Ne ess kétségbe, ess inkább teherbe!

Ne ess kétségbe, ess inkább teherbe!

23. hét - a macskák és a kulcskérdés

2015. február 19. - Mangalány

Vasárnap nagy igyekezettel készültem a tanfolyam első KRESZ-órájára. A férjem levitt autóval - ugye, pont ezen dolgozunk, hogy ne csak sziámi ikrek módjára tudjunk közlekedni -, ennek ellenére sikerült időben odaérnem. :D Már várakoztak néhányan, amikor megjelent egy idősebb néni, és közölte, hogy ő az oktató anyukája, elvileg ma neki kellene nyitni az irodát, de sajnos nem találja a kulcsát, a fia pedig Pesten van... Így bízz bármit valakire, akinek már 70 szál gyertya figyel a tortáján. (magát az előadást más tartotta volna, biztosan az ő mosolya is őszinte volt, hogy vasárnap reggel potyára kelt fel) gyorsan rácsörögtem életem egyetlen skorpiójára, szerencsém volt, még a háztömböt sem hagyták el, vissza tudtak értem jönni. De ha már így, akkor felautókáztunk Lillafüredre, és kocsikáztunk egy kört. Csodaszép még télen is, a sok hó miatt pedig egész bőhozamú volt a vízesés is. Minimanga persze mindenáron sétálni akart, de ezt már otthon, a kertben tehette meg. :)

Hétfőn jön az SMS (a törzsolvasók már sejtik, hogy adóügyben a munkahelyem), hogy azonnaldemánis menni befelé. Kijártam, hogy elég legyen szerdán bemásznom, és ha már úgyis menni kell, azt egybekötöttük egy bevásárlással. Az egyik kolléganőmbe bennakadt a hang a döbbenettől, hogy fiút várok, pedig gömbölyű a hasam... :D Hiába, no, a népi agymosás hatékonyabb, mint Goebbels propagandája 1938-ban. :D 

Most a madártalan tescoba mentünk - a változatosság gyönyörködtet -, úgyhogy helyismeret híján egy kicsit tovább tartott a bevásárlás. Mini remekül érezte magát, főleg, amikor a halacskás akváriumhoz értünk, ott egy jó ideig gyönyörködött a pontyokban. És persze az apját vegzálta, hogy "kiveszed a halacskát?". :D Aztán beleszerelmesedett valami budifertőtlenítőbe. Mindenáron hozni akarta, persze, ki van tanítva erre az esetre is: "Kislányom, az tisztítószer, tedd le." "Tisztítószej nem játék. Kéjed a tisztítószejt?" Azt hiszem a "nem játék" és a "ne nyúlj hozzá, tedd le, a szemed se vesd rá" fogalmakat még elég plasztikusan értelmezi. :D 

Hogy az egészségügy se maradjon ki, gondoltam, megkérem telefonon a házidokit, hogy állítsa ki nekem a vércukor-terheléshez és a toxoplazma vizsgálat ismétléséhez szükséges beutalókat, akkor hátha megúsznék egy 2 órás üldögélést a bubópestises tömegben. Persze, az asszisztensnővel kell beszélnem, aki értetlenkedik, hogy a toxoplazma vizsgálat már nem kötelező. És akkor megint végigmondom a vándormesém, hogy de én negatív vagyok, és van 2 saját és 2 lízingelt macskám, meg terhes is vagyok, és arról biztosan hallott, hogy elég emlékezetes neurológiai bajokat lehet ezáltal begyűjteni... "Hát, nem tudom, hogy fel fogjuk-e írni, majd beszélek a védőnővel." Na, letettem a telefont, és ugyanazzal a lendülettel el is borult az agyam, hogy 1: amíg itt a kifogásokat keresi, meg a védőnőhöz rohangászik, simán kiállítaná azt a szart, tizenkétszer is. 2: én mindent tudjak, mert az orvosok még azt sem, hogy melyik papírt hol kell aláírni. Már közel álltam ahhoz, hogy felhívom újra, hogy köszönöm, nem kell, majd egyesével lefojtogatom a macskákat, csak nehogy magácskának fáradnia kelljen. A világért sem venném a lelkemre. :/ 2 nappal később el is mehettünk a beutalóért, gondolom, addig megnéztek valami youtube-os továbbképzést, hogy hogy néz ki egy terhes nő, és milyen szeszélyei lehetnek, például, hogy egészséges gyereket akar. Döbbenet, mi? :D 

Egyik reggel amikor kimentem a fürdőszobába, hirtelen úgy éreztem magam, mintha egy F kategóriás krimiben lennék: a két kézfejem és az alkarom véres volt, de nem emlékeztem semmire. A reggeli kávé előtt elég nehezen bootoltam fel a memóriát, de azért csak leesett, hogy kora reggel még robotpilóta üzemmódban megtörölgettem az orrom ("a kezével?? Mekkora paraszt!" :D), és ezek szerint vérzett. Hurrá, nem vagyok náthás. Az élet apró örömei, ugyebár. :D 

Vége hát a henyélésnek, ettől a héttől indul a KRESZ, jönnek a vizsgálatok újra, újabb foghúzás, újabb ultrahang. Itt van lassan a tavasz is, vége a téli álmosságnak, éled a természet, újra jönnek a rohangászós hétköznapok. :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://hasasmanga.blog.hu/api/trackback/id/tr827188833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

makimano80 2015.02.19. 16:38:16

Minimangàn nagyon rohogtem. Olyan édes! :-)))))

Huh, azért ez a véres kézfej elég horror lehetett, ha hirtelen azt sem tudtad, most akkor mégis nekiàlltàl macskàt gyilkolàszni, vagy mi tortént veled félàlomban?

Irto rendes az aszisztens no is. Hàt neki nem mindegy, hogy téged hànyszor szurkàlnak meg? Nagy fàradsàg megirni egy beutalot. Ahh!!

fleur_de_lys 2015.02.19. 20:20:15

És a gyomrod sokat ég? Mer' akkó sok hajjal születik!:D

Mangalány 2015.02.19. 20:42:29

@makimano80: Áh, Mini beszarás mostanság. :) Majd meglátod te is nemsokára, én drukkolok a Riviéra felé! ;-)

De tök komoly, ránéztem a kezemre, és tök véres. Hát, mondjuk amilyen gyorsan kapcsolok ezzel a csökkentett üzemmódú terhesaggyal, mire rájöttem, hogy mi a gond... :D Végülis ott lett gyanús, hogy a képem is véres volt. És akkor marha furfangosan összekötöttem a kettőt. :D

Na ez az, látod, hogy kb. 2 perc plusz munka lenne, de nem, inkább egy fél órát baszkódik azzal, hogy ne kelljen megcsinálni. "magyar módi". :D

OriasCJ 2015.02.20. 08:05:19

Na, megint elfelejtettem a jelszavam ide... Pedig nem bonyolult :D

Nekem is az jutott eszembe, hogy oké, hogy a két alkaroddal végigtörölted a nózid... De akkor az orcád milyen lehetett??? :D mikor nekem vérzik az orrom, akkor még a lábam is véres :D Mindig körülnézek, nincs-e a közelben cápa.... A biztonság kedvéért :D

ötvöscsöpi12 2015.02.20. 16:49:07

Na ez az asszisztens is megérdemelne valami vándordíjat... :-(
De hogy ilyen erős orrvérzés, mitől??
Mini nagyon édes lehet, hogy mennyire tudja a "szabályokat", csak legfeljebb nincs mindig kedve betartani :-) Lidi is ilyen kis szabálykövető szerencsére, ha rászólok valamiért, akkor sértődötten, legörbült szájjal, de abbahagyja (általában).
Jó, hogy írtál Lillafüredről! Nekem régi nagy vágyam volt elmenni a Palota szállóba, ahol az eredeti Meseautó film játszódott. Lidi születése előtti tavasszal végre elmentünk kettesben 3 napra és pont ki volt száradva a vízesés! De azért így is nagyon nagy élmény volt, a táj, az a gyönyörű tó, rengeteg séta, pezsgőfürdő, svédasztal stb..... :-)

banyavari 2015.02.24. 15:19:56

na jó, kellett nekem Hercegovina :D most gyűröm vissza a hányást :DDDD

lilaliba.otvenedszer 2015.02.24. 15:50:53

bazzeg, hatvanadszorra csak sikerült belépnem.. :DDDDD
nekem is volt már ilyen orrvérzésem, durva..

@ötvöscsöpi:
kiszáradva a vízesés? az hogyan? :DDDDD

lilaliba.otvenedszer 2015.02.24. 15:52:26

madártalan tesco? pirospont. szegény rokonyomat hagytátok egy kicsit pihenni :DDD

ötvöscsöpi12 2015.02.24. 16:25:00

@lilaliba.otvenedszer:
most mondd, amikor végre odajutunk, elzárják a csapot :DDD
Ezt Manga tudná megmagyarázni, engem is érdekel, hogy lehet?

Mangalány 2015.02.24. 19:01:28

Ez csak egy kis fos vízesés, ha évszázados aszály van, akkor a Tisztelt Pesti Túristák kedvéért sem fog folydogálni. :DDDDD

Mangalány 2015.02.24. 19:02:10

@banyavari: Hercegovina??? Megboszniázott apa, vagy ezt most hogy kell érteni? :D

Mangalány 2015.02.24. 19:03:02

@OriasCJ: CJ, az arcom pontosan úgy nézett ki, mint Bear Grylls az "én szeretem a feleségem a hónap minden egyes napján" című fotón. :DDD

Mangalány 2015.02.24. 19:03:53

@lilaliba.otvenedszer: Kivételes eset volt, tegnap már megint a madárkásban vásároltunk, csak volt egy kis utalványunk, azért váltottunk boltot. :)

banyavari 2015.02.24. 19:50:13

@Mangalány: tudod, ahogy mondani szokták :D

ötvöscsöpi12 2015.02.24. 20:11:25

@Mangalány: kis fos???? Már József Attila is megénekelte... :-)

Mangalány 2015.02.24. 20:38:18

@ötvöscsöpi12: Jó, azért van némi indok amellett, hogy nem itt létesítették a Sir Adam Beck vízerőművet, hanem a Niagarán... :D JA sok mindent megénekelt, többek között a mosónőket is. Ki is haltak... :D
süti beállítások módosítása