyok készülve, ez meg még rátesz egy lapáttal.. komolyan mondom, mint egy idült alkoholista vagy egy drogos.. mehhh :DDD

Mangalány 2014.10.09. 18:49:34

@makimano80: Nem mondasz hülyeséget, majd a macska táljába tálalok, így legalább a cicusok is megkapják a jussukat, és az uram sem nyammog órákig, mert akkor a kis rihesek eleszik előle... :DDD Azokra is ráfér egy kis hajsza, már olyan kövérek, nekik kell stria elleni krém, nem nekem. :DDD

Mangalány 2014.10.09. 18:51:30

@lilaliba.otvenedszer: Egyszer én is vért pisiltem, akkor írtak egy gyógyszert, egy szemet kellett bevenni, fél órán belül bealudtam tőle, de használt. :)) De amúgy jobban vagy, érzel már valamit?

makimano80 2014.10.09. 19:07:43

@Mangalány: Te, el ne kuld szegény macskàkat ultrahangos stria kezelésre. Nekik a bundàjukban van a csik. Az nem jon le, csak borotvàval, ééérteeeddd?? ;-DDD

Mangalány 2014.10.09. 19:13:27

@makimano80: :DDDD na, nem, ezek tényleg kövérek. Putyinnak olyan dereka van, mint nekem. Bár az uram szerint ez inkább engem minősít, semmint a macskát... .DDDDD

makimano80 2014.10.09. 20:44:35

@Mangalány: A férjed egy arany ember. ;-))))))))))

Pedig Putyin igen csak sportos alkat lehet. A sumo is sport, nem? :-o ;-DDD

lilaliba.otvenedszer 2014.10.09. 20:53:56

@Mangalány:
alakulok.. félek a vérvétel eredményétől, dr. Google meg a szakdolgozatom suttognak a fejembe holmi kismedence-gyulladást.. pedig még be se írtam a tüneteimet.. ;-DDDD

Mangalány 2014.10.09. 21:04:13

@makimano80: Peeeersze, Makikám, meg a fedettpályás távolbanézés, az is sport... .DD

Mangalány 2014.10.09. 21:05:04

@lilaliba.otvenedszer: Azé' ne a legrosszabbra gondolj. Hátha holnap már okosabbak leszünk. Mármint mi biztosan, te még kérdéses.... :DDDDDD :)))

lilaliba.otvenedszer 2014.10.09. 21:50:26

@Mangalány:
a jelenlegi agyi kapacitásommal (ami 15%-on működik kb) holnapra lenullázódik minden agyi tevékenységem.. :DDDDDD
Héé, én világbajnok távolbanéző vagyok, az igenis egy kemény sport!:)))))

lilaliba.otvenedszer 2014.10.10. 13:48:18

@Mangalány:
megmaradok, muahaha :)) semmi kóros nincs.. meg annyi, hogy mivel, mint megtudtam, jóanyám cukros lett a kis alientől, ezért ezentúl évente nézetnem kell a cukromat. elolvastam háromszor, mit írtam, mer' az agyam elhagytam valahol útközben :D

Mangalány 2014.10.10. 18:32:56

@lilaliba.otvenedszer: Tyűha, akkor az örömébódottá mégsem akkora... :/ Amúgy ártani nem árt, ha nézeted a cukrod, inkább feleslegesen, mint későn. :)

nusikadrága 2014.10.10. 22:18:05

Csácsumicsőváz! Én eztet e nem értem! A nusika, egy elvetélt próbálkozás volt amivel még tavaly próbáltam belépni valahova, azóta nem láttam a drágát. Most meg regeltem ide, csak még nem küldték a linket, és azt sem írták hogy baj lenne a reggel, na jó mondom, a célért mindent, akartam hogy tudd, hogy itt vagyok ám, akkor feláldozom kétes lábakon álló anonimitásom, fb-profillal írok, erre jött a nusikával! Szóval, itt vagyok, figyelek, remélem a reg is a helyén lesz, próbálkozom :-) Sárgaszélű anyósnyelv leszek a rendetlenség kedvéért, mert csak -alapon :-)
Janka /Minakó

makimano80 2014.10.10. 23:06:56

@nusikadrága: Hehe. Az elso két mondatod utàn ràjottem, hogy ez, csak is Te lehetsz. ;-DDD

makimano80 2014.10.10. 23:15:15

@lilaliba.otvenedszer: Egy pillanat! Ha semmi korosat nem talàltak, akkor mitol fàj a veséd? :-o

Az a dilibogyo, csak placebo. Mert, ha a vesédre irtàk, akkor hogy hathatna rà a dilibogyo? Az agyadon meg làthatoan nem segit. ;-p :-DD
Bibi! Nekem màr meg se probàlnak ilyenekt irni! Mindenki tudja, hogy menthetetlen vagyok. :-DDD

Mangalány 2014.10.11. 10:00:05

@nusikadrága: Háhá, le sem tudtad volna tagadni magad, te anyósok nyelve! :DD Isten hozott, "meg egy nagy fekete autó", ahogy Pelikán elvtárs mondta...

Várom a minőségi, építő jellegű, oppardon, konstruktív hozzászólásokat. "Kizárólag mélyenszántó" jeligére. :DD

Hóttkomolytalan 2014.10.11. 10:17:16

@Mangalány: Jöttem konstruktívan: Mikor lesz következő rész? :D Igazán idehányhatnál nekünk valamit :P

Mangalány 2014.10.11. 10:26:13

@Hóttkomolytalan: Parancsolj:

B L Ö E E E E E E E ... :DDDDD

Jövőhét. :)

makimano80 2014.10.11. 15:19:31

@Hóttkomolytalan: :-DDDDDDD

Manga, nem muszàj àm szo szerint! ;-DDDD

Mangalány 2014.10.11. 15:26:03

@makimano80: Nem, én kérlek, komolyan meghánytam-vetettem Hóttkomolytalan ötletét... :DDDD

nusikadrága 2014.10.11. 16:14:17

@Mangalány: és maki

Zsákkal az ujjamon is megismernétek :D Tényleg?
Nemrég vettünk egy sárgaszélű anyósnyelvet, és nagyon megtetszett, de a nusikával az a gond, hogy ahova akartam, a porontyra kommentelni, oda nem tudok, egyszerűen nem küldi el, még nem küldte a reget, szarok rája, leszek én mától nusikadrág! Még rímel is :D A változatosság gyönyörködtet, de sajna így a nusikával már nem anyázhatok szabadon a ba-n :D Amúgy úgy jön ki az egész, mintha szokásom lenne konteozni, vagy épp én lennék Rita az aktuális álnickkel :D

Természetesen csakis konstruktív és minőségi kommentet izzadhatok ki, és igyekszem rávilágítani a kognitív disszonanciára egyes hozzászólásokban és empatikus módon konstruktivizálok..jesszus, ne is kérdezd, köszönöm most egy hangyafasznyit jobban, de majd elalszom ülve, nem , még nem látott orvos. Megyek , itt még bolondokháza van, aztán olvasni is fogok este :-) Te, Léna megállás nélkül beszél dél óta, esküsz nem túlzom, megállás nélkül, zsong a fejem, fáj a fülem, baromira érzékeny vagyok a zajokra iylenkor, kiborulok egy leeső tűtől is. Na , csá!

lilaliba.otvenedszer 2014.10.11. 19:00:55

jajmá dicsak mit csináltok ti itten, amíg én szülinapi zsúron zabálom a tortát, hát na! :D
Maki, van hasonló bárányom, mint ami a profilképed :)))))))

lilaliba.otvenedszer 2014.10.11. 19:05:04

@Mangalány:
te állat :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Kedves Janka, üdvözlöm destruktív, ezoterikus köreinkben. Kívánom Önnek, hogy találja meg a Koejjói magasságokba vezető utat eme remek blogon. Anyósnyelv sose keserítse életét, és ellenségeinek kívánom, hogy legyen tíz gyűrűjük, de ujjuk meg egy se! Éljen az empátia, a kognitív disszonancia, és a tolerancia! Egy dakota közmondással zárnám soraimat: Aki délután megeszik két szelet tortát, az estére okádna szíve szerint.. Dicsértessék!

Mangalány 2014.10.11. 19:10:40

@nusikadrága: Így van, a legjobb állat a mélytengeri szarokrája. :DDD Akarsz a poronyton is kommentelni? Nincs elég pszichopata a BA-n? :DDD

Így van, csakis akadémiai magasságokban lehet hozzászólni a témához, szigorúan a témához, és csakis akkor, ha a gyes alatt legalább egy akadémiai székfoglalót már írtál. Nem majd lemegyünk pórnépbe. hah. Még a feltételezés is...

LÉna abbahagyta már a dumát? Fú, nem lehet semmi, én is néha hülyét kapok, amikor Minimanga 40szer egymás után elmondja ugyanazt, mintegy gyakorlásképp. Jobbulást, már ha... :)

makimano80 2014.10.11. 19:23:16

@lilaliba.otvenedszer: Nos, ez kérlek egy funkcionàl tàrgy, nem csupàn holmi pluss figura. O egy hatalmas pàrna és Turogomboc a neve.
Van egy ugyanilyen, ama pàrna egy kovér macskàt formàz vala.

Bakker! Megfertoztetek ezzel a hulye dumàval.

Elkuldhetted volna nekem az egyik szelet tortàt, de igazàn. ;-DD

makimano80 2014.10.11. 19:26:15

@nusikadrága: Az legjobb baràtnom kozépso fia volt ilyen. Nonstop dumàlt, de az se zavarta, ha vki beszélgetett (volna) mellette. Nekem is zsongott a fejem tole fél ora utàn. :-))))

lilaliba.otvenedszer 2014.10.11. 19:34:46

@makimano80:
elnézést kérek, Hölgyem, hogy anti-empatikus voltam, és megsértettem a párnája lelki világát!

makimano80 2014.10.11. 19:40:57

@lilaliba.otvenedszer: Azt mondja nem sértodott meg., csak most olyan lapos a hangulata. Talàn, mert rajta fekszem és gombolyded alakja némiképp amorf lett. :-))))

De rossz, hogy màr sotét van! Pàr hete még vilàgos volt ilyenkor. :-/

lilaliba.otvenedszer 2014.10.11. 19:44:11

most mondjátok meg, egész idáig hideg volt, majd megfagyott a lábam a sportcipőmben.. vettem csizmát, erre még jövő hétre is 22-23 fokot mond.. ha nem vettem volna csizmát, tuti hideg lenne.. :DD

lilaliba.otvenedszer 2014.10.11. 19:47:22

@makimano80:
az a durva, hogy reggel, mikor elindulok a nagyvározsba, még sötét van, mire hazaérek, addigra meg már sötét van.. utálom

makimano80 2014.10.11. 19:54:29

@lilaliba.otvenedszer: Vegyél egy téli kabàtot is és akkor lesz 30-32 fok is. ;-DDD

Igen, ez egy nem szeretem idoszak. Mikor kint szépen sut a nap, akkor meg a munkahlyen rohadok, te a suliban, vagy a munkahelyen. Manga meg a slozin, màr, ha eléri....

Bocsi, Manga! Majd te is beszolhatsz, ha én jàrok a te cipodben. ;-D

nusikadrága 2014.10.11. 21:17:16

@lilaliba.otvenedszer:

Szia Liba! :-)
Miért ötvenszer? Köszönöm szépen a jókívánságokat, majd előveszem őket ha vidítani akarom magam, maki, a tiéid is :-)
Anyósnyelv! N eis említsd! Jövő héten megyünk haza, már előre feláll a szőr a nyomromon és borsódzik :D Ver a víz az anyós szóra mint pavlov kutyája a csengőre.
Egészségedre, egyél helyettem is :-) Szólj rám ha elindulnék az unprémium kategóriában, majd igyekszem leckét venni..
Itt nem is volt jó idő! Legalábbis délután 4-ig borult volt és 15 fok max. Szanaszét tépem az arcom ha most aze gyszer bejön a jósoknak az időjárás, azt vettem észre, hogy a másnapit sem tudják belőni , úgy általában manapság.
Van még dakota közmondásod, golyóstoll?

nusikadrága 2014.10.11. 21:19:42

@makimano80:

Na, Léna pont ilyen, és kacsa is kezdi! Amúgy én is iylen volta, egyre több minden kerül elő az emlékeimből a gyerekkoromból, ahogy nőnek a gerekek. Határozottan rémlik, hogy anyámék is szólnak, hogy hagyjam őket beszélgetni, meg az elkínzott arcuk mikor bólogatnak üveges szemmel hótfáradtan, hogy igen, persze :D Visszakaptam. Amúgy a kommentjeimből is látszik, hogy nem túl meggyőző a javulás, és akkor még nem is beszéltünk :-)

nusikadrága 2014.10.11. 21:23:42

@Mangalány:
Asszem még tavaly volt, terhesnapló volt, még terhes lehettem, és akkor valamit akartam, de aztán nem engedett ezzel a nickkel, illetve nem küldte el. Azóta nem próbáltam mással sem. Nem az hogy akarok, de nem zárnám ki ha nem lennék lusta, az anyósnyelvet is a nutella tesztet a táfelspiccen regisztráltam. Nem akarok mindenhol minakózni, akkor sem ha nincs miért sunnyognom, inkább névvel mint egy állandó nickkel :D
Tinicset a pórnépnek-blog :D
Abbahygta, alszik :-) Neked is kitartás minihez, de ők nem adják fel, fáradhatatlanok, előbb dőlsz te ki :D

nusikadrága 2014.10.11. 21:25:03

Micsoda értelmes fogalmazás :D
Szóval a táfelspiccen volt egy nutella teszt, és ahhoz hozzászóltam, és oda kellett a t-home-os reg, és az az anyósnyelv.

makimano80 2014.10.11. 21:25:30

@nusikadrága: :-DDD Akkor a lànyok orokolték a locsifecsi génjeidet? ;-)))))))) Hogy miminden nem oroklodik? ;-DD

Mangalány 2014.10.11. 21:31:35

Én már kidőltem, csajok, reggel 7től este 8ig hánytam, a férjem basztat, hogy nem eszek, sovány vagyok, nem, nem fogja fel. Nekilátott ma festeni, persze, a hibajavításig jutott, mert jöttek egy csomóan munkaügyben, ja, méghogy a nők beszélnek sokat, hát, a pasik sokkal többet pofáznak, pláne, ha munka lenne... Most Robert Downey Jr-ba fojtom a bánatom, bár most mellette is max aludnék, vagy szólnék, hogy takarjon be, ha végzett. :DDDDDDD

Mangalány 2014.10.11. 21:37:45

@nusikadrága: Hú, mecccsoda álomállás, teszter a nutella-gyárban.:DDDDD

lilaliba.otvenedszer 2014.10.11. 21:54:31

@nusikadrága:
Egy másik dakota közmondás szerint, ha hétfő délutánra mondják a hidegfrontot, akkor Győr-Moson-Sopron megyében már vasárnap este megfagynak!
Továbbiak is vannak: Ha allergiás vagy az olajos magvakra, ne egyél meg fél zacskó hántolt szotyit! Aki a meleget szereti, hóember nem lehet!

lilaliba.otvenedszer 2014.10.11. 22:00:24

@Mangalány:
küldd át hozzám, én talán nem hányom le, kezelgethet, úgyis szarul vagyok megint :DDDDD

lilaliba.otvenedszer 2014.10.11. 22:00:57

@lilaliba.otvenedszer: mármint nem az uradat, hanem Robertet.. még mielőtt.. :DDDDDDD

makimano80 2014.10.11. 22:11:49

@Mangalány: O, te szegény! :-( Azért elég vacak lehet az àllando rosszullét. Plàne, hogy kozben azért Minimangàt el kell làtni.
Drukkolok, hogy mielobb elmuljon ez az idoszak!

nusikadrága 2014.10.11. 23:01:37

Jóccakát manga, maradjunk azért annyiban, hogy ezen a Roberten nem vesznénk össze :-) Án amúgy is elaludnék mellette.
Férjedre meg hánnyá rája, hátha nyugton maradj, ha már így haltudóskodsz :-) Nemtom hogy kell ezt minőségi módon kisujjfeltartva latinul mondani, milyen lógus, tológus..

nusikadrága 2014.10.11. 23:03:19

Ja, nem az volt a cikk, hogy a nutella is szarabb itthon mint nyugaton. Erre írtam, hogy ja, meg a bébiétel is, elég a müllereen nutellát és hippet megkóstolni egy dm-es vagy egy teszkóssal.

nusikadrága 2014.10.11. 23:04:32

Ez simán öröklődik, a hangszín is, felfedezni vélem Lénában az én bicskával cizellált hangom.

nusikadrága 2014.10.11. 23:07:05

@lilaliba.otvenedszer:

Liba, igazad van, de azt is mondhattad volna, hogy itt mindig fúj a szél és harangoznak :-)
Hú, multkor olvastam, hogy volt egy faszi, aki majdnem bekrepált mert a csaja mogyorót evett órákkal a smár előtt, és ő durván allergiás volt rá, megizzadtak mire kiderült mi a faszi baja...

nusikadrága 2014.10.12. 15:52:11

@makimano80:

Jaj Maki, eszembe jutott valami, lehet te is ismered, vagy hallottál róla. Eszembe jutott valamiről egy régi klip, aztán jött a többi amiket szerettem. Ez a Tryo nevezetű együttes, anno mikor még férjem is a pasim volt csak, és 5 hetente járt haza messziországból, és még nem voltam egyszer sem megtermékenyítve, és otthon meg szegeden laktam, és egy normális zenecsatorna volt , valami francia, és a faszom televolt mindennel, vadásztam ezekre a zenékre, nagyon megnyugtattak, olyan Jamaicai fílingje van, olyan nyugi haver, bebaszunk és kiülünk a plázsra és dont vöri :-)
Megkerestem őket, nem tom miről szólnak, egy mukkot nem értek belőlük, de imádom a hangulatát, és gyakoraltilag csak az az egyetlen mentség szerintem a francia nyelvre ha ékenekelnek rajta :D:

-www.youtube.com/watch?v=kr-OmVmLlpM

-www.youtube.com/watch?v=srb0lAK5wbA

-www.youtube.com/watch?v=tRSBse5oFug

Az uccsótól és az elsőtől mindig jókedvre derülök :-)

Mangalány 2014.10.12. 19:41:38

Nekem mérafrancér nem jelennek meg a kommentek, csak órákkal később?! He? Anyósnyelv-Nusikáét MOST látom. :/

makimano80 2014.10.12. 19:58:53

@nusikadrága: Nem ismertem oket. Igy én is, csak pàr szot értek. Amugy nem rossz, bàr én nem vagyok odàig a reggae-ért. :-)

Mangalány 2014.10.12. 20:04:55

@makimano80: Én utáltam a raggiet, de a terhesség után megszerettem. Komolyan, hülye hormonok... .DDD

makimano80 2014.10.12. 20:16:10

@Mangalány: Még a zenei izlésre is hatàssal van? Azért ezt nem gondoltam volna. Remélem nem kapok kedvet a technora! :-DD

makimano80 2014.10.12. 20:17:31

@makimano80: Ja, màr bocs, ha ki szereti! Csak nekem az inkàbb zaj és elég durvàn kifordulnék magambol, ha ràkapnék.
Attol még màs nyugodtan szeretheti, az nem zavar. :-)

Mangalány 2014.10.12. 20:32:30

@makimano80: A JÓ technot szeretem, az igazi house-t meg elektro-t. Budait nagyon csípem, no meg a Rammstein is belevitte az elektronikus dolgokat a rockba. :)

makimano80 2014.10.12. 20:40:39

@Mangalány: En most a leginkàbb sutit szeretnék. Van is a szekrényben osszekavaros csoki fondus, csak egyenlore onuralmat gyakorolok. (No, meg nincs hozzà vanilia puding, bàr anélkul is finom.)

Ah még sàrgarépa sincs, csak lefagyasztva. Végul is....tovàbb tart....hm.

nusikadrága 2014.10.12. 21:50:17

@makimano80:

Sajnálom, hogy nem tudsz felvilágosítani mit is szeretek :D
Én csípem az ilyen zenét is, túlképp mindenféle jó zenét szeretek, nyilván van ami a szívemhez közelebb áll, de mindenevő vagyok :-) Tegnap pl Kosheent hallgattam, előtte Bach-ot, van jól bevált koktél amit bármikor, bármennyit, és ami mindig segít. Tankcsapda-szabadon-johnny a mocsokban, Madonna Hollywood, like a prayer,Tereskova -unicum, jaj mennyi van, és pár picsa-szám. Most jövök rá mennyi van :-) Meg Marley, a reggae-t is imádom, nekem nem befolyásolja a vemhesség, de az rémlik, hogy a keményebb zenéket nyomattam akkoriban többször mint a lazulós cuccokat.

makimano80 2014.10.12. 21:57:58

@nusikadrága: Kosheent én is szeretem. :-))
A cimeket le tudom forditani. Az elsonek az a cime: Bocsànat a tegnap estéért. (Szabad forditàsban, vmi ilyesmi.)
A màsodik Vidékunk himnusza.
A harmadik pedig: Te és én. Ez utobbit szerintem te is vàgtad. ;-))

Ha leirva làtnàm a szoveget, akkor tobbet tudnék mondani. Igy hallàs utàn elég sok szo kimaradt nekem. Kozben mondjuk skypeoltam is, de sajnos nem pusztàn a figyelemmegosztàson mulott a dolog. :-))

nusikadrága 2014.10.12. 23:17:19

@makimano80:

Ó, köszönöm! :-) Ez a nap sem volt hiába! Igen, most hogy így mondod, tényleg tudtam az utolsót, még akkor is ha felszínesen nem tudtam :D
A kosheen is megunhatatlan nekem, nagyon szép emlékeim fűződnek hozzá.. :-)
Egyébként a tuc-tucot , a technot én sem szeretem, nem tudom hallgatni, akkor már inkább egy Bunyós Pityu, meg Kacor Feri :D

Köszi szépen :-)

nusikadrága 2014.10.12. 23:23:58

Jaj Maki, Manu Chao-t kihagytam, őt is imádom, és szintén szép emlék. :-)

www.youtube.com/watch?v=VuktJ8mppE0

A Me gustas Tu-t biztos ismered vagy a Clandestino-t.

fleur_de_lys 2014.10.13. 13:41:37

@nusikadrága:

Ha szabad belevauzni:

Tryo erős szélsőbaloldali indíttatású, komoly társadalmi problémákat énekel meg általában, a füves mindenki-mindenkit szeret és azért mégis szép az élet hangulatban. A franciáknál egyébként is nagy divat a fiatal értelmiségiek körében a szélsőbalos eszmék sztárolása (Che Guevara mindenhol, minimum trockistának vallja magát mindenki, aki ad magára, persze az igazán mókás a dologban, hogy kb 40 éves korukra elkötelezett jobboldali nyárspolgárrá válnak ők is).
Az utóbbi években inkább a környezetvédelem felé fordult (nagy Greenpeace támogató).

Ha jó és igényes francia zenét szeretnétek hallgatni, ajánlom Zaz-t, én szerelmes vagyok a hangjába. Sinsémilia másik nagy kedvencem.

www.youtube.com/watch?v=MOk5yYLAQvU

ez meg akkor volt nagy sláger, amikor kint voltam erasmusos, azóta is elönt a melegség, ha meghallom:

www.youtube.com/watch?v=Z1H_UxE60xE

Mangalány 2014.10.13. 18:34:13

@fleur_de_lys: Fajj, de jó duma a szélsőbalosokból jobbos nyárspolgárrá válásról, amit írtál!! :) Tényleg így van, megy az entellektüellkedés ezerrel, de azért egyik sem adná fel az összkomfortos biztonságát. :DD Aztán majd jön az öltöny, a központizáras autó ABS-szel, valami kommersz színben, és a nyakkendő, anyukánál vasárnapi ebéddel. :DD

nusikadrága 2014.10.13. 22:32:06

@fleur_de_lys:

örülök, hogy "beleszóltál" :-)
Köszi, egy mukkot sem értettem belőle, hiába néztem volna utánuk attól még nem tanulok meg franciául.
Szélsőbal. Sejtettem, hogy valami nagyon nem is tudom, olyan művészieskedő, nem ártok a légynek sem, mindenki heppi és pc, és fogadjuk el, lehet, meg egyből lerítt, hogy kendermagos kiskakasok :D Természetesen a természet támogatása sem maradhat ki a sorból...
40 évesen jobboldali kispolgárok :D Ez mindenhol így van :D Mondjuk úgy vettem észre, hogy 40 körül csak szimplán kispolgárok, utána olyan 50-60 körül válnak konzervatív kispolgárokká, és jönnek a " mai fiatalokkal".
Itt is volt Che Guevara sztrárolása pár éve, erre emlékszem, mindneki ilyen pólókban járt, meg a kitűző . Az a sok kitűző! Tették a szimat-szatyorra! :D
Éltél franciában? Azért ellébecolnék ott pár évet, akármilyen is a nyelv vagy a nép, gyönyörű ország, és hónapokig tudnék csak bolyongani Páriszban, felfedezni minden kis zugát, kiülni egy padra és ábrándozni :-)

Holnap meghallgatom ezt a Zazt, már horkol a férjem mellettem, a füles meg ki tudja hol van. Anno akkor a francia adón sok jó zenét hallgattam, nagyon ment az arab vonulat is, főként Khaled-et nyomták, az is tetszett, nagyon szépen énekelte a tiszta arab zenéket.

nusikadrága 2014.10.14. 12:51:08

@fleur_de_lys:

Áá, Lys, meghallgattam az utolsó linket, az animációst, és rájöttem hogy én ezt ismerem, és szerettem anno, köszönöm, hogy linkelted, azóta is van hogy dúdolgatom, pedig már vagy 6 éves minimun, köszi, nagyon örültem neki :-)
Ennek a Zaznak meg a hangja.....valami fokozhatatlan, kurvajó, szétcsúsztam tőle, ha végre lesz kis időm , hallgatok több számot tőle.

fleur_de_lys 2014.10.15. 19:33:50

@nusikadrága:
Örülök, hogy tetszett Zaz!

éltem kint, nem sokat, meg sokat jártam ott turistaként, és hát ebből a nyelvből élek. Az ország gyönyörű, én a nyelvbe szerelmes vagyok, és az emberek sem olyan utálatosak, mint első blikkre tűnik. Kicsit faramuci népség, de szerethető.

nusikadrága 2014.10.18. 13:01:32

Azt elhiszem, hogy gyönyörű, úgy érzem hónapokat tudnék, csak Párizsban bolyongani :)
Délen meg szerelmes lennék a tájba. Nem hallottam az utálatosról, arról hallottam hogy büdik :D, meg súrolja az orruk az eget, és nem toleránsak. Faramucit hogy érted?
Milyen jó hogy sokfélék vagyunk, nálam erősen negatív a nyelv, kivéve ha énekelnek :)
A spanyol gyönyörű, jó lenne egyszer megtanulni...meg az oroszt :)
süti beállítások módosítása